Ach, sommige zijn al een aantal keer verhuisd naar een nieuwe stad, dan ben je ook weer nieuwquote:Op maandag 25 januari 2016 03:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee maar een erg kleine en nieuwe franchise. Dat werkt nog wel eens tegen ze.
Ze hebben 2 staten voor zichzelf en succes trekt vanzelf nieuwe supporters aanquote:Op maandag 25 januari 2016 03:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, niet controversieel, maar underrated, klein en "nieuw" vergeleken met de grote franchises met een historie zoals de Patriots, Packers, Cowboys etc.
Ja prima play inderdaad! Zou het dan toch nog kunnen?quote:
Tuurlijk niet, Panthers zijn gewoon niet zo scherp meer, net als tegen Seahawks, er te makkelijk over denken kan ze tegen de Broncos wel eens opbreken.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja prima play inderdaad! Zou het dan toch nog kunnen?
Ligt er aan hoe de defence van de Broncos zich houd plus dat er meer ervaring is bij de Broncos qua SB.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:22 schreef Kyran het volgende:
Nou ja tegen de Broncos maak ik me minder zorgen want die hebben geen explosief offense en als Manning achter komt te staan gaat hij interceptions gooien. De energie die de Panthers tijdens de eerste helft hebben is echt dodelijk. Geen idee hoe de Broncos dit gaan doen.
SB is een wedstrijd op zich, Panthers komen relatief makkelijk de playoffs door, Broncos moeten er voor vechten, ervaring gaat zich uit betalen als het niet zo makkelijk gaat in zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:25 schreef Seam het volgende:
En toch zullen de Broncos de favorieten worden voor de SB waarschijnlijk
Ik blijf het gevoel houden dat de Packers er een leukere wedstrijd voor de kijker van hadden gemaakt.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Wel jammer dat er totaal geen spanning in deze match is.
Mha aan de andere kant kun je juist ook zeggen dat de Panthers nog maar 1 wedstrijd verloren hebben dit seizoen. Als ze die niet hadden verloren hadden ze gewoon kans op een perfect season. Broncos hebben prima kansen natuurlijk, maar Panthers horen de favorieten te zijn. Ben benieuwd wat de bookies doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:27 schreef Breidniet het volgende:
[..]
SB is een wedstrijd op zich, Panthers komen relatief makkelijk de playoffs door, Broncos moeten er voor vechten, ervaring gaat zich uit betalen als het niet zo makkelijk gaat in zo'n wedstrijd.
Ik geef Broncos prima kansen.
Bij de bookmakers zijn de Panthers redelijk favoriet.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:25 schreef Seam het volgende:
En toch zullen de Broncos de favorieten worden voor de SB waarschijnlijk
Ik denk ook dat de Panthers de favoriet is om te winnen maar ik zie de kansen van Broncos wat hoger in dan jij vermoed ik, 55-45.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha aan de andere kant kun je juist ook zeggen dat de Panthers nog maar 1 wedstrijd verloren hebben dit seizoen. Als ze die niet hadden verloren hadden ze gewoon kans op een perfect season. Broncos hebben prima kansen natuurlijk, maar Panthers horen de favorieten te zijn. Ben benieuwd wat de bookies doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |