abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 januari 2016 @ 11:29:24 #126
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159376939
Wat Kyran zegt en Brady is ook een uitermate saai persoon.

Dat overdreven dwepen met Cam hoeft ook niet van mij. In zijn college tijd had je ook van die commentatoren die zo overdreven reageerden op alles wat Cam deed, "OMG hij neemt een slok water, wat een geweldenaar." en daarna vragen om een tissue.

[ Bericht 68% gewijzigd door PirE op 25-01-2016 11:34:38 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 11:51:12 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159377418
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef PirE het volgende:
Wat Kyran zegt en Brady is ook een uitermate saai persoon.

Dat overdreven dwepen met Cam hoeft ook niet van mij. In zijn college tijd had je ook van die commentatoren die zo overdreven reageerden op alles wat Cam deed, "OMG hij neemt een slok water, wat een geweldenaar." en daarna vragen om een tissue.
Daar zijn ze goed in inderdaad. Alles lekker aandikken.

Persoonlijk vind ik Cam gewoon leuk om naar te kijken. Hij is goed, maar de lol/fun die hij uitstraalt is gewoon aanstekelijk. Precies wat Brady mist zegt maar. Hij is verder echt niet de beste QB (nog niet in ieder geval).

Gewoon zoiets simpels als dit al: http://www.nfl.com/videos(...)/Sound-FX-Cam-Newton

Gewoon dikke lol :D
pi_159377462
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Edit: Trouwens als de Panthers de SB winnen dan is Cam Newton de eerste QB ooit die de Heisman Trophy, National Championship, Super Bowl en dan dus ook MVP award heeft gewonnen. Toch wel erg indrukwekkend hoor. Ben benieuwd of hij dit jaren kan vasthouden zoals een Brady/Manning dat heeft gedaan.
Die continuïteit zal voor mij de doorslag geven met mijn ordeel over Cam, ik ben nog steeds geen fan van hem en zijn maniertjes, al gaat hij er wel al beter mee om.

quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef PirE het volgende:
Wat Kyran zegt en Brady is ook een uitermate saai persoon.

Dat overdreven dwepen met Cam hoeft ook niet van mij. In zijn college tijd had je ook van die commentatoren die zo overdreven reageerden op alles wat Cam deed, "OMG hij neemt een slok water, wat een geweldenaar." en daarna vragen om een tissue.
Ik erger me er ook aan, die karrenvracht aan bandwagon fans die hij nu ineens heeft. Hij heeft nu een echt goed seizoen achter de rug en ontwikkelde zich hiervoor ook al redelijk maar maakte nog zoveel persoonlijke fouten en toonde zich totaal geen leider.

Ik kan me overigens voorstellen dat mensen een hekel hebben aan Brady maar persoonlijk ben ik wel een fan, ik heb het sowieso altijd wel op grootheden die langdurig in de top meedoen. Zijn winnaarsmentaliteit, houding en uitstraling (onfield) spreken mij enorm aan. Zijn trackrecord is echt ongekend en nooit eerder vertoond. Het is zo enorm knap om in deze sport gewoon 15 jaar in de top mee te draaien en ongeacht het team om je heen zo stabiel te zijn. Hij trekt spelers echt een paar niveau's omhoog, wie kan dat nog meer in deze league buitenom Manning of Rodgers? Verder is hij voor mij wel overduidelijk de GOAT.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_159377488
error
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 11:55:39 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159377540
NIet dat het uitmaakt, maar ik ben in ieder geval geen Panthers (of Newton) bandwagon fan :D Ben al Panthers fan sinds de verloren SB tegen Patriots (vandaar ook mijn afkeer tegen Patriots misschien :P). Was eerste wedstrijd die ik ooit keek. Newton volg ik al sinds zijn jaren bij Auburn en was blij toen de Panthers hem binnen wisten te halen :)
pi_159377829
Wat een slachtpartij bij de Panthers _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159377907
109 topics alweer over American Football. Geen idee dat dit zo populair was hier. Hopelijk genieten jullie van de Superbowl nummero 50.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:41:38 #133
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159378639
Ik ben toch nog wel teleurgesteld na vannacht. Zo dicht bij de Super Bowl komen de Cardinals niet vaak.

Gelukkig is de Pro Bowl next, ik zou de Super Bowl op dit moment wss niet eens gaan kijken. Over twee weken zal ik er desondanks toch wel weer zin in hebben.
pi_159378778
Ik had niet verwacht dat de Cardinals het zo zouden laten liggen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159379200
7/10 goed gegokt deze playoffs, bijna net zo goed als football baby _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 13:49:05 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159380332
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Seam het volgende:
7/10 goed gegokt deze playoffs, bijna net zo goed als football baby _O_
9/10, had alleen Broncos Patriots fout :(

Panthers vs. Broncos voor SB! :)
pi_159380631
Dus, de Cards zijn in de poeperd genomen. Jammer!

Maargoed, op naar de SB. Komende 3 weken vrij, dus ik kan doorhalen :D

Heb ik nog iets gemist? Iets noemenswaardigs?

Moet zeggen, top sfeer hier. 1e jaar dat ik buiten de SB kom, en veel geleerd enzo, dus daarvoor ook nogmaals dank aan iedereen.

EDIT: net even gelezen wat die pro bowl is, maar hier lijkt me dus echt niks aan :@ Gaat nergens op toch.
  maandag 25 januari 2016 @ 14:16:23 #138
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159381187
Het is inderdaad een gezellig topic :) Maakte de afgang gisteren nog een beetje dragelijk :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 14:47:58 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159382105
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus, de Cards zijn in de poeperd genomen. Jammer!

Maargoed, op naar de SB. Komende 3 weken vrij, dus ik kan doorhalen :D

Heb ik nog iets gemist? Iets noemenswaardigs?

Moet zeggen, top sfeer hier. 1e jaar dat ik buiten de SB kom, en veel geleerd enzo, dus daarvoor ook nogmaals dank aan iedereen.

EDIT: net even gelezen wat die pro bowl is, maar hier lijkt me dus echt niks aan :@ Gaat nergens op toch.
Pro Bowl is inderdaad niks. Het is leuk eerbetoon aan de spelers, maar niks meer dan dat. Eerst werd het altijd na de Super Bowl gespeeld, maar de aandacht/kijkcijfers waren zo slecht dat ze het nu voor de Super Bowl doen met als negatief effect dat de spelers die de Super Bowl gaan spelen niet op komen dagen. Je hebt dan opeens de beste spelers juist niet in de Pro Bowl wat weer afdoet aan het gehele gebeuren, dus beetje vaag allemaal.
  maandag 25 januari 2016 @ 14:50:45 #140
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159382175
Pro bowl weekend is een goed moment om iets anders te doen zodat je geen gezeur hebt op super bowl sunday.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 15:07:29 #141
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159382611
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:50 schreef PirE het volgende:
Pro bowl weekend is een goed moment om iets anders te doen zodat je geen gezeur hebt op super bowl sunday.
_O-

Marriage / relationship management 101 by PirE :D
pi_159383938
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:16 schreef FritzWepper het volgende:
Het is inderdaad een gezellig topic :) Maakte de afgang gisteren nog een beetje dragelijk :P
Hopelijk volgend jaar het hele seizoen deze interactie, tijdens regular season is er (ook wel begrijpelijk) minder interesse. Maar zeker voor de nieuwelingen is dan juist goed om het te gaan volgen.

Pro Bowl heb ik volgens mij nog nooit gezien, kan me echt niet interesseren.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_159384395
Nogmaals, heel veel mensen slapen normaal of kijken verschillende wedstrijden.
Op zondagavond kijk ik normaal de wedstrijden op FOX op de iPad en doe dan bv gamen erbij. de nacht wedstrijden op vrijdag, maandag en dinsdagochtend.

Zoals gisteren dat je echt tussendoor rent en de laatste minuten op het puntje van je stoel zit komt t/m december bij mij nooit voor.
De interactie met bekenden zoals Forza is ook minder, want hij kijkt redzone of Seahawks en ik ben aan de goden overgeleverd wat FOX uitzend.

Maar het mag wel wat drukker worden in dit topic, gezellig vind ik het al ;)

Ik hoop zo dat er een gamepass app komt voor mijn Sony TV of PlayStation
Hell To The Liars
  maandag 25 januari 2016 @ 16:19:45 #144
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159384568
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:12 schreef Droopie het volgende:

Ik hoop zo dat er een gamepass app komt voor mijn Sony TV of PlayStation
Terechte klacht, die Ps4 app komt niet vanwege de link van de Nfl met xbox/MS.
Android App voor smart tv's zou ideaal zijn. Het werkt nu ook maar meer gemak is altijd beter.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159384949
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:12 schreef Droopie het volgende:
Nogmaals, heel veel mensen slapen normaal of kijken verschillende wedstrijden.
Op zondagavond kijk ik normaal de wedstrijden op FOX op de iPad en doe dan bv gamen erbij. de nacht wedstrijden op vrijdag, maandag en dinsdagochtend.

Zoals gisteren dat je echt tussendoor rent en de laatste minuten op het puntje van je stoel zit komt t/m december bij mij nooit voor.
De interactie met bekenden zoals Forza is ook minder, want hij kijkt redzone of Seahawks en ik ben aan de goden overgeleverd wat FOX uitzend.

Maar het mag wel wat drukker worden in dit topic, gezellig vind ik het al ;)

Ik hoop zo dat er een gamepass app komt voor mijn Sony TV of PlayStation
Klopt wel, maar elke zondag om 19.00 is toch een prima tijdstip! Ik slaap ook gewoon kort na de 22.00 uur match (nachtbraken is onmogelijk ivm werk) en kijk op maandag veel terug, vind het ook leuk om nog wat na te praten dan.

Ik ben in principe ook overgeleverd aan Fox maar ik twijfel om volgend jaar Ziggo sport te nemen en dan Gamepass weer eens. De jaren dat Gamepass gratis was, was eigenlijk een ongekende luxe die we te weinig hebben gewaardeerd. |:(
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_159385247
Ben niet genoeg fan voor gamepass oid, als ik Fox heb. Daarnaast is het idd ook niet altijd zin/tijd om te kijken. Als ik zondagavond laat kijk is het vanuit bed nog even, zonder pc/telefoon oid.

En inderdaad, het reguliere seizoen is ook minder interessant vind ik. SB zal wel weer druk worden.
pi_159385404
Het houdt mij ook enigszins tegen om gamepass te nemen, omdat ik niet op mn tv kan kijken. PS3 app zal er wel nooit komen, en mijn tv is nog zo dom als het zijn kan.
Dus dan zou ik weer moeilijk moeten gaan doen en er een pc of chromecast of iets aan gaan hangen, en dat maakt het allemaal weer nog een stapje duurder.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 25 januari 2016 @ 16:56:38 #148
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_159385477
Net teruggekeken. Wat was Newton weer lekker bezig zeg. Om van te genieten. Al vielen de Cardinals ook wel tegen.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  maandag 25 januari 2016 @ 17:32:43 #149
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159386431
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:34 schreef maerk het volgende:
De jaren dat Gamepass gratis was, was eigenlijk een ongekende luxe die we te weinig hebben gewaardeerd. |:(
Zo ervaar ik dat dus ook :') Baal echt dat ik niet meer heb gekeken toen. Werkte als een tierelier met de app op m'n Android box op tv. Via laptop of tablet kijken is toch minder.
pi_159386470
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben niet genoeg fan voor gamepass oid, als ik Fox heb. Daarnaast is het idd ook niet altijd zin/tijd om te kijken. Als ik zondagavond laat kijk is het vanuit bed nog even, zonder pc/telefoon oid.

En inderdaad, het reguliere seizoen is ook minder interessant vind ik. SB zal wel weer druk worden.
Dat heb ik dus ook. Het reguliere seizoen vind ik ook minder interessant en dan vind ik een gamepass net even te duur. Post season zit ik daarentegen wel op het puntje van mijn stoel. Via Fox prima te volgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')