Wel een godvergeten lekker appartementje is het ook eigenlijk btw, nu ik het weer zo bekijk. Mocht ik weer eens in Eindhoven gaan wonen neem ik het dan ook graag overquote:Op maandag 25 januari 2016 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze: http://www.omroepbrabant.(...)r+Memphis+Depay.aspx
Oh oke.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zat net nog even wat beelden van die afscheidswedstrijd van Van Bommel terug te kijken. Geweldig wat een team die bij elkaar gekregen had. Sneijder in een team met Ibra, Ribéry en Thomas Müller. En Van Bommel die speelde zelfs in z'n afscheidswedstrijd nog bloedfanatiek.
Grote held natuurlijk. Overal waar hij gespeeld heeft ook enorm gewaardeerd als persoon. Natuurlijk komt iedereen dan opdraven, hij was misschien niet de meest technisch begaafde middenvelder, maar door zijn instelling in net veld en keihard werken wel alles uit zijn carriere gehaald.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zat net nog even wat beelden van die afscheidswedstrijd van Van Bommel terug te kijken. Geweldig wat een team die bij elkaar gekregen had. Sneijder in een team met Ibra, Ribéry en Thomas Müller. En Van Bommel die speelde zelfs in z'n afscheidswedstrijd nog bloedfanatiek.
Jammer alleen van dat laatste jaar. Toch een smetje dat hij op elk veld in de eredivisie werd uitgelachen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Grote held natuurlijk. Overal waar hij gespeeld heeft ook enorm gewaardeerd als persoon. Natuurlijk komt iedereen dan opdraven, hij was misschien niet de meest technisch begaafde middenvelder, maar door zijn instelling in net veld en keihard werken wel alles uit zijn carriere gehaald.
Net als kuyt zeg maarquote:Op maandag 25 januari 2016 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer alleen van dat laatste jaar. Toch een smetje dat hij op elk veld in de eredivisie werd uitgelachen.
Mwah, die bewijst zijn waarde nog wel. Van V Bommel staan me vooral zijn gele kaarten en geacteerde leiderschap nog bij.quote:
Misschien wel een voordeel dat we vorige keer punten hebben verspeeld tegen Excelsior, dat ze dat nu niet nog een keer willen laten gebeuren. Hoop je dan maar.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:01 schreef Kissinger89 het volgende:
Op naar Excelsior, dit zijn toch de lastige wedstrijden voor PSV, Ajax weer een walk-over tegen Heracles in eigen huis, gaat nog vervelend genoeg worden, hopelijk zijn ze dit keer wat meer geconcentreerd dan in de thuiswedstrijd eerder.
Was technisch ook een geweldige speler hoor. Geweldig schot, en ook een goede steekpass. Functionele techniekquote:Op maandag 25 januari 2016 14:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Grote held natuurlijk. Overal waar hij gespeeld heeft ook enorm gewaardeerd als persoon. Natuurlijk komt iedereen dan opdraven, hij was misschien niet de meest technisch begaafde middenvelder, maar door zijn instelling in net veld en keihard werken wel alles uit zijn carriere gehaald.
Kuyt mag de veters van Mark nog niet strikken.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die bewijst zijn waarde nog wel. Van V Bommel staan me vooral zijn gele kaarten en geacteerde leiderschap nog bij.
Allebei verdienen ze enorm veel respect lijkt me. Overigens was het laatste seizoen van Mark bij PSV gewoon prima en levert Kuyt in een waardeloos Feyenoord een bijna bovenmenselijke prestatie door in 1 seizoenshelft 16 keer te scoren. Zonder Kuyt had Feyenoord 8ste gestaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:38 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Kuyt mag de veters van Mark nog niet strikken.
duidelijk voorbeelden van mensen die voor hun sport leefden, het maximale uit hun loopbaan hebben gehaald en een voorbeeld voor velen mogen zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allebei verdienen ze enorm veel respect lijken me. Overigens was het laatste seizoen van Mark bij PSV gewoon prima en levert Kuyt in een waardeloos Feyenoord een bijna bovenmenselijke prestatie door in 1 seizoenshelft 16 keer te scoren. Zonder Kuyt had Feyenoord 8ste gestaan.
True.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
duidelijk voorbeelden van mensen die voor hun sport leefden, het maximale uit hun loopbaan hebben gehaald en een voorbeeld voor velen mogen zijn.
Gast je doet bijna alsof Kuyt, Messi is.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allebei verdienen ze enorm veel respect lijkt me. Overigens was het laatste seizoen van Mark bij PSV gewoon prima en levert Kuyt in een waardeloos Feyenoord een bijna bovenmenselijke prestatie door in 1 seizoenshelft 16 keer te scoren. Zonder Kuyt had Feyenoord 8ste gestaan.
50% van die goals waren penalties. Nogal overdreven wat je nu zegt.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allebei verdienen ze enorm veel respect lijkt me. Overigens was het laatste seizoen van Mark bij PSV gewoon prima en levert Kuyt in een waardeloos Feyenoord een bijna bovenmenselijke prestatie door in 1 seizoenshelft 16 keer te scoren. Zonder Kuyt had Feyenoord 8ste gestaan.
En dan heb je nog de intikkertjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
50% van die goals waren penalties. Nogal overdreven wat je nu zegt.
Kuyt bakt er vrij weinig van hoor. Scoort nogal wat pingels en voegt buiten wat dom sleurwerk en inzet weinig toe aan Feyenoord. En 'bovenmenselijk' slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ho ho, Mark wint niet bijna elke week de schoen van het VI klassement. Dus bij Mark valt er niets te strikken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:38 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Kuyt mag de veters van Mark nog niet strikken.
''Kuyt voegt weinig toe aan Feyenoord''quote:Op maandag 25 januari 2016 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kuyt bakt er vrij weinig van hoor. Scoort nogal wat pingels en voegt buiten wat dom sleurwerk en inzet weinig toe aan Feyenoord. En 'bovenmenselijk' slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En van Bommels laatste seizoen was ook helemaal niet prima. In de wedstrijden waar hij niet speelde en Hutchinson hem op het middenveld verving draaide PSV veel beter. Van Bommel was één van de vele terugkeerders die zijn eigen niveau overschatte en dat van de Eredivisie onderschatte.
Ach, jullie vinden het al gauw wat als een speler een beetje op en neer rent. Niks gewend.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
''Kuyt voegt weinig toe aan Feyenoord''
Je bewijst eens te meer dat je er totaal geen kijk op hebt.
Op en neer rennen? PSV is toch juist meer van het counter voetbal?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, jullie vinden het al gauw wat als een speler een beetje op en neer rent. Niks gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |