SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Nooit. Ging niet naar die dingen als kind eigkquote:Op maandag 25 januari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
IFFR is ook in Rotterdam deze week he Inso, ging je daar weleens heen?
Wel goed gemaakt jaquote:
Geen flesje drank?quote:
Nee. Ik vind dat altijd zo raar.quote:
begrafenissenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat altijd zo raar.
Ik heb het wel vaker gezien op begravenissen van vage kenissen dat veel mensen dat doen.
Waso ok grapjequote:Op maandag 25 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat altijd zo raar.
Ik heb het wel vaker gezien op begravenissen van vage kenissen dat veel mensen dat doen.
Gewoon even bloemetje, klaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waso ok grapjeHad niet gedacht dat mensen dat echt zouden doen bij standbeeld
Zou wel toepasselijker zijn dan bloemen bij Amyquote:Op maandag 25 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waso ok grapjeHad niet gedacht dat mensen dat echt zouden doen bij standbeeld
Ik denk dat ze het daarom ook doen, klein gokje maarquote:Op maandag 25 januari 2016 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wel toepasselijker zijn dan bloemen bij Amy
Blikjes Schultenbrauquote:Op maandag 25 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan moet het wel een fles drank met klasse zijn.
Toen Herman Brood dood ging blikjes bier bij de herdenkingsplek
Misschien laten ze bij mij m`n bethistory van Unibet wel zienquote:Op maandag 25 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het ook altijd wat treurig als mensen je herinneren aan je gebruik van iets.
Een aantal jaar geleden vage kennis via via overleden.
Werd er graffitipainting van gemaakt, stond ie met jonko op
En hij was 14 ofzo
Past dat allemaal erop dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien laten ze bij mij m`n bethistory van Unibet wel zien
Alleen de hoogtepunten natuurlijkquote:
Je kan er in ieder geval lekker eten heb je al ondervondenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben vandaag wel weer een beetje meer verliefd geworden op mijn toekomstige woonplaats.
Misschien komt het ooit in de buurt van Rotterdam.
Dat wist ik dan al.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval lekker eten heb je al ondervonden
Dat zal wel ja. Over lange wachtrijen gesproken, die restaurants van Jamie gaat echt nergens overquote:Op maandag 25 januari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Bohh, de hoeveelheid toprestaurants daar.
KOEKOEK SOWW.
Het is niet eens zo bijzonder verderquote:Op maandag 25 januari 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Over lange wachtrijen gesproken, die restaurants van Jamie gaat echt nergens over
De naam he. Die van Gordon Ramsey schijnt wel heel lekker te zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet eens zo bijzonder verder
Gordon Ramsey is dan ook echt een topkok.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De naam he. Die van Gordon Ramsey schijnt wel heel lekker te zijn
Hm?quote:Op maandag 25 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens bij Maze gegeten van Ramsay.
Toen ik m'n vriendin net kende, dat was genant.
quote:Op maandag 25 januari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had toen nog weinig echte etiquette kennis.
Makkelijk verder, maar je moet het wel geleerd hebben.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, is ook kut verder ook
Het bestek alleen al juist gebruiken
Je zal het nu wel allemaal tot in de kneepjes weten met zo`n schoonfamiliequote:Op maandag 25 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk verder, maar je moet het wel geleerd hebben.
Jazeker.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal het nu wel allemaal tot in de kneepjes weten met zo`n schoonfamilie
You think they know what they are saying but you can`t understand themquote:Op maandag 25 januari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar dat duurt lang hoor voor je je in die posh settings op je gemak voelt.
Zeker zo'n schooier als ik.
Dat is lekker hoor!!quote:Op maandag 25 januari 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Feestje vandaag was leuk maar bijzonder. Iedere familielid was aanwezig, achterkleinkinderen ook allemaal. Zelfs mijn nicht en haar kinderen (en man) waren er, oma heeft haar kinderen nog nooit gezien. Zolang had ze haar al niet meer gezien. Had mijn vader geregeld buiten mijn oma om, was oma erg blij mee.
Alleen een oom en tante waren er niet maar daar heeft niemand volgens mij contact mee. Waren wel uitgenodigd maar voelen zich niet zo op hun gemak denk ik. Zijn trouwens haar ouders. Oh en haar criminele broer was er niet. Voor de rest hele familie compleet sinds jaren. Leuk cadeau voor oma haar 90ste verjaardag.
Was wel tof om iedereen weer samen te zienquote:
wowquote:Op maandag 25 januari 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel tof om iedereen weer samen te zienLaatste keer was 13 jaar geleden..
Dit heb ik ook wel eens met neven hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
En man van andere nicht, die is ergens in de 40, ging zich aan heel veel familieleden voorstellenZelfs aan mij. Omdat hij heel veel jeugd uit de familie gewoon niet eens kent. Maar is al wel heel veel jaar bij de familie.
Iemand zei zo tegen mij "dit gaat nog één laatste keer gebeuren dat wij allemaal samen komen voor oma..".quote:Op maandag 25 januari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel eens met neven hoor.
Veel neven/nichten zie ik niet zo vaak.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
word er altijd doodmoe van als neven/nichten elke keer met een nieuwe hossel komen aankakken
Ik word altijd doodmoe dat ze allemaal mijn liefdesleven willen weten.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
word er altijd doodmoe van als neven/nichten elke keer met een nieuwe hossel komen aankakken
Haha dat verhaal heb ik ook van m`n moeder gehoord tijdens Nieuwjaarsdag bij m`n oma, deed een broer van haar die zich nooit met de familie bemoeitquote:Op maandag 25 januari 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
En man van andere nicht, die is ergens in de 40, ging zich aan heel veel familieleden voorstellenZelfs aan mij. Omdat hij heel veel jeugd uit de familie gewoon niet eens kent. Maar is al wel heel veel jaar bij de familie.
Oh dat gebeurt bij mij nooit aangezien ze echt allemaal al getrouwd zijn of heel lang bij elkaar. Best bijzonder welquote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
Ik ken hem wel gewoon hoor, dus dat hij zich aan mij ging voorstellen vond ik echt heel bijzonder.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook van m`n moeder gehoord tijdens Nieuwjaarsdag bij m`n oma, deed een broer van haar die zich nooit met de familie bemoeit
Lijkt me apart ja. ik heb die kerel nog nooit van m`n leven gezien terwijl het mn oom is
Zeg gewoon dat je diehard aseksueel bentquote:Op maandag 25 januari 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word altijd doodmoe dat ze allemaal mijn liefdesleven willen weten.
hoezo.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel herkenbaar. Alle jeugd van ongeveer 16 jaar verveelde zich dood
Mwah op het zuipen zetten is niet echt netjesquote:Op maandag 25 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo.
kan het toch op een zuipen zetten als het meerdere zijn
tot dat je zelf kinderen hebtquote:Op maandag 25 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou na een stuk of 7 denken.
Laat gaan.
Hoezo.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah op het zuipen zetten is niet echt netjes
Ik zorg ervoor dat ik niet zodanig veel kinderen neem dat ik 25-30 kleinkinderen heb later.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tot dat je zelf kinderen hebt
Prima tijd dacht ik zo, hier is het 8 uur en ik ben dronkenquote:
Die kunnen niet praten met elkaar?quote:Op maandag 25 januari 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel herkenbaar. Alle jeugd van ongeveer 16 jaar verveelde zich dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |