SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Nooit. Ging niet naar die dingen als kind eigkquote:Op maandag 25 januari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
IFFR is ook in Rotterdam deze week he Inso, ging je daar weleens heen?
Wel goed gemaakt jaquote:
Geen flesje drank?quote:
Nee. Ik vind dat altijd zo raar.quote:
begrafenissenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat altijd zo raar.
Ik heb het wel vaker gezien op begravenissen van vage kenissen dat veel mensen dat doen.
Waso ok grapjequote:Op maandag 25 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat altijd zo raar.
Ik heb het wel vaker gezien op begravenissen van vage kenissen dat veel mensen dat doen.
Gewoon even bloemetje, klaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waso ok grapjeHad niet gedacht dat mensen dat echt zouden doen bij standbeeld
Zou wel toepasselijker zijn dan bloemen bij Amyquote:Op maandag 25 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waso ok grapjeHad niet gedacht dat mensen dat echt zouden doen bij standbeeld
Ik denk dat ze het daarom ook doen, klein gokje maarquote:Op maandag 25 januari 2016 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wel toepasselijker zijn dan bloemen bij Amy
Blikjes Schultenbrauquote:Op maandag 25 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan moet het wel een fles drank met klasse zijn.
Toen Herman Brood dood ging blikjes bier bij de herdenkingsplek
Misschien laten ze bij mij m`n bethistory van Unibet wel zienquote:Op maandag 25 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het ook altijd wat treurig als mensen je herinneren aan je gebruik van iets.
Een aantal jaar geleden vage kennis via via overleden.
Werd er graffitipainting van gemaakt, stond ie met jonko op
En hij was 14 ofzo
Past dat allemaal erop dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien laten ze bij mij m`n bethistory van Unibet wel zien
Alleen de hoogtepunten natuurlijkquote:
Je kan er in ieder geval lekker eten heb je al ondervondenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben vandaag wel weer een beetje meer verliefd geworden op mijn toekomstige woonplaats.
Misschien komt het ooit in de buurt van Rotterdam.
Dat wist ik dan al.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval lekker eten heb je al ondervonden
Dat zal wel ja. Over lange wachtrijen gesproken, die restaurants van Jamie gaat echt nergens overquote:Op maandag 25 januari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Bohh, de hoeveelheid toprestaurants daar.
KOEKOEK SOWW.
Het is niet eens zo bijzonder verderquote:Op maandag 25 januari 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Over lange wachtrijen gesproken, die restaurants van Jamie gaat echt nergens over
De naam he. Die van Gordon Ramsey schijnt wel heel lekker te zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet eens zo bijzonder verder
Gordon Ramsey is dan ook echt een topkok.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De naam he. Die van Gordon Ramsey schijnt wel heel lekker te zijn
Hm?quote:Op maandag 25 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens bij Maze gegeten van Ramsay.
Toen ik m'n vriendin net kende, dat was genant.
quote:Op maandag 25 januari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had toen nog weinig echte etiquette kennis.
Makkelijk verder, maar je moet het wel geleerd hebben.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, is ook kut verder ook
Het bestek alleen al juist gebruiken
Je zal het nu wel allemaal tot in de kneepjes weten met zo`n schoonfamiliequote:Op maandag 25 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk verder, maar je moet het wel geleerd hebben.
Jazeker.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal het nu wel allemaal tot in de kneepjes weten met zo`n schoonfamilie
You think they know what they are saying but you can`t understand themquote:Op maandag 25 januari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar dat duurt lang hoor voor je je in die posh settings op je gemak voelt.
Zeker zo'n schooier als ik.
Dat is lekker hoor!!quote:Op maandag 25 januari 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Feestje vandaag was leuk maar bijzonder. Iedere familielid was aanwezig, achterkleinkinderen ook allemaal. Zelfs mijn nicht en haar kinderen (en man) waren er, oma heeft haar kinderen nog nooit gezien. Zolang had ze haar al niet meer gezien. Had mijn vader geregeld buiten mijn oma om, was oma erg blij mee.
Alleen een oom en tante waren er niet maar daar heeft niemand volgens mij contact mee. Waren wel uitgenodigd maar voelen zich niet zo op hun gemak denk ik. Zijn trouwens haar ouders. Oh en haar criminele broer was er niet. Voor de rest hele familie compleet sinds jaren. Leuk cadeau voor oma haar 90ste verjaardag.
Was wel tof om iedereen weer samen te zienquote:
wowquote:Op maandag 25 januari 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel tof om iedereen weer samen te zienLaatste keer was 13 jaar geleden..
Dit heb ik ook wel eens met neven hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
En man van andere nicht, die is ergens in de 40, ging zich aan heel veel familieleden voorstellenZelfs aan mij. Omdat hij heel veel jeugd uit de familie gewoon niet eens kent. Maar is al wel heel veel jaar bij de familie.
Iemand zei zo tegen mij "dit gaat nog één laatste keer gebeuren dat wij allemaal samen komen voor oma..".quote:Op maandag 25 januari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel eens met neven hoor.
Veel neven/nichten zie ik niet zo vaak.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
word er altijd doodmoe van als neven/nichten elke keer met een nieuwe hossel komen aankakken
Ik word altijd doodmoe dat ze allemaal mijn liefdesleven willen weten.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
word er altijd doodmoe van als neven/nichten elke keer met een nieuwe hossel komen aankakken
Haha dat verhaal heb ik ook van m`n moeder gehoord tijdens Nieuwjaarsdag bij m`n oma, deed een broer van haar die zich nooit met de familie bemoeitquote:Op maandag 25 januari 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
En man van andere nicht, die is ergens in de 40, ging zich aan heel veel familieleden voorstellenZelfs aan mij. Omdat hij heel veel jeugd uit de familie gewoon niet eens kent. Maar is al wel heel veel jaar bij de familie.
Oh dat gebeurt bij mij nooit aangezien ze echt allemaal al getrouwd zijn of heel lang bij elkaar. Best bijzonder welquote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
Ik ken hem wel gewoon hoor, dus dat hij zich aan mij ging voorstellen vond ik echt heel bijzonder.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook van m`n moeder gehoord tijdens Nieuwjaarsdag bij m`n oma, deed een broer van haar die zich nooit met de familie bemoeit
Lijkt me apart ja. ik heb die kerel nog nooit van m`n leven gezien terwijl het mn oom is
Zeg gewoon dat je diehard aseksueel bentquote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word altijd doodmoe dat ze allemaal mijn liefdesleven willen weten.
hoezo.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel herkenbaar. Alle jeugd van ongeveer 16 jaar verveelde zich dood
Mwah op het zuipen zetten is niet echt netjesquote:Op maandag 25 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo.
kan het toch op een zuipen zetten als het meerdere zijn
tot dat je zelf kinderen hebtquote:Op maandag 25 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou na een stuk of 7 denken.
Laat gaan.
Hoezo.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah op het zuipen zetten is niet echt netjes
Ik zorg ervoor dat ik niet zodanig veel kinderen neem dat ik 25-30 kleinkinderen heb later.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tot dat je zelf kinderen hebt
Prima tijd dacht ik zo, hier is het 8 uur en ik ben dronkenquote:
Die kunnen niet praten met elkaar?quote:Op maandag 25 januari 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel herkenbaar. Alle jeugd van ongeveer 16 jaar verveelde zich dood
Wij gingen/gaan altijd met neven/nichten van zelfde leeftijd altijd gewoon beetje zuipen, beetje roken, beetje chillingquote:
Viel wel tegen ja. Paar jongens wel maar die gaan normaal ook met elkaar om. Maar rest niet nee.quote:
Apart wel jaquote:Op maandag 25 januari 2016 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Viel wel tegen ja. Paar jongens wel maar die gaan normaal ook met elkaar om. Maar rest niet nee.
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Meer mensen die het kijken of gaan kijken?
Ik kijk geen series meerquote:Op maandag 25 januari 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Meer mensen die het kijken of gaan kijken?
Ja behalve die ik volg nog wel GoT enzo, maar verder hou ik ermee opquote:
Het is vooral irritant dat 40-45 nieuwe per week uitkomen. Dan houdt het op een keer wel opquote:
Het is op moment natuurlijk wel HET verdienmodel omdat iedereen series hypedquote:Op maandag 25 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat 40-45 nieuwe per week uitkomen. Dan houdt het op een keer wel op
Ja true.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is op moment natuurlijk wel HET verdienmodel omdat iedereen series hyped
Denk dat het dat op moment al doet hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Maar mijn hart ligt bij films. Hoop niet dat die serie-hype van de laattste jaren afbraak doet aan de filmindustrie
Hm ja, ze moeten het toch weer aantrekkelijker maken dan voor jongeren. Die zitten inderdaad meer in een Netflix-generatiequote:Op maandag 25 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat het dat op moment al doet hoor.
Als je geld wilt pakken op moment zit je beter in series. T
Verder vind ik Hollywood de laatste tijd echt waardeloos.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, ze moeten het toch weer aantrekkelijker maken dan voor jongeren. Die zitten inderdaad meer in een Netflix-generatie
Komt genoeg goeds nog elk jaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder vind ik Hollywood de laatste tijd echt waardeloos.
Ik kijk genoeg films.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt genoeg goeds nog elk jaar.
Hollywood is niet alleen blockbuster he, als je daar beetje overheen kijkt zie ej nog genoeg
Dan zit je bij filmhuis wel goed jaquote:Op maandag 25 januari 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Kijk tegenwoordig liever Europese films.
Hoe duur isquote:Op maandag 25 januari 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik volgende week ook nog naar IFFR in Rotterdam ga. Niet teveel want is wel dure grap
11 per film.quote:
duurquote:Op maandag 25 januari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
11 per film.
En dan te bedenken dat er ook gewoon films van 20 minuten tussen zitten natuurlijk, maar ook van 4 uur![]()
Je kan ook Unlimited-pas kopen. 360 euro koekoekk
Ja, slaat nergens opquote:
Schijbaar kunnen ze het vragenquote:Op maandag 25 januari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, slaat nergens opZolang dat niet goedkoper wordt snap ik wel dat mensen liever serietje kijken thuis
Ja is ook weer zo, ,anders was het vast wel goedkoper geweest als niemand er op af kwamquote:
Ene kant snap ik ze ook wel maar ja. Als ze niet beter presteren dan blanken houdt het opquote:Op maandag 25 januari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Oscars nu ook al overgenomen door negers die janken.
Ze zijn precies goed gepresenteerd demografisch gezien.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant snap ik ze ook wel maar ja. Als ze niet beter presteren dan blanken houdt het op
quote:Op maandag 25 januari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zijn precies goed gepresenteerd demografisch gezien.
Nou ja, het gaat wel om meer minderheden natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zijn precies goed gepresenteerd demografisch gezien.
En het zijn vooral 1 minderheid die heel boos is.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het gaat wel om meer minderheden natuurlijk
Vooral beetje jammer dat er dan blanke acteurs/actrices zich er mee gaan bemoeienquote:Op maandag 25 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het zijn vooral 1 minderheid die heel boos is.
En misschien bepaalde etniciteiten gewoon beter acteren dan naderen. zou kunnenquote:Op maandag 25 januari 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeker zwarte acteurs doen het bovengemiddeld goed.
Ik vind de 100 meter sprint en marathon ook wel vies racistisch verder.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En misschien bepaalde etniciteiten gewoon beter acteren dan naderen. zou kunnen
Die sprinters worden niet gekozen verderquote:Op maandag 25 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de 100 meter sprint en marathon ook wel vies racistisch verder.
Dat maakt het nog erger.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die sprinters worden niet gekozen verder
Mexicanen en negers spelen ook vaak sterotype natuurlijk. Maar de rest klaagt wel minder jaquote:Op maandag 25 januari 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er een minderheid boos mag zijn, zijn het aziaten.
Die mogen vaak nog het stereotype spelen ook.
Als een neger stereotype speelt word er van alle kanten racisme geroepen.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexicanen en negers spelen ook vaak sterotype natuurlijk. Maar de rest klaagt wel minder ja
Vinden ze waarschijnlijk niet prestigieus genoegquote:Op maandag 25 januari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan richten ze toch hun eigen prijs op?
Dan geven ze erg veel waarde aan mensen die ze racistisch vinden.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinden ze waarschijnlijk niet prestigieus genoeg
Ja daar heb je wel een punt. Vraag me ook wel af hoe oprecht het dan allemaal isquote:Op maandag 25 januari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik oprecht vind dat iets of iemand diep racistisch is hoef ik echt niets meer met die mensen te maken te hebben
Ach, het is vooral heel hip om overal "diversity" bij te roepen.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt. Vraag me ook wel af hoe oprecht het dan allemaal is
Dat zou wel treurig zijn ja. Al hebben ze wel afgesproken om binnen 5 jaar zoveel meer donkere mensen te laten stemmen bij de Oscars enzo. Dat is wel logisch. Als het echt alleen maar blank is dan snap ik wel dat je daar argwanend naar kijktquote:Op maandag 25 januari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks krijg je situatie dat mindere acteurs/actrices worden gekozen vanwege hun huidskleur.
#genot
Dan doe je toch niet mee?quote:Op maandag 25 januari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
Als het echt alleen maar blank is dan snap ik wel dat je daar argwanend naar kijkt
Nee maar ik bedoel, dit gaat om de mensen die de nominaties kiezen he. Dan is het wel logisch dat je meerdere diversiteiten aan stemmers hebtquote:
Staat volledig vrij aan de organisators.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, dit gaat om de mensen die de nominaties kiezen he. Dan is het wel logisch dat je meerdere diversiteiten aan stemmers hebt
Dat staat wel voorop ja natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou persoonlijk naar kwaliteiten van mensen kijken dan naar huidskleur.
Het lullige is dat dat door zulke acties nooit het geval zal zijn.quote:
We zullen het zien. Ik ga r niet vanuit dat het opeens allemaal donkere acteurs worden die nu volgend jaar alles winnen ofzoquote:Op maandag 25 januari 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Want ze hebben nu als doel "meer donkere stemmers".
Dan ga je op ras selecteren.
Nee, maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik ga r niet vanuit dat het opeens allemaal donkere acteurs worden die nu volgend jaar alles winnen ofzo
Misschien, ik snap het wel. Maar ze zullen het puur op expertise hebben gekozen inderdaad niet om een andere redenquote:Op maandag 25 januari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het niet om.
Het is toch heel raar dat ze nu als doel hebben meer stemmers te hebben van een bepaalde etniciteit.
Als ik een bedrijf start met meer blanken ben ik zo weg.
Ik snap waarom ze het doen, om een minderheid te pleasen.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien, ik snap het wel. Maar ze zullen het puur op expertise hebben gekozen inderdaad niet om een andere reden
supquote:Op maandag 25 januari 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
Oh ffs ik ga wel nietWat een drama zeg
Misschien wel ja. Lastig om dat op zelfde niveau te zienquote:Op maandag 25 januari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap waarom ze het doen, om een minderheid te pleasen.
Maar het is net zo racistisch als bedrijven die donkere mensen per definitie niet aannemen.
Ja, al die films die ik wil zien zitten uren tussen elkaar in. Schiet niet op.quote:
Moet vanuit minderheden zelf komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Lastig om dat op zelfde niveau te zien
waar kan je programma zienquote:Op maandag 25 januari 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die films die ik wil zien zitten uren tussen elkaar in. Schiet niet op.
Vooral leuk als je in Rotterdam woont
iffr.comquote:
Maar als dat aangeboden wordt reageren ze er niet op, dat is frappantquote:Op maandag 25 januari 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet vanuit minderheden zelf komen.
Zelf met alternatieven komen als je vind dat bepaalde zaken inherrent racistisch zijn.
Hm, een minderheidsgroep qua seksuele geaardheid is ook nie zo makkelijk te vergelijken met een minderheidsrasquote:Op maandag 25 januari 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Homos hebben het wat dat betreft goed begrepen.
Gewoon hun eigen clubs/bars/verengingen oprichten.
Als ik eerlijk ben vind ik het ook geen pretje om naar te kijken, jij wel?quote:Op maandag 25 januari 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Homos hebben het wat dat betreft goed begrepen.
Gewoon hun eigen clubs/bars/verengingen oprichten.
Hoezo. Als een minderheid om welke reden dan ook vind dat ze niet geaccepteerd worden, dan is de beste manier om terug te slaan te laten blijken dat je de gevestigde orde niet nodig hebt.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, een minderheidsgroep qua seksuele geaardheid is ook nie zo makkelijk te vergelijken met een minderheidsras
Naar wat?quote:Op maandag 25 januari 2016 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het ook geen pretje om naar te kijken, jij wel?
Juist jaquote:Op maandag 25 januari 2016 03:28 schreef Joezi het volgende:
Ben wel eens in den homobar geweest, ik dacht toen, dit is wat vrouwen meemaken
Daar kijk ik net zo goed niet graag naar als een man een een vrouw.quote:
Dat zie je als het goedis ook niet dagelijksquote:
nahja hand in hand of een tongkus is al apart voor mijn gevoelquote:Op maandag 25 januari 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar kijk ik net zo goed niet graag naar als een man een een vrouw.
Daarvoor interesseer ik me te weinig in andere mensen.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
nahja hand in hand of een tongkus is al apart voor mijn gevoel
ben ook wel van de lesbian pornquote:Op maandag 25 januari 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar een tongzoen tussen man en vrouw vind ik nou ook niet echt charmant eruit zien.
Hypocriet muchquote:
Dat sowieso. Vind bij homo's de grens tussen vrouwelijk zijn of niet, travestiet en transgender wel interessant.quote:
Het is maar waar je je druk over wil makenquote:Op maandag 25 januari 2016 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vind bij homo's de grens tussen vrouwelijk zijn of niet, travestiet en transgender wel interessant.
Ach, wel een beetjequote:
Iedereen z'n voorkeur toch? Ook mensen die walgen van 2 mannen.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Jezelf suf rukken als 2 vrouwen seks hebben maar als je 2 mannen ziet dan is het meteen kokhalzen, nee, dat gaat er bij niet in
Als man ben je wat meer uiterlijk gericht toch, en als hetero is een andere vent niet zo aantrekkelijkquote:Op maandag 25 januari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, wel een beetje
Jezelf suf rukken als 2 vrouwen seks hebben maar als je 2 mannen ziet dan is het meteen kokhalzen, nee, dat gaat er bij niet in
Nou oke, bij seks misschein wel. Maar als 2 mannen zoenen? Dat is gewoon precies hetzelfde als dat 2 vrouwen zoenen. Het blijven mensen. Dat je bij de een het aantrekkelijker vind oke, dat is logisch. Maar zo extreem reageren als je 2 manenn precies hetzelfde ziet doenquote:Op maandag 25 januari 2016 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen z'n voorkeur toch? Ook mensen die walgen van 2 mannen.
Ik ben ook redelijk chemisch gecastreerd hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo smakelijk.
Ach, staat ze vrij. En heeft m.i. niets met hypocrisie te maken.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke, bij seks misschein wel. Maar als 2 mannen zoenen? Dat is gewoon precies hetzelfde als dat 2 vrouwen zoenen. Het blijven mensen. Dat je bij de een het aantrekkelijker vind oke, dat is logisch. Maar zo extreem reageren als je 2 manenn precies hetzelfde ziet doenWeet niet, vind het altijd beetje aanstellerig
En toch zijn er veel mannen die niks hebben met mannen maar het wel geil vinden om porno te zien waar een man gepijpt wordt. Daar zie je toch duidelijk en expliciet iets mannelijksquote:Op maandag 25 januari 2016 03:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als man ben je wat meer uiterlijk gericht toch, en als hetero is een andere vent niet zo aantrekkelijk
Je hebt dan toch ook wel wat inlevingsvermogenquote:Op maandag 25 januari 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke, bij seks misschein wel. Maar als 2 mannen zoenen? Dat is gewoon precies hetzelfde als dat 2 vrouwen zoenen. Het blijven mensen. Dat je bij de een het aantrekkelijker vind oke, dat is logisch. Maar zo extreem reageren als je 2 manenn precies hetzelfde ziet doenWeet niet, vind het altijd beetje aanstellerig
Nee, maar jij maakt toch geen onderscheidquote:Op maandag 25 januari 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie anderen niet graag zoenen, period.
Is dat dan aanstellerig?
Je hebt toch geen invloed over je voorkeur?quote:Op maandag 25 januari 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar jij maakt toch geen onderscheid
Dat is waarquote:Op maandag 25 januari 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt toch geen invloed over je voorkeur?
lol dat vind ik wel wat minder, en dan inzoomen op die kop. Maar actie gericht ook wel jaquote:Op maandag 25 januari 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch zijn er veel mannen die niks hebben met mannen maar het wel geil vinden om porno te zien waar een man gepijpt wordt. Daar zie je toch duidelijk en expliciet iets mannelijks
Nog nooit gezien, maar dit klinkt wel redelijk kastflikker ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch zijn er veel mannen die niks hebben met mannen maar het wel geil vinden om porno te zien waar een man gepijpt wordt. Daar zie je toch duidelijk en expliciet iets mannelijks
Om te zien of ook om te horen?quote:Op maandag 25 januari 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind seks van andere mensen dan ook echt afstotelijk.
Maar vind je jezelf sexy dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind seks van andere mensen dan ook echt afstotelijk.
Beide, maar vooral dat 1e.quote:
Ik zou niet graag naar mezelf kijken tijdens de daad.quote:
Ik bedoel meer als je iemand hoort zeggen dat hij seks heeft/heeft gehadquote:Op maandag 25 januari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beide, maar vooral dat 1e.
Ik hoor het eigenlijk nooit.
Oh nee, dat niet hoor. Gewoon een normaal onderwerp tochquote:Op maandag 25 januari 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als je iemand hoort zeggen dat hij seks heeft/heeft gehadZoals hier
Porno kijk ik niet, seks heb ik niet. Fuck basisbehoeftequote:Op maandag 25 januari 2016 03:44 schreef Joezi het volgende:
Vind het sowieso wat tegenvallen, maar basisbehoefte, moet je niet gaan overdrijven
Geheelonthouderquote:Op maandag 25 januari 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Porno kijk ik niet, seks heb ik niet. Fuck basisbehoefte
Not by choicequote:
Hoezo nietquote:Op maandag 25 januari 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou in een relatie denk ik geen geheelonthouder kunnen zijn.
Maar daar bedoel je mee dat je wat minder masturbeert dan den gemiddelde man, of totaal nietquote:Op maandag 25 januari 2016 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Not by choiceMaar inmiddels wel ja
Masturbatie staat toch niet gelijk aan pornoquote:Op maandag 25 januari 2016 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar daar bedoel je mee dat je wat minder masturbeert dan den gemiddelde man, of totaal niet
Masturbatie is pas moeilijk saai.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar daar bedoel je mee dat je wat minder masturbeert dan den gemiddelde man, of totaal niet
Ja emotioneel snap ik wel ja. maar seksueel zal ji het wel kunnen missen denk ikquote:Op maandag 25 januari 2016 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent toch altijd net iets meer in love na de daad.
Dat wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja emotioneel snap ik wel ja. maar seksueel zal ji het wel kunnen missen denk ik
Wel aan geheelonthoudingquote:Op maandag 25 januari 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Masturbatie staat toch niet gelijk aan porno
Zelfde effect tochquote:Op maandag 25 januari 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Masturbatie is pas moeilijk saai.
Daar zou ik wel geheel van kunnen onthouden
Seks met meer dan 1 persoon danquote:
Celibatair bedoel jijquote:Op maandag 25 januari 2016 03:58 schreef Joezi het volgende:
lol tis ook een verkeerde term
Geheelonthouding is het afzien van het gebruik van alcohol. Mensen die zich geheel onthouden van alcohol (geheelonthouders) hebben vaak religieuze, sociale of gezondheidsredenen om dat te doen.
Lekker genuanceerdquote:Op maandag 25 januari 2016 03:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zoiets, volgens sommigen is seks alleen pik in kut
quote:Op maandag 25 januari 2016 10:33 schreef supersof het volgende:
Waarom was ik om tien voor negen al klaar wakker terwijl ik half drie ging slapen
Naja zal wel, goedemorgen iedereen![]()
Dat vertelde Kaneel ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tentamenweek maar ik heb zo weinig zin dat ik ben begonnen aan duolingo pools.
maar waarom :squote:Op maandag 25 januari 2016 10:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik kwam om 4 uur 's nachts m'n bed uit. Had gewoon nog 3 uur.
Wat moet je de hele dag doen?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat vertelde Kaneel ja.
Nog 11 uur dan ben ik weer thuis. Wat een uitzicht.
Waarom ging je er dan uitquote:Op maandag 25 januari 2016 10:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik kwam om 4 uur 's nachts m'n bed uit. Had gewoon nog 3 uur.
Mijn biologische klok faalt wel eens.quote:
Bieb met klasgenoten, "uiteten" en daarna weer bikkelen. Ben nu aan het soggen.quote:
Wat vlogt ze zoal?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef supersof het volgende:
Altijd als ik wakker ben, kijk ik in bed de vlog van Mascha. Soms zelfs als mijn ogen nog niet open kunnen dus dan luister ik gewoon en gaan langzaam mijn ogen open.
#confessions
Haar leven, maar het is meer gewoonte dan dat ik het echt leuk vind. Maar soms doet ze wel echt leuke dingen en ze gaat vaak op reis. Dus dat is wel leuk.quote:
Ah ok, beetje hetzelfde dus. Ik heb het een tijd gekeken toen ze net begon, maar het is niet echt boeiend allemaal. Hier werd het ook een gewoonte.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Haar leven, maar het is meer gewoonte dan dat ik het echt leuk vind. Maar soms doet ze wel echt leuke dingen en ze gaat vaak op reis. Dus dat is wel leuk.
https://www.youtube.com/user/vloggloss
Ja ik volg het echt al vanaf het begin elke dag. Ik vind het ook echt vervelend als hij een dag wat later online komtquote:Op maandag 25 januari 2016 10:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok, beetje hetzelfde dus. Ik heb het een tijd gekeken toen ze net begon, maar het is niet echt boeiend allemaal. Hier werd het ook een gewoonte.
Wel goed en daar?quote:
quote:
ga maar haten jaquote:
heb ik van inso, die zei dat een keerquote:
Ik dacht eerst dat Foef haar gay bff was, zo praat ze over hem.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Haar leven, maar het is meer gewoonte dan dat ik het echt leuk vind. Maar soms doet ze wel echt leuke dingen en ze gaat vaak op reis. Dus dat is wel leuk.
https://www.youtube.com/user/vloggloss
quote:Op maandag 25 januari 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Foef haar gay bff was, zo praat ze over hem.
Je kunt het FMquote:Op maandag 25 januari 2016 10:59 schreef FrauMilena het volgende:
Dus, laat ik maar weer verder gaan.
Ik vond die van zonnetura lekker, die is er niet meer.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
lol
ik heb trouwens chai tea op, van clipper. Moest toen aan jou denken dat je zei dat ze die thee niet meer hadden.
ik moet ook best wel vaak aan chai denkenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
lol
ik heb trouwens chai tea op, van clipper. Moest toen aan jou denken dat je zei dat ze die thee niet meer hadden.
wanneer dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet ook best wel vaak aan chai denken
is ze knapquote:Op maandag 25 januari 2016 11:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet ook best wel vaak aan chai denken
Dat mis ik bij mezelf ook een beetje jaquote:Op maandag 25 januari 2016 11:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het enthousiasme ontbreekt.
verzin eens wat leuks voor me danquote:Op maandag 25 januari 2016 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik van inso, die zei dat een keer
lekker onorigineel ben ik
stom knaagdier dat je bentquote:Op maandag 25 januari 2016 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
verzin eens wat leuks voor me dan
wat ben je toch grappigquote:
Mag je haar niet of vind je ze gewoon te klef?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:04 schreef supersof het volgende:
Huisgenoot is heel het weekend weg geweest, is ie weer terug, komt die chick ook hierheen![]()
je bent toch niet stiekem een beetje jaloers op haar hequote:Op maandag 25 januari 2016 11:04 schreef supersof het volgende:
Huisgenoot is heel het weekend weg geweest, is ie weer terug, komt die chick ook hierheen![]()
Ze schreeuwt heel veelquote:Op maandag 25 januari 2016 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag je haar niet of vind je ze gewoon te klef?
Nee echt totaal nietquote:Op maandag 25 januari 2016 11:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent toch niet stiekem een beetje jaloers op haar he
ja gezelligquote:Op maandag 25 januari 2016 11:05 schreef McGrath het volgende:
[..]zullen we dan maar eens samen gaan moppen tappen?
Saboteer hun relatie of zorg dat ze verhuizen naar een burgerlijk optrekje in Zoetermeerquote:Op maandag 25 januari 2016 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze schreeuwt heel veel![]()
En ze praat hard
ik denk eerder dat ze naar de achterhoek zullen vertrekkenquote:Op maandag 25 januari 2016 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Saboteer hun relatie of zorg dat ze verhuizen naar een burgerlijk optrekje in Zoetermeer
Ook goedquote:Op maandag 25 januari 2016 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze naar de achterhoek zullen vertrekken
maar dat is ook een hele mooie omgevingquote:Op maandag 25 januari 2016 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze naar de achterhoek zullen vertrekken
Hoe doe ik dat dan loka?quote:
je bent zelf een mooie omgevingquote:Op maandag 25 januari 2016 11:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dat is ook een hele mooie omgeving
word jij van drank een minder mooie omgeving?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:10 schreef McGrath het volgende:
[..]moet ik wel iets minder gaan drinken.
Weet ik niet zo goed.quote:
de geur maakt het wel iets minder mooi ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
word jij van drank een minder mooie omgeving?
Ik zoek wel gewoon een studio voor mij alleenquote:Op maandag 25 januari 2016 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed.
Als je een slechte huisgenoot gaat zijn om ze weg te jagen krijg je met de rest ook weer ruzie, natuurlijk.
he bahquote:Op maandag 25 januari 2016 11:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
de geur maakt het wel iets minder mooi ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |