SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Vrijdag 10 juni:
Mainstage: - Red Hot Chili Peppers
3FM Stage: -
Brand Bier Stage: -
Stage 4: Dj's -
Zaterdag 11 juni:
Main Stage: - Rammstein
3FM Stage: -
Stage 4: -
Zondag 12 juni:
Main Stage: Paul McCartney
3FM Stage:-
Stage 4: -
Tickets
Er is nog niets bekend over de voorverkoop of prijzen van de tickets.
2015 Aftermovie:
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 15-02-2016 10:37:26 ]
Ja is al een hele poos bekendquote:Op maandag 25 januari 2016 13:03 schreef KingRadler het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is - Storsky opent Pinkpop
ik zat verkeerd te kijken... stomquote:Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja is al een hele poos bekendwas de Nu of Nooit winnaar.
Ze zijn dit jaar wel heel stil rond de line-up.
Rammstein, RHCP en Storsky zijn officieel bekend gemaakt.
James Morrisson en Will And The People dus als zelfbevestigingen. Verder helemaal nog niets bekend.
Het was zo druk dat je niet eens meer op een plek kon komen waar je het podium of ook maar een scherm kon zien.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:03 schreef KingRadler het volgende:
vooraan bij Aviccii zal het wel druk zijn geweest achter was het gewoon stil waar ik stond.
Want daar staan mensen voor op hun stoelen te springen tijdens de persco ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
https://mobile.twitter.com/BruceData
The Boss dan toch naar Pinkpop?
Zou wel moeten ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want daar staan mensen voor op hun stoelen te springen tijdens de persco ja?
Nah, niet 3x in 7 jaar tijd ofzo. Dit soort acts zijn zeker erg leuk op een festival, maar als 'special', net zoals The Stones of een Macca zou zijn, iets wat maar 1x in de 10 á 20 jaar voorkomt. En zeker als Werchter hem óók heeft (ook echt op ROCK Werchter, niet op TW Classic of Boutique) dan is het geen geweldige boeking imho.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja.
Springsteen
Nou, die cancellen dus gelijk weer omdat Jan het embargo even flink schendtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef BoerBert het volgende:
En Radiohead zou getekend hebben voor volgend jaar.
Lekker 20u30 beginnen in het zonnetje, in de open lucht, tussen de roze hoedjes idioten die na 3 nummer al om 'Creep' staan te gillen en na 5 nummers beginnen te klagen over depressieve kutmuziek. Nee, dit hoort óf op een festival met liefhebbers, óf (beter nog) in een goeie zaal.quote:
dus al die keren dat ze er wel stonden was flauwekul?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker 20u30 beginnen in het zonnetje, in de open lucht, tussen de roze hoedjes idioten die na 3 nummer al om 'Creep' staan te gillen en na 5 nummers beginnen te klagen over depressieve kutmuziek. Nee, dit hoort óf op een festival met liefhebbers, óf (beter nog) in een goeie zaal.
Zet Springsteen 10 dagen achter elkaar neer en hij speelt 10 verschillende sets. Bruce is een legende, Pinkpop moet blij zijn als ze zo'n fenomeen naar Landgraaf kunnen halen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, niet 3x in 7 jaar tijd ofzo. Dit soort acts zijn zeker erg leuk op een festival, maar als 'special', net zoals The Stones of een Macca zou zijn, iets wat maar 1x in de 10 á 20 jaar voorkomt. En zeker als Werchter hem óók heeft (ook echt op ROCK Werchter, niet op TW Classic of Boutique) dan is het geen geweldige boeking imho.
Wat niks afdoet aan Springsteen als artiest hoor, maar dan had hij beter een keer voor Goffert, Arena, Gelredome, of voor mijn part de Kuip kunnen kiezen.
Nee nou ja, het is natuurlijk van de majors gewoon het kutste festival qua beleving, publiek en aankleding, laten we wel zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus al die keren dat ze er wel stonden was flauwekul?
Je hebt niet echte een hoge pet op van PP is het wel?
2001 waren ze headliner en afsluiter. Werkte prima.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nou ja, het is natuurlijk van de majors gewoon het kutste festival qua beleving, publiek en aankleding, laten we wel zijn.
En ze hebben nu een dusdanige status en type shows dat het hier niet meer past, net als een Tool, Nine Inch Nails, dat werk. Dat hóórt gewoon óf laat op de avond, in het donker, of in een tent, en bij voorkeur met publiek dat het waardeert.
Dat is inmiddels meer dan 15 jaar geleden hé. Times are a changing. En het type show dat dit soort acts neerzetten ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
2001 waren ze headliner en afsluiter. Werkte prima.
En ik weet dat het in is om PP te bashen, maar dat maakt nog niet dat het waar is wat jij stelt. PP is een prima festival.
als er een grote artiest sterft, dan zingt hij ook een liedje van die artiest.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zet Springsteen 10 dagen achter elkaar neer en hij speelt 10 verschillende sets. Bruce is een legende, Pinkpop moet blij zijn als ze zo'n fenomeen naar Landgraaf kunnen halen hoor.
gaan ze 2 keer tourenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef BoerBert het volgende:
En Radiohead zou getekend hebben voor volgend jaar.
radiohead zet tegenwoordig ook andere shows neer dan toen, dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels meer dan 15 jaar geleden hé. Times are a changing. En het type show dat dit soort acts neerzetten ook.
Oh nee hoor, ik doe het niet omdat het hip is, ik ben 3 Pinkpop geweest en nog naar tig andere majors, en mijn (persoonlijke) mening is dat Pinkpop van al die festivals gewoon onder aan de ladder staat.
Daar ben ik het mee eens. Je kunt zeggen wat je wilt over Pinkpop, maar het is gewoon goed geregeld. Op Werchter ben ik weggebleven na vervelende incidenten door slechte controle op de campings. Incidenten die ik op Pinkpop nog nooit heb gehad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
radiohead zet tegenwoordig ook andere shows neer dan toen, dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Ik zou Rock Werchter onderaan zetten persoonlijk. Leuk gehad daar al die keren maar negatievere sfeer dan elk ander festival waar ik geweest ben.
Waren ze nog wel beschikbaar op de dagen van BKS en DTRH? Of was er al iets uitgesloten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Tame Impala komt ook zeker niet naar Pinkpop, aldus 3FM.
BKS zal hem niet worden, dan zijn ze de in USA op Firefly. Dus zal DTRH headlinertje worden gok ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waren ze nog wel beschikbaar op de dagen van BKS en DTRH? Of was er al iets uitgesloten?
Zou je iedereen een plezier willen doen en even *iets* vaker terug willen lezen voor je iets 'nieuws' roept?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:06 schreef KingRadler het volgende:
Springsteen weer op Pinkpop.
https://twitter.com/BruceData
sorry ik post al niks meer. wacht wel na perscoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je iedereen een plezier willen doen en even *iets* vaker terug willen lezen voor je iets 'nieuws' roept?
Ongesteld vandaag?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je iedereen een plezier willen doen en even *iets* vaker terug willen lezen voor je iets 'nieuws' roept?
Nee hoor, maar dit is serieus de 3e keer in 2 dagen dat hij met iets komt wat even daarvoor ook gepost is.quote:
Oh welnee joh, lekker mee blijven doen, maar dit was al gepost eerder vandaag. Wie hoop jij dat de derde headliner is? Als je je niet hoeft te laten remmen door wat mogelijk is, maar gewoon; wat je graag wil?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
sorry ik post al niks meer. wacht wel na persco
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Springsteen weer op Pinkpop.
https://twitter.com/BruceData
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Haha, je maakt gelijk weer een geintje?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok nu is het leuk geweest.
Bruce Springsteen is 100x beter dan Paul McCartney. Dan ben ik er gewoon weer bij dit jaar.
Nee, ik ben sowieso geen Paul McCartney fan, evenals ik de Beatles niet veel aan vind.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, je maakt gelijk weer een geintje?
Nee, ik zie ze Werchter eerlijk gezegd niet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:21 schreef theodoor9 het volgende:
Is dat nieuws van Bruce op Pinkpop en Werchter betrouwbaar?
Ik zou zeggen van niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:21 schreef theodoor9 het volgende:
Is dat nieuws van Bruce op Pinkpop en Werchter betrouwbaar?
Hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:14 schreef tdrone het volgende:
Jan zei vanmorgen dat hij niks weet van Will en the people op pinkpop
Giel debiel blijft wel bezig met hem stalken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, hebben ze hem wéér gebeld?Dat wordt echt fuckin sneu. Geen enkele festivaldirecteur, behalve Jan uiteraard, die zich ook leent voor zoiets.
het is Jan zijn schuld dat ie zo vaak wordt gebeld?quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, hebben ze hem wéér gebeld?Dat wordt echt fuckin sneu. Geen enkele festivaldirecteur, behalve Jan uiteraard, die zich ook leent voor zoiets.
Kan je ook gewoon weigeren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is Jan zijn schuld dat ie zo vaak wordt gebeld?
Mag het toch niet hopen, die heeft veel te weinig energie op het podiumquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
We gaan toch echt niet Paul McCartney krijgen hé.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens Smeets dus ook geen Bruce Springsteen op Pinkpop.
We gaan toch echt niet Paul McCartney krijgen hé.
er vanuitgaande dat hij weet wie belt wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon weigeren natuurlijk.
Normaliter belt productie eerst, die geeft aan dat hij in de uitzending komt ja / nee. En waarom en dan geeft de beller toestemming voor de uitzending. Al zou het best kunnen dat Giel denkt schijt daaraan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
er vanuitgaande dat hij weet wie belt wel.
ik geloof zeker dat Giel daar schijt aan heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normaliter belt productie eerst, die geeft aan dat hij in de uitzending komt ja / nee. En waarom en dan geeft de beller toestemming voor de uitzending. Al zou het best kunnen dat Giel denkt schijt daaraan.
Het staat gewoon best wel droevig. Zo van 'ik mag niet zeggen wie wél komt, dan ga ik even iedere dag roepen wie NIET komt'. Geen enkele andere festivaldirecteur komt zo in de media.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ik snap het wel, hij hoeft niet los te laten en hij komt toch in de media.
Ik vind het niet echt droevig, meer aandoenlijk. Smeets is wel een beetje het oude mannetje wat nog fanatiek met zijn festival bezig. Daar kan ik wel sympathie voor opbrengen. En hate him or love him, maar hij houd ook altijd wel de gemoederen bezig en de fora draaiende met zijn uitsprakenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het staat gewoon best wel droevig. Zo van 'ik mag niet zeggen wie wél komt, dan ga ik even iedere dag roepen wie NIET komt'. Geen enkele andere festivaldirecteur komt zo in de media.
Ik zie alleen een artikel over geruchten, en die waren al bekend toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)y_op_Pinkpop___.html
McCartney dus
Die geruchten zouden rechtstreeks uit dit topic gekopieerd kunnen zijn. Bovendien, telegraafquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)y_op_Pinkpop___.html
McCartney dus
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 28-01-2016 om 09:26:45Woensdag 17 februari Perspresentatie #PP16 @paradisoadam. Jij kunt er bij zijn! Win tickets via https://t.co/n1AOgEsZGU #mini-optredens reageer retweet
ik was jaren geleden in Gelrodome bij sir Paul en dat was verre van saai.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Gisteren even een Paul McCartney show op Bonnaroo terug gekeken. Maar wat is dat saai zeg![]()
Of de breedte van de line-up moet die zondag heel goed zijn, maar anders gaat het gewoon alleen Rammstein dagje worden voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |