Juist niet. Pats - Broncos was spannend tot de laatste play. Dit is al zo goed als beslist.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:28 schreef Kyran het volgende:
Sorry, maar dit is toch veel leuker om te kijken dan de Patriots of de Broncos
quote:Op maandag 25 januari 2016 01:28 schreef Droopie het volgende:
Juiste link moet je jacksonville london googlen
Ik kijk lekker samenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:29 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik bij 21-0 of meer achter naar bed zou komen
Ik bedoel niet de wedstrijd als geheel, maar meer hoe de Panthers spelen. De Broncos hebben 2 goede drives gehad, de Patriots eigenlijk niks. Enige positieve aan Broncos is hun defense, maar dat kwam ook wel weer omdat de Patriots echt geen goede O-line hebben.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:28 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Juist niet. Pats - Broncos was spannend tot de laatste play. Dit is al zo goed als beslist.
Nee hoor, Cardinals pakken nog wel een aantal TDs hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 01:28 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Juist niet. Pats - Broncos was spannend tot de laatste play. Dit is al zo goed als beslist.
Heb het niveau gezien van dutch lions..quote:Op maandag 25 januari 2016 01:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Spijtig genoeg spelen we in Nederland echt op bijveldjes.
Maar ze gaan dus wel wat meer interlands in het stadion van RKC spelen. Als je tegen de 5-6.000 mensen weet te trekken is dat wel al leuk voor de sfeer.
Bedoel meer 'erbij'. Londen heeft ook al extra wedstrijden gekregen. Nu andere Europese steden nog.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot 2020 zit UK contractueel goed
http://m.jaguars.com/news(...)ars-in-London-“;The-model-is-working”/e0c6d344-04c9-44ec-b1f7-537061c69880
Wilson en Newton lijken veel op elkaar qua speelstijl, jonge QB, Manning zal dat geen 2x willen verliezenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik gun het Manning alleen, maar ik gun het de hele Panthers.
DIe laatste twee drives van de Pats waren toch knap hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 01:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de wedstrijd als geheel, maar meer hoe de Panthers spelen. De Broncos hebben 2 goede drives gehad, de Patriots eigenlijk niks. Enige positieve aan Broncos is hun defense, maar dat kwam ook wel weer omdat de Patriots echt geen goede O-line hebben.
Gewoon samen met mij een keertje gaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb het niveau gezien van dutch lions..
Zie me niet naar Waalwijk rijden.
Ook sfeer is saai
Vlakbij Dordt.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar ongeveer ergens wonen jullie allemaal?
Dit lijkt me weinig genot.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:33 schreef Breidniet het volgende:
Spelen de winnaar van de SB en CFL wel eens tegen elkaar, moet eigenlijk wel als je de titel wereldkampioen pretendeert
Hmmm jammer dan.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb het niveau gezien van dutch lions..
Zie me niet naar Waalwijk rijden.
Ook sfeer is saai
Klinkt het raar als ik zeg dat met de 'dreiging' in Europese steden ik dat niet zo snel zie gebeuren.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Bedoel meer 'erbij'. Londen heeft ook al extra wedstrijden gekregen. Nu andere Europese steden nog.
Maastricht, de kutste locatie van NLquote:Op maandag 25 januari 2016 01:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik weet weinig van het niveau van de Canadese League maar die zullen vast wel aardig kunnen spelen.quote:
Ik denk dat je je daar smerig in vergist.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:35 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik weet weinig van het niveau van de Canadese League maar die zullen vast wel aardig kunnen spelen.
Ik woonde op 1500 meter van de Rotterdam Trojans.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik hoor er nooit iets over, dus het zal wel meevallen denk ik,quote:Op maandag 25 januari 2016 01:35 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik weet weinig van het niveau van de Canadese League maar die zullen vast wel aardig kunnen spelen.
Met alle respect 😂😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 25 januari 2016 01:34 schreef Revontulet het volgende:
Ik kom uit regio Rotterdam, waar het door de Trojans nog enigszins leeft
Noemde Parijs ook bewust niet. Berlijn heeft nog geen jihadistische aanslag gehad natuurlijk. Londen wel hè.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klinkt het raar als ik zeg dat met de 'dreiging' in Europese steden ik dat niet zo snel zie gebeuren.
Parijs/ Berlijn/ Madrid ik zie de NFL daar niet zo snel spelen met een grote amerikaanse vlag en volkslied.
Ik lees dat daar toch veel spelers vanuit de colleges terecht komen, moet dus wel een aardig niveau hebben.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar smerig in vergist.
Heb 3 NFL games in Londen bezocht tot nu toe en vorig zomer een college football game in Los Angeles. Nog geen kans gehad om een NFL game te bezoeken in de VS tot nu toe.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Hmmm jammer dan.
Ultiem is natuurlijk de NFL in de VS bezoeken, of anders in Londen. Maar 't zou leuk zijn als je daarnaast nog in de beurt iets had. Of het wat lager niveau is en voor wat minder mensen is dan niet zo erg. Ben laatst ook in één week naar zowel FC Barcelona. KVC Wessterlo als de lokale vierde klasse amateurs geweest![]()
Maar 't moet natuurlijk ook geen comedy capers worden.
Haha Tebow baasquote:Op maandag 25 januari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop nog steeds op Tebow zijn doorbraak in de CFL.
In Rotterdam kan je in bepaalde kroegen nog NFL kijken, en met de SB zijn er wel verschillende feestjes waar je kan aansluiten.quote:
Wildcats!quote:Op maandag 25 januari 2016 01:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maastricht, de kutste locatie van NLSamen met Groningen. Beide prachtige steden, maar zo ver weg van alles
Ik dacht brussel en parijs zou ik voor rijden..quote:Op maandag 25 januari 2016 01:36 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Noemde Parijs ook bewust niet. Berlijn heeft nog geen jihadistische aanslag gehad natuurlijk. Londen wel hè.
Maar de Duitsers zijn wel gek op Football.
Dan woon ik aardig in de buurtquote:Op maandag 25 januari 2016 01:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maastricht, de kutste locatie van NLSamen met Groningen. Beide prachtige steden, maar zo ver weg van alles
Vergelijkbaar met het niveau van de Wildcatsquote:Op maandag 25 januari 2016 01:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wildcats!
België heeft behoorlijk veel American Football-teams, zag ik. Maar hoe het niveau daar is?
Je kan je tanden vast gaan poetsen.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:29 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik bij 21-0 of meer achter naar bed zou komen
SportAmerika organiseert ook weer een superbowl avond in Amsterdam.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je in bepaalde kroegen nog NFL kijken, en met de SB zijn er wel verschillende feestjes waar je kan aansluiten.
Ik zal eerlijk zijn, ik ben niet fan genoeg van NFL om daarvoor naar Londen ofzo te gaan. Als ik daarheen ga is het voor voetbal. Kwestie van geld oid.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dacht brussel en parijs zou ik voor rijden..
Berlijn en London iets te ver/ duur
Ja volgens mij draait de irish pub hier meestal wel de SB. Moet nog kijken waar ze het uitzenden dit jaarquote:Op maandag 25 januari 2016 01:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dan woon ik aardig in de buurt![]()
Is er daar nergens iets van kroeg/pub? Had ik wel verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |