abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2016 @ 23:08:23 #251
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159453969
Bah krijg er een knoop van in mijn maag ;( wat ontzettend naar een machteloos moet dat voelen als ouder. Helemaal bij zo'n kleintje. Sterkte.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159454724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef kniftyhooker het volgende:
Fijn zeg zo een goede echo regen vandaag! :-)

Vraagje, ik zoek voor mijn dochter een boek over een broertje of zusje krijgen. Ze zal net 2 zijn als de beeb komt.
Hebben jullie aanraders? :-)
Wij hebben "een baby'tje op komst".
Ik lees mijn zoon er voor het slapen uit voor, nou ja, ik benoem dingen als de mama met een dikke buik etc. Hij vind het heel leuk en aait de baby O+. Het is een boek wat bij ons past qua opvoeding (samen slapen, Borstvoeding en dragen).
https://m.bol.com/nl/p/een-baby-tje-op-komst/1001004011545693/

Boek van Nijntje hebben we ook maar zoon is geen Nijntje fan ;).
♥ J & S
pi_159454791
Jnukie wat heftig! Ik had je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze. Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles snel beter :*
♥ J & S
  donderdag 28 januari 2016 @ 00:15:16 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159455775
Dag fluimucil, welkom noscapine. Kriebelhoest has taken over. Mijn maag kan er niet echt mee overweg en zegt :r En slapen ho maar! Fijn joh :P

Junkie, wat een achtbaan. Sterkte!
pi_159456578
Oef Junkie, wat ellendig.. Veel sterkte :*
pi_159457552
Jeetje junkie wat heftig. Hopelijk kan hij nu vanzelf poepen en is er geen operatie nodig.
De artsen zullen er bovenop zitten om jullie mannetje in de gaten te houden :* sterkte in deze moeilijke tijd
pi_159457736
Junkie, wat ontzettend heftig allemaal! Sterkte maar geniet vooral van jullie wondertje.
pi_159458197
Pff sterkte junkie!

En hopelijk helpt t quoi! Ik las kinkhoest overigens :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159458261
Iedereen wederom bedankt voor alle berichtjes _O_
Ze hebben op de afdeling van mijn vriendin al gebeld naar de high care afdeling en Jesse is stabiel en heeft heel lekker en rustig geslapen.
Vriendin haar bloeddruk e.d. waren ook goed en als alles zo blijft mag ze vanavond weg uit het ziekenhuis *O* *O*
Ze is begonnen met kolven gisteren dat gaat heel goed, gisteren al 30ml :D

Ik ga vandaag even met de gemeente bellen, we hadden eigenlijk vandaag een afspraak voor de erkenning omdat we niet getrouwd zijn, maar dat loopt nu allemaal in de soep :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:50:13 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159458275
Oh scheisse, krijg je dat er ook nog bij :D
Nou ja, dat is vast op te lossen.

Wat fijn van het goede nieuws zeg! *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159458316
Ja dat geneuzel heb je ook, we willen dat hij mijn achternaam krijgt.
Dus we hadden vandaag die afspraak en we moeten nu opeens ook aangifte doen (laatste dag vandaag).
Die aangifte kan ik wel doen maar voor die erkenning moet mijn vriendin er bij zijn, opties als machtiging e.d. zijn uitgesloten.
Dus even navragen wat de mogelijkheden zijn.

Ik las wel dat erkenning met keuze van achternaam ook achteraf kan, dus desnoods doen we dat.
Dan geef ik hem vandaag aan en regelen we het volgende week oid wel.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:56:14 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159458349
Ambtenaar voor erkenning mee naar ziekenhuis slepen een optie? O-)
Hihi
pi_159459504
Jeetje junkie. Wat een achtbaan zeg!

Achteraf erkennen kan idd, maar dat wordt dan wel een bijlage bij de geboorteakte volgens mij, dus dat is altijd terug te zien.
pi_159463059
/ontlurkt even

@Junkiexp:
In sommige ziekenhuizen is een aangifteloket met een mdw van de gemeente. Dan kun je je kind daar aangeven en hoef je er niet voor naar de gemeente. Ik ben zelf bevallen in het Sophia in Rotterdam, daar hebben ze het sowieso en als ik het goed gelezen heb liggen je vriendin en zoon daar nu ook. Moet je alleen even vragen naar de openingstijden. Als de aangiftemedewerker dan een beetje flexibel is, zou hij/zij misschien zelfs even willen meelopen naar je vriendin. Dan is ze er fysiek bij en kun je die erkenning meteen regelen. Althans, als dat zo werkt, daar weet ik dan eigenlijk een beetje te weinig af. Anyway, hoop dat het zonder al te veel gedoe te regelen is. Gefeliciteerd met jullie zoon!
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:49:47 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159463178
Vacatures voor mijn vervanging tijdens verlof staan sinds gisteren online, nu al >30 brieven voor binnen. Wow! _O-

En steeds meer dat ik denk 'holy crap, nog maar drie maandjes werken!'
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:10:18 #266
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_159463631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef kniftyhooker het volgende:
Fijn zeg zo een goede echo regen vandaag! :-)

Vraagje, ik zoek voor mijn dochter een boek over een broertje of zusje krijgen. Ze zal net 2 zijn als de beeb komt.
Hebben jullie aanraders? :-)
Wij hebben "Kas wordt grote broer" van Pauline Oud. De baby daarin is onzijdig ;). Er is ook een meisjesvariant van. J is er helemaal fan van, lees het nog steeds vaak voor (en kleine broer is toch al 5 maanden :o)
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:26:59 #267
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159464061
Ohh jeetje Junkie! wat een gedoe toch. wij kregen ook onze eerste toen wij nog niet getrouwd waren.
Ik ben mee gegaan met de erkenning, en ik hoefde niet mee met de aangifte. Zou toch vreemd zijn dat het anders is per gemeente? Als ik mij goed herinner heb ik toen via het digitaal loket en digiD aangegeven dat ons kind zijn naam kreeg. Is al wel even geleden, dus of het idd zo gegaan is durf ik niet te garanderen.
Hopelijk was dit wat er dwars zat bij jullie kleine.
Sterkte! :*

Bedankt voor de boekentips allen! Gister had ik een leuk boekje gevonden van Bobbi beer.
Bobby beer wordt grote broer... echt he. Zegt mijn man: nee. Dat is niet realistisch want wij hebben een dochter. Maar Nijntje vond ie dan weer wel leuk. (das lekker realistisch) |:(
De tips van hier staan op een mooi kladje. ^O^

Molo, succes met het vinden van een kandidaat!
pi_159469066
Junkie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk gaat alles goed en mag hij over een paar weken mee naar huis!!

Hier gaat het redelijk...
Ik ben zo vreselijk misselijk heel de dag door...Heb dat met de vorige zwangerschap niet zo extreem gehad.
Niet eens zozeer spugen maar wel de hele dag door een weeig gevoel en momenten van flinke kokhalzen... Vreselijk, vind er niks meer aan zo... Hopelijk wordt het snel minder. Verder sinds gisteren m'n zwangerschapsbroek maar aangetrokken halleluja wat zit dat weer fijn! Met Flint droeg ik ze pas met 22 weken en ben nu pas zaterdag 8 weken ;)

Leuk al die boekentips voor de grote broers en zusjes
Ga eens kijken of er iets voor Flint bij zit! Hij roept nu nog steeds dat hij geen broertje of zusje wil ;)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159470390
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:41 schreef Ereshkigal het volgende:
... en ben nu pas zaterdag 8 weken ;) ...

O leuk! Wist niet dat wij weer zo dicht bij elkaar zitten. Ben nu volgens mijn eigen telling 6 weken.

En misselijkheid kan idd killing zijn :r ... Heb gelukkig nog nergens last van maar dat kan natuurlijk zo omslaan.

Ik had bij mijn 2e ook al met 8 weken positiebroeken. Kom ik in het zkh voor de echo ... Kijken ze me aan van :? :? :? .. vanwaar die positiebroek? Maar ik had echt al een pens en die dingen zittne dan inderdaad zooo goddelijk O+
pi_159470449
O en ik ben hier op het werk nog niet uit de kast .. dat wil ik pas doen als ik volgende week als ik een goede echo heb. Maar ze zitten hier de hele tijd grapjes te maken over dat ik zwanger ben :') ... Vanavond draai ik mijn laatste avonddienst. Dan een week niks, dan nog een weekje invallen tijdenes Carnaval en dan is het hier echt klaar. Dus mijn collega's hebben het daar zo over ... zegt mijn ene collega tegen een ander die het nieuws net te horen heeft gekregen: ja ze gaat met zwangerschapsverlof blablabla..

En ik denk alleen maar :') :') :') .. Je moest eens weten :') :') ...
Ben benieuwd naar die koppen volgende week :D
pi_159470507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
O en ik ben hier op het werk nog niet uit de kast .. dat wil ik pas doen als ik volgende week als ik een goede echo heb. Maar ze zitten hier de hele tijd grapjes te maken over dat ik zwanger ben :') ... Vanavond draai ik mijn laatste avonddienst. Dan een week niks, dan nog een weekje invallen tijdenes Carnaval en dan is het hier echt klaar. Dus mijn collega's hebben het daar zo over ... zegt mijn ene collega tegen een ander die het nieuws net te horen heeft gekregen: ja ze gaat met zwangerschapsverlof blablabla..

En ik denk alleen maar :') :') :') .. Je moest eens weten :') :') ...
Ben benieuwd naar die koppen volgende week :D
Heb vorige week mijn team stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat ik ze ga verlaten per augustus >:) toen ik daarna zei dat ik januari wel weer terug kom viel al snel het kwartje! *O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159471029
Ereshkigal :D :D!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik had bij mijn 2e ook al met 8 weken positiebroeken. Kom ik in het zkh voor de echo ... Kijken ze me aan van :? :? :? .. vanwaar die positiebroek? Maar ik had echt al een pens en die dingen zittne dan inderdaad zooo goddelijk O+
Ik had voor dat ik zwanger was al een zwangerschapslegging :'). En ik ben gewoon slank van mezelf. Maar heb al een tijdje (spijker)broeken uitgezwaaid, dus draag al ff leggings. Maar die knellen ook nog wel eens met elastieken band, yoga-/sportleggings zitten wel fijn en dan dus de zwangerschapslegging, want wilde graag iets van katoen (die ik dan een paar keer omsla bovenaan zodat 'ie alsnog laag zit).
pi_159473045
Junkies wat een gedoe met de aangifte. Je had nog niet erkend begrijp ik?

Ik ben nog maar 18 weken en ga pas over 3,5 maand met verlof maar ben nu al afgeschreven op mijn werk. Ik ben dus serieus voor de start al van een project afgehaald omdat ik tijdens het project met verlof ga :(
Ik denk dat ik een rustige tijd tegemoet ga, want al mijn lopende projecten zijn bijna klaar en nieuwe mag ik blijkbaar niet oppakken tenzij ik ze voor mijn verlof kan afronden. Ik was echt not amused... }:|
  donderdag 28 januari 2016 @ 19:56:48 #274
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159473761
Echt sull? Dat is vet klote zeg. Is er dan niemand van de groep? Die het van jou over kan nemen?
pi_159474135
Dat is stom Sull, hadden ze niet kunnen overleggen?

Zeg herkennen jullie ook veelvuldig dromen? Ik droom nu al een paar weken elke nacht hele bizarre dromen, ik kan ze ook prima herinneren. Bizarre vermoeiende soms enge dromen... ik zie nu soms gewoon op tegen slapen }:| Je rust er in elk geval niet van uit...

Waar mn hormonen wel blij van worden... witte voegen!! Haha vorige week speciale pennen gekocht waarmee je je voegen kunt witten... en nu moeten álle voegen wit :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')