Janssen in Oranje.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk meer dat het met Feyenoord te maken heeft dan dat AZ 'goed' speelde
tobclub. Klinkt toch hetzelfde.quote:
Atletico is magisch.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die wonnen dit weekend niet eens. ADO wel.
Kan jij niet eens opdonderenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:11 schreef xzaz het volgende:
Hebben we het al over Ajax in Europa gehad?
9 punten in een week tijd. Dat is feest.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgende week feyenoord-ado
Vertel.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moest enorm lachen om de column van Pierre in VI.
Vertel het onsquote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
Lees jij dat blad nog?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
9 punten in een week tijd. Dat is feest.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
dat zeg ik elke avond tegen je moeder.
Dit is wel een hele slechte comebackquote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zijn moeder is dood eikel.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wow gecorrigeerd worden door een allochtoon.quote:
Zijn mensen uit Goes ook al allochtoon?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow gecorrigeerd worden door een allochtoon.
Ik gaf het de omschrijving: 'swaggy'.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er al grapjes gemaakt over de outfit van Pierre?
nee we hebben het over een ploeg in Rotterdamquote:Op zondag 24 januari 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind van wel hoor, totaal vervreemd van de rest van Nederland.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn mensen uit Goes ook al allochtoon?
in of uit?!?!quote:Op zondag 24 januari 2016 23:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
nee we hebben het over een ploeg in Rotterdam
quote:ADO Den Haag wacht al lange tijd op de beloofde 3,7 miljoen euro van de Chinese eigenaar Hui Wang. De Haagse voetbalclub hoopt op een snelle oplossing, misschien wel tegen beter weten in. Wang is daarentegen vooral boos op ADO Den Haag. Dat vertelt hij in een vraaggesprek met de Volkskrant. Chef sport Willem Vissers onthulde dat zondagavond in Studio Voetbal.
Wang eist veranderingen bij ADO en dreigt zelfs met ontslagen bij de Haagse voetbalclub. "Als er niet snel verbeteringen komen sluit ik dat soort extreme maatregelen niet uit. In de aandeelhoudersvergadering van Vansen gaan we stemmen om het gehele management bij ADO te vervangen. Hebben ze het nu moeilijk? Wacht maar tot de nieuwe, keiharde baas er is. Dat wordt pas echt oncomfortabel", aldus Wang in de Volkskrant.
Uitgescholden
Niet alleen Wang is boos op de Haagse club. "Nu zijn mijn leidinggevenden woest. De situatie bij ADO beïnvloedt onze bedrijfsstrategie. Investeren we in een voetbalclub en dan worden we uitgescholden", aldus de Chinees.
"Net zoals ieder mens is bij mij de maat op een gegeven moment vol. En dan heb ik geen goed woord meer voor ze over. Ik heb nog een greintje tolerantie. Dus wie niet met me wil meewerken, is vrij om te vertrekken."
De Chinese eigenaar wil toch proberen om tot een oplossing te komen. Hij heeft wel een belangrijke voorwaarde. "Laten we in vredesnaam proberen elkaar tegemoet te komen. Ik heb wel een voorwaarde: ADO moet ophouden mij, de baas, in het openbaar door het slijk te halen."
hij lijkt op een housenigger op Candylandquote:Op zondag 24 januari 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
De Volkskrant plaats het op de voorpagina morgen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ADO interesseert helemaal niemand.
Dat is de definitie zelf.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn mensen uit Goes ook al allochtoon?
Dat hoeft niet te betekenen dat het mensen interesseert.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Volkskrant plaats het op de voorpagina morgen.
deze mensen kijken geen voetbal.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:16 schreef Kopsterk het volgende:
Matige spits. Die kapbeweging bij zijn tweede goal, duurde drie seconden. En hij kwam er van Beek nog mee voorbij ook.
Scherpe pen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze tekst is moeilijk dan AVI 3 inderdaad.
Ik denk dat er morgenochtend rijen staan bij de winkels.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat het mensen interesseert.
Kwaliteit boven idiote kunstenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van dit gifje is een leukere versie heb ik vandaag gezien
Ik corrigeer jou ook regelmatig.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow gecorrigeerd worden door een allochtoon.
Wil je Messi niet meer noemen, bedankt.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
deze mensen kijken geen voetbal.
De goal van messi ohhhhhhhhhhhh
Je diss faalt.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze tekst is moeilijk dan AVI 3 inderdaad.
Ik heb stiekem mijn tentje al opgeslagen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgenochtend rijen staan bij de winkels.
de kwaliteit niet aankunnenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je Messi niet meer noemen, bedankt.
Cocu is een betere trainer dan Van Bronckhorst. Dat zegt niets.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
Fräser is een betere trainer dan Van Bronckhorst.
heeftquote:Op zondag 24 januari 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Opgeleid
Bruma en Rekik heeft alles geleerd in het buitenland
van Beek hebben dat nietquote:Op zondag 24 januari 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Opgeleid
Bruma en Rekik heeft alles geleerd in het buitenland
Tokkie.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat Jan Mulder een Kokmeijertje te verwerken krijgt.
Jij denkt dat Willem Vissers na de uitzending even op Jan in komt glijden?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat Jan Mulder een Kokmeijertje te verwerken krijgt.
Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij denkt dat Willem Vissers na de uitzending even op Jan in komt glijden?
Het is een goed excuus om weer bij elkaar te komen om grapjes tegen elkaar te vertellen.quote:
Ik vind dit topic ook altijd ERG gezelligquote:Op zondag 24 januari 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een goed excuus om weer bij elkaar te komen om grapjes tegen elkaar te vertellen.
Ik zou het niet eens meer een stunt noemen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado gaat volgende week gewoon weer stunten in de Kuip.
te veel 020'ers maar die hoeven morgen niet te werkenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dit topic ook altijd ERG gezellig
Gaan ze verliezen dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado gaat volgende week gewoon weer stunten in de Kuip.
hij ging toch ook in staking bij nottingham?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Pierre speelde nooit vuile spelletjes om zijn contract bij Feyenoord idd
Als het meereizende publiek in godsnaam niet weer groen/gele klu klux klan pakjes aantrektquote:Op zondag 24 januari 2016 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens meer een stunt noemen.
Dat zou niet bij de club passen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het meereizende publiek in godsnaam niet weer groen/gele klu klux klan pakjes aantrekt
Geen flauw idee , maar ze degradeerden toen ook dus ik kan het me wel voorstellenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij ging toch ook in staking bij nottingham?
Onjuistquote:Op zondag 24 januari 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Minuut in het veld en gelijk een assist voor Cardiff.
Die denkt nog steeds dat hij volgend jaar in de basis bij een club als Sevilla staatquote:Op zondag 24 januari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen leeft echt in een compleet andere wereld.
Maar Cavaliers denkt dat hij dit doelbewust doet.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Die denkt nog steeds dat hij volgend jaar in de basis bij een club als Sevilla staat
Of Maher.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Als het Messi was speelde die altijd
CARDIFF -quote:
Lekker centjes vangen bij Ajax, zeggen dat Wolverhampton en Genoa niet jouw niveau is en in de zomer lekker een dikke tekenpremie opstrijken.quote:
Een aandeel ja, geen assist.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CARDIFF -
Nog geen minuut stond Lex Immers in het veld bij Cardiff City FC of er viel al een goal. De Nederlander kende als invaller een prima debuut in Wales, waar hij een aandeel had in de voorbereiding van de 2-2 van Anthony Pilkington.
Ik moest lachenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het betreurenswaardig dat Sjoerd nog steeds niet is overleden.
Dit is toch een soort doodsverwensing.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:32 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is dit voor rare satire?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:32 schreef Cavaliers het volgende:
nee joh, lekker sociaalquote:Op zondag 24 januari 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het awkward dat hij tegenwoordig aanschuift aan tafel
Dat is goed voor het gesprekquote:Op zondag 24 januari 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het awkward dat hij tegenwoordig aanschuift aan tafel
Het was satire om zelf het woord 'satire' te gebruiken.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi je nu jezelf weg na het gebruik van het woord 'satire'?
Wat.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het was satire om zelf het woord 'satire' te gebruiken.
Voorbeerdquote:Op zondag 24 januari 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pec Zwolle wilt het stadion verbouwen, naar voorbeerd van Borussia Dortmund.
Jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zei ik aan het begin van het seizoen al.
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Over de vorige overwinning van Ajax zijn wel Kamervragen gesteld.
Kramervragen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Over de vorige overwinning van Ajax zijn wel Kamervragen gesteld.
Een middelmatige, overschatte verdediger?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
De verdediging van Ajax is een soort Hassan Whiteside.
twitter:ADDenHaag twitterde op zondag 24-01-2016 om 23:11:02Morgen in AD/HC Sportwereld: ADO praat weer alleen over voetbal. Verzoek aan skyboxhouders: Vooruitbetalen? Graag! https://t.co/GHoI12u528 reageer retweet
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een middelmatige, overschatte verdediger?
Ik hoop op een transfer naar Italië.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap die Bazoer hype niet echt, wacht nou maar even af hoe hij het gaat doen in het buitenland.
De prijs van seizoenskaarten voor het seizoen 2016-2017 zullen ook wel met 10% stijgen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga morgen het AD lezentwitter:ADDenHaag twitterde op zondag 24-01-2016 om 23:11:02Morgen in AD/HC Sportwereld: ADO praat weer alleen over voetbal. Verzoek aan skyboxhouders: Vooruitbetalen? Graag! https://t.co/GHoI12u528 reageer retweet
Toeval.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Heat defense is beter zonder Whiteside, waar heb je het in godsnaam over?
Voor een speler van 19 loopt hij toch al aardig mee te ballen toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap die Bazoer hype niet echt, wacht nou maar even af hoe hij het gaat doen in het buitenland.
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop op een transfer naar Italië.
Zijn moeder kan ook aardig ballen. Zegt men.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voor een speler van 19 loopt hij toch al aardig mee te ballen toch?
Dat klopt, ik ga ook niet ontkennen dat het een goede speler is/kan worden, maar mensen doen net alsof hij over een paar jaar bij Real Madrid speelt. Wacht nou maar even af, kan gewoon een kut carrière worden. Sportief gezien dan.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voor een speler van 19 loopt hij toch al aardig mee te ballen toch?
Jouw superieure basketbal-kennis waarderend, verander ik mijn reactie in: de Ajax-verdediging is een soort Kawhi Leonard.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bijna 50 games is geen toeval. Je slaat onzin uit.
Een kinderhand is snel gevuld. Mensen zien Tete ook al als de beste verdediger van de Eredivisie.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ga ook niet ontkennen dat het een goede speler is/kan worden, maar mensen doen net alsof hij over een paar jaar bij Real Madrid speelt. Wacht nou maar even af, kan gewoon een kut carrière worden. Sportief gezien dan.
*Backquote:Op zondag 24 januari 2016 23:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld. Mensen zien Tete ook al als de beste verdediger van de Eredivisie.
Jozefzoon zou ik ook niet mee tellen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:46 schreef Cavaliers het volgende:
''PSV krijgt er twee spelers bij. Jozefzoon, Willems, Lestienne.''
Zou je dit nou wel zeggen na vorige week?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jozefzoon zou ik ook niet mee tellen.
Willems is ook donker.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je dit nou wel zeggen na vorige week?
Nou ja als hij de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt de laatste tijd doortrekt zie ik hem wel hoog eindigen. Hij kan inderdaad nog gewoon een kutcarriere krijgen maar zijn voortekenen zijn toch wel erg goed. Vergelijk hem maar eens met andere jongens van zijn leeftijd, dan loopt hij daar toch stukken op voor.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ga ook niet ontkennen dat het een goede speler is/kan worden, maar mensen doen net alsof hij over een paar jaar bij Real Madrid speelt. Wacht nou maar even af, kan gewoon een kut carrière worden. Sportief gezien dan.
Tsja, iedereen dacht dat ook over Memphis. Tot op heden nog niks van gezien.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou ja als hij de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt de laatste tijd doortrekt zie ik hem wel hoog eindigen. Hij kan inderdaad nog gewoon een kutcarriere krijgen maar zijn voortekenen zijn toch wel erg goed. Vergelijk hem maar eens met andere jongens van zijn leeftijd, dan loopt hij daar toch stukken op voor.
Doet hij standaard. Het gaat echt zo geforceerd en gênant.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Co is op dreef, weer een uitstekend punt.
Tom heeft weer totaal geen idee wat er aan tafel gebeurt en jaagt gewoon z'n lijstje onderwerpen er doorheen.
Ik vind het stiekem een beetje een scheve vergelijking van je.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja, iedereen dacht dat ook over Memphis. Tot op heden nog niks van gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |