abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159474225
Ik mag tot mijn verlof projectgroeplid zijn ipv projectleider. Ze nemen geen vervanging aan en om te voorkomen dat ik wat moet overdragen geven ze het liever bij voorbaat aan een ander. Valt me zo tegen van mijn baas.

Sprotje, ik droom ook veel, levendig, helaas niet altijd leuke dingen.
pi_159474441
Jup Sprotje.. Ik heb 2 nachten geleden een terroristische aanslag gepleegd... :')
Sorry Svane en Suiker.. er was weinig van ons mooie stadje over...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159474534
Ik droom bijan elke nacht over dat er iemand / iets weg is. M'n dreumes, m'n man, de kat, ons huis, de baby. En ik maar zoeken en iedereen boos zijn dat ik het/hem/haar heb kwijtgemaakt. Rottige rothormonen, ik wil m'n leuke dromen terug :') !

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 20:30:53 ]
pi_159474905
Hier ook van die heftige dromen ja :Y .

De SEO was goed, maar niet alles was helemaal goed te zien, omdat ze er onhandig voorlag. Dus ik mag nog een keertje terug. Morgen bellen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:53:59 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159475266
Ik heb ook rare dromen. Vraag me niet de details, maar het heeft waarschijnlijk met de combinatietest te maken. Ik kom in mijn dromen kinderen met allerlei afwijkingen tegen. En vandaag ging ik uitgerekend ergens lunchen bij ....... Tosti van Josti :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog iets dat ik heb: een groeiende buik. Maar dat kan helemaal nog niet. Het is waarschijnlijk echt het opgeblazen gevoel oid. Ik draag het liefst even geen broeken maar jurkjes.

Vandaag was - na een nacht from hell - wat beter dan vorige dagen. Heb vannacht de longen uit mijn lijf gehoest (en natuurlijk weer :r ). Gelukkig scheen de zon vanmorgen en ben ik met een vriendin ergens lekker gaan lunchen in het zonnetje. Deed me goed! En met eetlust niks mis ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159475277
Ik droom ook ontzettend veel en zo vaag :')
Groof fijn dat de echo goed was, jammer dat niet alles te zien was maar wel weer leuk dat je nog een keer terug mag komen!

Quoi als ik mijn ochtend- en avondbuik vergelijk zit daar ook flink verschil in hoor.. 's ochtends mooi plat maar 's avonds is er ergens iets ontploft.

Ik mag morgen (EINDELIJK) voor de termijnecho.
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:55:04 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159475314
Jaaaa eindelijk Nazil :)
En Groof: dubbel idd. Je mag wél lekker terugkomen en nog een keertje kijken :)
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:58:10 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159475449
Gied nieuws Groof, hopelijk over de rest ook snel duidelijkheid!

Knifty: nijntje is een meisje dus als t je man daar om gaat is t wel realistischer :p

Junkie wat een gedoe, hopelijk is t allemaal gelukt.

Sull wat irritant. En niet bepaald efficiënt ook, zit je daar soort van voor de sier. Ik krijg nu regelmatig dingen te horen op het (vrijwilligers)werk als: "in jouw toestand", "je moet het rustig aan doen" en "het zekere voor het onzekere nemen met het oog op mijn veiligheid" en dat ik nu zo kwetsbaar ben. Pfffff kan allemaal wel zo zijn maar in mijn ogen ben ik niet meer in 'gevaar' dan niet zwanger :') bottom line is: ik ben maar een klein meisje en als iemand me kwaad wil doen dan is dat geen enkel probleem.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159476101
Nazil wat fijn! *O* wachten duurt zooo lang. Ik mag woensdag!

En groof dus nog een echo 2.0 .. extra babyspieken O+
pi_159477293
Ik had laatst gedroomd over dat ik een kat ging kopen bij de Albert Heijn en daarmee naar huis ging fietsen in een plastic tasje :+

Zijn hier meer mensen met rhesus c negatief? Dus niet rhesus D maar c :P. Blijk ik te hebben, moet nu extra bloed prikken bij 27 weken (duurt nog wel even dus)
pi_159477449
haha Miezz :D Heeft ie een mooie naam gekregen?

Iemand had het laatst over Rhesus C idd maar weet niet meer wie.
Ik heb A negetief en jongetje is positief dus ik ben al verblijd met zo'n fijne spuit in mn been. :{
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159477613
Ik droomde vannacht dat dreumes werd ontvoerd uit de bibliotheek en dat ik er met m'n zwangere buik niet achteraan kon rennen :{

Hebben jullie nog tips tegen die lage bloeddruk ook? Neem voortaan altijd eten en drinken mee voor onderweg en dat helpt, maar ik word wel gek van de hoofdpijn elke dag.
pi_159477944
Zoethoutthee en/of sabbelen op zoute dropjes.
(Nu heb ik ineens zin in zoute drop :? Ik eet nooit drop).
pi_159477970
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:40 schreef Miezziej het volgende:
Ik had laatst gedroomd over dat ik een kat ging kopen bij de Albert Heijn en daarmee naar huis ging fietsen in een plastic tasje :+

Zijn hier meer mensen met rhesus c negatief? Dus niet rhesus D maar c :P. Blijk ik te hebben, moet nu extra bloed prikken bij 27 weken (duurt nog wel even dus)
Rhesus c, check :W Ik heb inderdaad een keer extra bloed geprikt bij ik geloof 28 weken ofzo (ivm vakantie), maar niks aan de hand verder. Ik heb het destijds opgezocht, maar ik meen me te herinneren dat de kansen dat er iets mis mee gaat sowieso echt erg klein zijn, vond ik wel geruststellend :)
pi_159477972
Ik had altijd dropjes in mijn tas zitten.
Rustig opstaan, tempwisselingen vermijden..
Zittend douchen en afdrogen..
We'll have love aplenty
You and Me
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:58:10 #291
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159478064
Sja, dropjes Amsel. Al geloof ik bijna niet dat je met die hoeveelheid iets kunt veranderen aan zoiets systemisch in je lichaam. Ik zuig me suf op dropjes vanwege kriebelhoest en dat heeft zo zijn voordelen blijkbaar. In de lijst van het voedingscentrum staat trouwens dat je maar een paar dropjes per dag mag :')
pi_159478090
*haakt aan*
Amsel drink je ook genoeg? vervelend, die lage bloeddruk. Ik heb het ook, maar niet zo erg als jij (nog).

Terug thuis na een trip met een gezin vol buikgriep -O- en mijn wagen is vernield door de luchtvaartmaatschappij. Hoera. Veel te regelen dus vandaag, maar de bal ligt nu bij hun.
Bijlezen doe ik lekker niet :P
pi_159478100
quote:
18s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:12 schreef sprotje het volgende:
Dat is stom Sull, hadden ze niet kunnen overleggen?

Zeg herkennen jullie ook veelvuldig dromen? Ik droom nu al een paar weken elke nacht hele bizarre dromen, ik kan ze ook prima herinneren. Bizarre vermoeiende soms enge dromen... ik zie nu soms gewoon op tegen slapen }:| Je rust er in elk geval niet van uit...
Die zijn er met een reden, om dingen te processen/verwerken/integreren. Analyseren helpt mij om er begrip voor te hebben en daarmee meer rust. :)

quote:
Waar mn hormonen wel blij van worden... witte voegen!! Haha vorige week speciale pennen gekocht waarmee je je voegen kunt witten... en nu moeten álle voegen wit :@
Oude tandenborstels ftw :7.
pi_159478429
Rhesus negatief check!

Bloeddruk aan de lage kant check! Maar niet zo erg als bij amsel. Weet je je bloeddruk?

Levendige heftige dromen check. Hoewel ik ook hele mooie dromen kan hebben.

Groofs fijn van de goede echo tot zo ver
pi_159482406
Nou ik zal nog even vertellen hoe het vandaag ging en dan ga ik weer meelezen en probeer ik wat mee te posten want anders wordt het allemaal een beetje een egocentrisch verhaal.
We hadden vanmiddag om 16:00 uur een afspraak met de arts en we werden om 15:00 uur al gebeld door de arts of we direct wilden komen want Jesse zou direct geopereerd worden en ze waren alles aan het klaarmaken want de foto's waren niet goed.
Daar aangekomen hebben we een gesprek met de arts gehad en daarna met de chirurgen die de operatie gingen uitvoeren.
Daar werd verteld dat ze zijn buikje gingen open maken en er hoogstwaarschijnlijk een stoma geplaatst ging worden.
Daar werd ook verteld omdat hij nog maar 35 weken is en maar 1550 gram weegt de mogelijkheid bestaat dat hij komt te overlijden.

Nou dan ga je ff kapot hoor :{ .

Als ze hem vandaag niet zouden opereren dan kan het zijn zijn darmen morgen openscheuren en dan zijn er ook hele grote problemen op komst, we hadden dus geen keus.
We mochten meelopen naar de ok en daar hebben we afscheid genomen en toen begon het wachten, 3 uur later wij hij terug en alles is goed gegaan gelukkig, hij heeft zich sterk gehouden.
Zijn dunne darm was gedraaid en daardoor geknikt, daarom kan zijn ontlasting hier niet doorheen.
Dit hebben ze hersteld, ze hebben een katheter aangelegd en ze hebben ook een slangentje aangelegd in zijn maag om eventueel te kunnen leeg pompen.
Stoma is gelukkig niet aangelegd want dit lijkt hierdoor niet nodig te zijn.

Maar we mochten helaas maar voorzichtig juichen want de structuur van zijn ontlasting in de darmen wijst erop dat we er rekening mee moeten houden dat hij taaislijmziekte heeft.
Dat wordt nu allemaal getest en onderzocht maar daar gaat een wat langere tijd overheen voordat we dit weten.
Zo kunnen ze bijvoorbeeld nog geen zweettest doen omdat hij zo klein is en niet genoeg zweet.

Het verhaal van de geknikte darm is waarschijnlijk ook de oorzaak van de groeiachterstand toen Jesse nog in de buik zat.
Dus het lijkt erop dat we voorlopig nog even in de molen blijven zitten helaas -O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159482630
Jemig junkie, wat een achtbaan en wat vreselijk eng zo'n operatie. Gelukkig is het goed gegaan, maar ik kan me niet voorstellen wat voor angsten je doorstaat op zo'n moment. Dikke kus voor jullie en enorm veel kracht gewenst samen :* .

Enneh, al post je hier 100 keer per dag alleen iets over jezelf, dat rekent echt niemand je aan hoor! Spuien moet gewoon kunnen, helemaal in jouw situatie.
pi_159483044
Pfoei Junkie, wat heftig wat jullie in korte tijd te verstouwen krijgen. Heel veel sterkte en hier duimen we dat het allemaal goed afloopt en jullie J.esse maar snel een stevig gezond jongetje mag worden!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:27:50 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_159483145
Jemig junkie wat heftig zeg. wat een sterk ventje is Jesse. En oh wat een spanning voor jullie. Heel veel sterkte!
pi_159483346
Junkie wat staat je leven ineens op zijn kop! Wat een achtbaan en onzekerheid. Heel veel sterkte en je mag gewoon alleen over jouw situatie praten zonder je verplicht te voelen sociaal te doen
pi_159483923
Knuffels junkiexp. Gewoon blijven posten hoor als je dat nodig hebt, besteed al je energie en liefde maar aan je kleintje en je vriendin en alles er omheen ipv sociaal proberen te doen. (Tenzij je graag afleiding zoekt natuurlijk :) ). Of als het je misschien een fijner gevoel geeft kun je eigen topic openen, dat mensen zelf kunnen kiezen of ze volgen of niet. iig maak je niet druk om wat anderen ervan zouden vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')