Van Bommel heeft er natuurlijk wel een handje van. Is zijn hele carrière al zo. Bij Bayern en Milan hield hij zich strakker aan zijn taken en haalde hij topniveau. Bij Barca kon hij niet meekomen en was het dus een inwisselbaar werkertje. Bij Oranje ging hij van 'de motor' naar zijn PSV spel waar hij dezelfde fouten maken en vervolgens weer naar de taak van een werker, ondanks zijn aanvoerdersband. Die had hij bij PSV overigens ook, terwijl iedereen wist dat Cocu natuurlijk de leider was.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij dat laatste is het natuurlijk ook zo dat anderen zijn positie dienen over te nemen, het is wel heel makkelijk dat dat altijd maar op Van Bommel geschreven wordt
Maher ziet het spel wel, tenminste, bij AZ deed hij dat welk. Maar het niveau bij PSV is gewoon hoger. Bij een opportunistisch spel had je wel wat aan hem. Maar wanneer je tegen tegenstanders staat die zich ingraven of die inidividueel beter zijn en sterker, dan wordt het lastig voor hem. Hij heeft het fysiek van een tiener immers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:56 schreef Kissinger89 het volgende:
Ik ben het er echter niet mee eens dat Maher niet de Goede instelling heeft, het is toch een combinatie van spelinzicht en fysiek, dan kan je nog zo veel talent hebben als je het op andere vlakken ontbreekt kan dit een speler toch nog aardig opbreken, volgens mij is het echt niet zo dat Maher verzaakt, tenzij misschien ik wat informatie over hem heb gemist.
En toch is het een speler waarvoor ik naar het stadion kom. Geweldige uitstraling. Een echte aanjager die vuur in je ploeg brengt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:12 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Van Bommel heeft er natuurlijk wel een handje van. Is zijn hele carrière al zo. Bij Bayern en Milan hield hij zich strakker aan zijn taken en haalde hij topniveau. Bij Barca kon hij niet meekomen en was het dus een inwisselbaar werkertje. Bij Oranje ging hij van 'de motor' naar zijn PSV spel waar hij dezelfde fouten maken en vervolgens weer naar de taak van een werker, ondanks zijn aanvoerdersband. Die had hij bij PSV overigens ook, terwijl iedereen wist dat Cocu natuurlijk de leider was.
mooie plaatjes zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
En toch is het een speler waarvoor ik naar het stadion kom. Geweldige uitstraling. Een echte aanjager die vuur in je ploeg brengt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je Hendrix niet uit de basis weet te spelen dan ben je gewoon echt heel erg slecht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:12 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Van Bommel heeft er natuurlijk wel een handje van. Is zijn hele carrière al zo. Bij Bayern en Milan hield hij zich strakker aan zijn taken en haalde hij topniveau. Bij Barca kon hij niet meekomen en was het dus een inwisselbaar werkertje. Bij Oranje ging hij van 'de motor' naar zijn PSV spel waar hij dezelfde fouten maken en vervolgens weer naar de taak van een werker, ondanks zijn aanvoerdersband. Die had hij bij PSV overigens ook, terwijl iedereen wist dat Cocu natuurlijk de leider was.
[..]
Maher ziet het spel wel, tenminste, bij AZ deed hij dat welk. Maar het niveau bij PSV is gewoon hoger. Bij een opportunistisch spel had je wel wat aan hem. Maar wanneer je tegen tegenstanders staat die zich ingraven of die inidividueel beter zijn en sterker, dan wordt het lastig voor hem. Hij heeft het fysiek van een tiener immers.
Overigens moeten we ook niet vergeten dat zijn plek door Gini ingenomen werd. Als hij nu een kans achter de spitsen zou krijgen, zou hij zomaar weer kunnen opbloeien. Probleem is dat we al een goed middenveld hebben staan en dat daarnaast Pereiro de eerste optie zal zijn wanneer en positie als aanvallende middenvelder vrij komt. Verder is het tegenwoordig meer een werkertje geworden. Misschien dat hij op de linksbuiten wat zou kunnen? Een beetje zoals Pereiro op rechts gebruikt is, als een valse rechtsbuiten? Denk dat Maher dit aan de linkerkant, in tegenstelling tot Pereiro op rechts, prima zou kunnen invullen. Als hij zijn AZ-spel haalt tenminste. Waarbij Jetro over hem heen gaat als hij naar binnen trekt.
Het kan niet zo zijn dat ik deze post goed lees.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je Hendrix niet uit de basis weet te spelen dan ben je gewoon echt heel erg slecht.
Hendrix is slecht, maher nog slechter. Dat was de strekking.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn dat ik deze post goed lees.
Hendrix makkelijke uit de basis spelen?
Is een grapje johquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn dat ik deze post goed lees.
Hendrix makkelijke uit de basis spelen?
Dat ie best een Grolschje minder mag pakken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe hierop te reageren.
Laatst zei een iemand op televisie dat hij teveel naar de grond en bal kijkt als hij een kans krijgt of kan forceren. Op basis van de beelden die werden getoond klopte dat ook wel. Dus dat kan nagepraat worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zal het maar gewoon eens vragen, waarom is Hendrix dan zo slecht, je zegt het wel vaker maar ik ben enigzins benieuwd naar je argumenten.
Jij vond Vogel zeker ook waardeloos?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix is slecht, maher nog slechter. Dat was de strekking.
Het was een goede speler, maar zeker niet iemand waarvoor je naar het stadion komt. Deed voetbaltechnisch nooit wat speciaals. Gewoon een degelijke speler.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
En toch is het een speler waarvoor ik naar het stadion kom. Geweldige uitstraling. Een echte aanjager die vuur in je ploeg brengt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hendrix doet het gewoon zeer goed. Het is geen aanvallende speler dus om hem daarop af te rekenen....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je Hendrix niet uit de basis weet te spelen dan ben je gewoon echt heel erg slecht.
PSV campioni del mundo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de 'concurrentie' verspeelt dom punten.
Dikke kans dat PSV morgen verliest dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de 'concurrentie' verspeelt dom punten.
PSV wint en wordt kampioen. 100 procent.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dikke kans dat PSV morgen verliest dus.
Moreno gaat er nu 3 maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dikke kans dat PSV morgen verliest dus.
Uh nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |