Eigenlijk het enige waar ik op school altijd hoge cijfers voor haaldequote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:01 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb persoonlijk altijd meer met geografie en aardrijkskunde gehad
Dit is waarom ik vandaag met de bus ben gegaan (hekel aan bus, maar nog meer hekel aan fietsen met zoveel teringwindquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
windkracht 7 het is weer eens zover
![]()
[ afbeelding ]
Inmiddels legt de windmeter meer dan 8km per 5min afga daar maar eens tegen in rennen/fietsen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
windkracht 7 het is weer eens zover
![]()
[ afbeelding ]
Inmiddels legt de windmeter meer dan 8km per 5min afga daar maar eens tegen in rennen/fietsen
[ afbeelding ]
Jaloers!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:14 schreef Dven het volgende:
Temperatuur gaat ook iedere dag met een graad of 5 omhoog. Vermoed vandaag een graadje of 17. Inmiddels al op 11.
[ afbeelding ]
En dan sla je het onderdeel winter over?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit er zelfs over te denken om een minor richting de meteorologie te volgen
Weinig last vanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:38 schreef aloa het volgende:
Harde wind...lastig rijden zo.
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf wat je rijdt...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:38 schreef aloa het volgende:
Harde wind...lastig rijden zo.
[ afbeelding ]
Neuh, ik moet weten welke omstandigheden ik moet verafschuwen en welke ik moet toejuichenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:28 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan sla je het onderdeel winter over?
Lekker bovenop uitwaaienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je rijdt...
Als je dit rijdt dan is het wel lekker heen en weer stuiteren met de wind ja
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je rijdt...
Als je dit rijdt dan is het wel lekker heen en weer stuiteren met de wind ja
[ afbeelding ]
Studie meteorologie, gewoon voor de lol?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kameraad van me doet er iets met biotechniek (ofzo, kan ik helemaal mis hebben) maar die is er helemaal lyrisch over. Die woont dan wel niet zo ver weg, maar Wageningen is erg goed te bereiken met het OV.
Je zou zelfs zo ver kunnen gaan om je eigen plek te verhuren voor een half jaar en te zoeken voor ruimte voor dat half jaar.. Wageningen is een echte studentenstad, genoeg woonruimte. Al dan niet in de buurt
Ik moet ook echt gaan studeren..
Zal vast wel geld mee te verdienen zijn...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:11 schreef hangtime het volgende:
[..]
Studie meteorologie, gewoon voor de lol?
Denk niet dat er knaken mee te verdienen valt.
Ik heb nooit gestudeerd en heb er tot op de dag vandaag geen seconde spijt van gehad
Zoals Erwin Kroll zou zeggen:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal vast wel geld mee te verdienen zijn...
Zeker in combinatie met mijn studie, informaticaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal vast wel geld mee te verdienen zijn...
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:14 schreef Dven het volgende:
16 gehaald17 zal niet lukken maar toch weer genieten zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |