Wij hebben "een baby'tje op komst".quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef kniftyhooker het volgende:
Fijn zeg zo een goede echo regen vandaag! :-)
Vraagje, ik zoek voor mijn dochter een boek over een broertje of zusje krijgen. Ze zal net 2 zijn als de beeb komt.
Hebben jullie aanraders? :-)
Wij hebben "Kas wordt grote broer" van Pauline Oud. De baby daarin is onzijdigquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef kniftyhooker het volgende:
Fijn zeg zo een goede echo regen vandaag! :-)
Vraagje, ik zoek voor mijn dochter een boek over een broertje of zusje krijgen. Ze zal net 2 zijn als de beeb komt.
Hebben jullie aanraders? :-)
O leuk! Wist niet dat wij weer zo dicht bij elkaar zitten. Ben nu volgens mijn eigen telling 6 weken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:41 schreef Ereshkigal het volgende:
... en ben nu pas zaterdag 8 weken...
Heb vorige week mijn team stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat ik ze ga verlaten per augustusquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
O en ik ben hier op het werk nog niet uit de kast .. dat wil ik pas doen als ik volgende week als ik een goede echo heb. Maar ze zitten hier de hele tijd grapjes te maken over dat ik zwanger ben... Vanavond draai ik mijn laatste avonddienst. Dan een week niks, dan nog een weekje invallen tijdenes Carnaval en dan is het hier echt klaar. Dus mijn collega's hebben het daar zo over ... zegt mijn ene collega tegen een ander die het nieuws net te horen heeft gekregen: ja ze gaat met zwangerschapsverlof blablabla..
En ik denk alleen maar![]()
![]()
.. Je moest eens weten
![]()
...
Ben benieuwd naar die koppen volgende week
Ik had voor dat ik zwanger was al een zwangerschapsleggingquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik had bij mijn 2e ook al met 8 weken positiebroeken. Kom ik in het zkh voor de echo ... Kijken ze me aan van![]()
![]()
.. vanwaar die positiebroek? Maar ik had echt al een pens en die dingen zittne dan inderdaad zooo goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |