Een aannamequote:Op zondag 24 januari 2016 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah je vergelijkt totaal iets anders ineens, een aanname dat iets gaat gebeuren dat is hetzelfde als "er zal waarschijnlijk wel een gele kaart komen". Dat is een wezenlijk verschil met Ado wint van Cambuur bijvoorbeeld.
Dom biggetje
Blijf eens ontopic.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aannameDat gewoon bewust gezegd om grappig te doen, domme geit.
Maar goed, ik zal; het voortaan zo formuleren als dat wél mag.
22 van de 15.000. Het is me wat.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik gun ADO helemaal niets. Dit komt omdat een bizar hoog percentage van de aanhang een racist is.
Vage hints die zogenaamd grappig zijn over de uitslagen mogen ook niet (dit is wat Mexicanobakker erg grappig vindt)quote:Op zondag 24 januari 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk heel flauw.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vage hints die zogenaamd grappig zijn over de uitslagen mogen ook niet (dit is wat Mexicanobakker erg grappig vindt)
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Stand 2016
1. PSV 2-6
2. FC Utrecht 2-6
3. AZ 2-6
4. Ajax 2-6
17. Excelsior 2-0
18. Feyenoord 2-0
Wij zijn de beste van Zuid Holland.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Stand 2016
1. PSV 2-6
2. FC Utrecht 2-6
3. AZ 2-6
4. Ajax 2-6
17. Excelsior 2-0
18. Feyenoord 2-0
Idd doe dat maar.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom doe je het elke weekquote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk heel flauw.
Goed zo, dat was namelijk extreem gay.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vage hints die zogenaamd grappig zijn over de uitslagen mogen ook niet (dit is wat Mexicanobakker erg grappig vindt)
Als je in Sassenheim woont word je vanzelf successupporter.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij zijn de beste van Zuid Holland.
Afgelopen vrijdag wel de lastige uitwedstrijd bij Eindhoven gelijk gespeeld.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam
Zouden ze daar nog een vierde keer intrappen? Veel geld betalen voor een middelmatige ADO speler.quote:
Zoals ik net al zei: plaats een TR bij deze post, dan ga ik er naar kijken en de onverlaat een note geven.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, dat was namelijk extreem gay.
Het gebeurde alleen eerder deze uitzending nog.
Gelukkig staat Groningen hier net bovenquote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Stand 2016
1. PSV 2-6
2. FC Utrecht 2-6
3. AZ 2-6
4. Ajax 2-6
17. Excelsior 2-0
18. Feyenoord 2-0
Onjuiste bewering.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je in Sassenheim woont word je vanzelf successupporter.
Wij vinden dit niet zo interessant verder.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, dat was namelijk extreem gay.
Het gebeurde alleen eerder deze uitzending nog.
En dan ben je automatisch ook stadgenoot van Sunfield.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je in Sassenheim woont word je vanzelf successupporter.
Je vergeet een aantal dat het op een internetforum aan het goedpraten was.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
22 van de 15.000. Het is me wat.
Ja, ik ga terugzoeken.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei: plaats een TR bij deze post, dan ga ik er naar kijken en de onverlaat een note geven.
Doe eens niet zo gemeen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan ben je automatisch ook stadgenoot van Sunfield.
Van de Looiquote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig staat Groningen hier net boven
Jij hebt die post gezien, ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ga terugzoeken.
Doe het zelf, jij bent mod.
Die heb ik gemist. Maar als het waar is neem ik daar afstand van.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je vergeet een aantal dat het op een internetforum aan het goedpraten was.
Misschien valt het niet op omdat veel mensen er voor kiezen jouw posts over te slaan.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Tevens heb ik een dikke spoiler losgelaten en niemand die het ziet, dat is dan wel grappig maar ik zeik er iig niet om itt GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent niet dat hij onvindbaar is voor jouquote:Op zondag 24 januari 2016 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt die post gezien, ik niet.
De man die op het strand de overwinningen aan elkaar rijgt? Daar zijn wij heel trots op.[quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan ben je automatisch ook stadgenoot van Sunfield.
Gaan toch rechtstreeks promoveren . Erg stabiel elftal met een wijsneus als trainerquote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag wel de lastige uitwedstrijd bij Eindhoven gelijk gespeeld.
Wel geluk dat VVV verloor van Jong PSV.
Wat ontzettend zieligquote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht spandoek wel vandaag bij Ado
Attractiever voetbal is toch niet moeilijk, d'n Pax.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet of een andere coach het beter zou doen
Onmogelijk, ik ben een gerespecteerde user.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien valt het niet op omdat veel mensen er voor kiezen jouw posts over te slaan.
Sorry, iemand die grensoverschrijdend gedrag heeft gezien maar weigert een TR te plaatsen leidt mij af.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Tevens heb ik een dikke spoiler losgelaten en niemand die het ziet, dat is dan wel grappig maar ik zeik er iig niet om itt GGMM
Idd terecht jaquote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer tof om eindelijk eens Sparta in de Eredivisie te zien.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaan toch rechtstreeks promoveren . Erg stabiel elftal met een wijsneus als trainer
Laat gaan joh.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, iemand die grensoverschrijdend gedrag heeft gezien maar weigert een TR te plaatsen leidt mij af.
Ik wist toen nog niet dat het grensoverschrijdend gedrag was, omdat jij dom genoeg geen regels hebt opgesteld.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, iemand die grensoverschrijdend gedrag heeft gezien maar weigert een TR te plaatsen leidt mij af.
Ajax en Feyenoord hebben het er altijd moeilijkquote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel weer tof om eindelijk eens Sparta in de Eredivisie te zien.
Slachtofferrol.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
NIENHUIS MET DE HAK
JE VERZINT HET NIET
Plus het mooiste stadion van Rotterdam.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel weer tof om eindelijk eens Sparta in de Eredivisie te zien.
GGMM, is dit een principe of iets pietluttigs.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet dat het grensoverschrijdend gedrag was, omdat jij dom genoeg geen regels hebt opgesteld.
De laatste keer won Ajax met gemak, en dat zonder Luisitoquote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord hebben het er altijd moeilijk
Beiden.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, is dit een principe of iets pietluttigs.
Deze regel bestaat al maanden, jij bent de enige die hem niet kent.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet dat het grensoverschrijdend gedrag was, omdat jij dom genoeg geen regels hebt opgesteld.
GGMM heeft pietluttige principes.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, is dit een principe of iets pietluttigs.
Ik ontkracht het bij dezen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze regel bestaat al maanden, jij bent de enige die hem niet kent.
Inderdaad, iedereen kent deze regel.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe dit ergens anders.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu met Sjoel Veltman en Gudeljequote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer won Ajax met gemak, en dat zonder Luisito
Ik sta deze uitspraak kracht bij.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus iedereen die nieuw is moet hier teruglezen binnen de topics wat de regels zijn?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En met zakelijk voetbalquote:Op zondag 24 januari 2016 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu met Sjoel Veltman en Gudelje
Speciaal voor jou heb ik het nu in de OP gezet.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus iedereen die nieuw is moet hier teruglezen binnen de topics wat de regels zijn?
Wat ontzettend dom.
GGMM, ik sta achter je. Johannes probeert je te baiten.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus iedereen die nieuw is moet hier teruglezen binnen de topics wat de regels zijn?
Wat ontzettend dom.
Ik neem aan dat nieuwe users een waarschuwing krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ontzettend dom.
Goed zo, nu nog even mn note verwijderen en je bent weer fair bezig.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik het nu in de OP gezet.
Ga nou niet happen, dit is wat hij wilquote:Op zondag 24 januari 2016 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik het nu in de OP gezet.
Net op tijd uit de verdediging gehaald.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Wel leuk om te zien dat oud PSV spelers het goed doen, complimenten naar de opleiding
Ja, iedereen die hier post wordt persoonlijk gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat nieuwe users een waarschuwing krijgen.
Sinds het bioscoop incident is dit mijn ultieme doel.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, ik sta achter je. Johannes probeert je te baiten.
Er zijn ook users die voor het krijgen van een doodsverwensing een note krijgen, niks mis mee. Was wel buiten VBL voor de duidelijkheidquote:Op zondag 24 januari 2016 19:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat nieuwe users een waarschuwing krijgen.
Ik heb je helemaal geen note gegevenquote:Op zondag 24 januari 2016 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog even mn note verwijderen en je bent weer fair bezig.
Ik zie geen posts van tong80, dus ik denk het wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Zit ik nog steeds in het NOS Eredivisie topic?
Heeft hij dat gezegd? Dan lach ik wel hard om Jan van Halst die doet alsof het spel van gisteren de filosofie van dit seizoen is.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl dat niet de bedoeling is, dus is het gewoon pure onmacht
Absoluut niet. Oerwoudgeluiden maken is gewoon pittig dom.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wist ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal geen note gegeven
Ah, dus je loog.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal geen note gegeven
Dat is niet de boodschap achter dit spandoek.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut niet. Oerwoudgeluiden maken is gewoon pittig dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |