Ik denk een spannende maar niet hoogstaande wedstrijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:19 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat het vandaag gaat worden, na de deceptie van vorige week
Met winst voor Feyenoord... Hopelijkquote:Op zondag 24 januari 2016 12:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk een spannende maar niet hoogstaande wedstrijd.
Toen Kazim spits was ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kramer is het seizoen ook op de bank begonnen en kan net zo goed weer op de bank eindigen.
Is te vroeg man.quote:
Blijf jezelf niet voor de gek houdenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Seizoen nog niet afgelopen, bal is rond, 11 tegen 11, dit, dat
Doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 24 januari 2016 12:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Blijf jezelf niet voor de gek houden
'quote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer die deed alsof het zijn verdienste was dat het nu 0-1 staat.Lachwekkende spits
Hij gaat ook via zijn been volgens mij.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer die deed alsof het zijn verdienste was dat het nu 0-1 staat.Lachwekkende spits
Denk inderdaad ook dat Ajax kampioen wordt. Maar ik zie Feyenoord niet boven PSV eindigen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor. Denk dat 2e plek hoogst haalbare is dit seizoen. Ik denk dat PSV nog gaat afhaken en Ajax (helaas) fluitend kampioen wordt
Ik dacht in eerste instantie dat het via de keeper was, maar on second thought inderdaad. Nouja.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gaat ook via zijn been volgens mij.
Denk het toch echt wel... PSV gaat nog afhaken, maar dan moet Feyenoord wel winnen & blijven winnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat Ajax ook kampioen wordt. Maar ik zie Feyenoord niet boven PSV eindigen.
Precies, en dat laatste zal niet gebeuren denk ik. Maar we zullen zienquote:Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het toch echt wel... PSV gaat nog afhaken, maar dan moet Feyenoord wel winnen & blijven winnen.
Als die mongool niet geel had gepakt in de laatste minuut tegen NEC was het tegen PSV misschien ook wel anders gegaan.quote:
Idd, maar hoop doet leven... En misschien wordt de Ajax selectie wel en masse ziek en gaan ze nog verliezenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Precies, en dat laatste zal niet gebeuren denk ik. Maar we zullen zien
#kramerkanechtnietmeerquote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dat was het niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als die mongool niet geel had gepakt in de laatste minuut tegen NEC was het tegen PSV misschien ook wel anders gegaan.
Hij brengt gewoon nul voetbal in je team. En hij heeft vooral zo weinig inzet voor mijn gevoel.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
#kramerkanechtnietmeer
#exitkramer
#miskramer
Hij is een type Inzaghi.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij brengt gewoon nul voetbal in je team. En hij heeft vooral zo weinig inzet voor mijn gevoel.
Had iig geholpen, werd totaal niet blij van Marko. Met KAE was je beter bestand geweest tegen de counters van PSVquote:
Was hij maar een type Inzaghi.quote:
Klopt. Tegen de tijd dat Inzaghi als 76-jarige twee gebroken benen, lepra en een stoornis aan zijn evenwichtsoorgaan heeft.quote:
Maar dan niet zo geil voor de golquote:
Badderharring is niet blij dat je zegt dat PSV een ordinaire counterploeg is.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Had iig geholpen, werd totaal niet blij van Marko. Met KAE was je beter bestand geweest tegen de counters van PSV
Ik denk dat hij superserieus is.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat je dit niet meent.
www.fr12.nl <-- jouw doelgroep.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kramer scoort er wel weer eentje vandaag
Volgens de NOS heeft hij dat al gedaan...quote:Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kramer scoort er wel weer eentje vandaag
Dat zegt hij dan gelukkig ook helemaal niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Badderharring is niet blij dat je zegt dat PSV een ordinaire counterploeg is.
Oh sorry, ik wist niet dat je boos werdquote:Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zegt hij dan gelukkig ook helemaal niet.
Ben ik niet hoor, zeker niet op zo'n kwaliteitsuser als jij.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je boos werd
Welnee. Feyenoord heeft hetzelfde als Badderharring: een syndroomquote:Op zondag 24 januari 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even herpakken.
Dit wint Feyenoord wel.
Oke vriendquote:Op zondag 24 januari 2016 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ben ik niet hoor, zeker niet op zo'n kwaliteitsuser als jij.
Moest lachen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee. Feyenoord heeft hetzelfde als Badderharring: een syndroom
Doelde ik ook opquote:Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens de NOS heeft hij dat al gedaan...
Je bent ook arts, zie ik?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee. Feyenoord heeft hetzelfde als Badderharring: een syndroom
Zit je naar de verdediging van Feyenoord te kijken?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest lachen.
Maar die verdediging van AZ is zo teringslecht.
quote:
Die keeper is echt blind.quote:
Ja potver, what are the odds.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:58 schreef Jorwol het volgende:
"Met Vermeer gebeurt toch niks, kanker Van Geel"
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord met je hart, dus ik hou het netjes
Voor Vd Heijden en ...? Goed idee.quote:
Vd Heijden linksback dan?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef Droopie het volgende:
Vermeer deed gewoon even een time-out regelen voor het team.
Ervaren speler
Leicester staat eerste in Engeland, en nuquote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef hafcfan het volgende:
Jullie staan 3 punten boven een club met een budget van 10 miljoen. Knap jongens.
MVG GOD
Die moest er ook uit zei je.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Neuh, zet je Kongolo op links. Daar speelt 'ie wel goed.
Knap hequote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef hafcfan het volgende:
Jullie staan 3 punten boven een club met een budget van 10 miljoen. Knap jongens.
MVG GOD
We hebben King Kongolo. Botteghin is bijna terug.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Nelom basis is het falen van van Geel om een linksback te halen.
Jep.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Nelom basis is het falen van van Geel om een linksback te halen.
Doet het commercieel zo goed. Koevermansquote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef eight het volgende:
Het ligt gewoon aan het lelijke uit tenue
Ja ik twijfelde al.quote:
Dit inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2016 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Waarom legt die Elia kneus die bal niet af op El Ahmadi.
El Ahmadi en schoten op doel zijn zelden een succesvolle combinatie.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Waarom legt die Elia kneus die bal niet af op El Ahmadi.
Ga je nou weg vanwege mij?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga hier maar verder reageren. We zullen aasgier GGMM hier zo wel kunnen verwachten.
'Maar ik heb me wel goed vermaakt moet ik zeggen hahahahaha. Ja dat wel..'quote:Op zondag 24 januari 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
'Johan, die wedstrijd tussen Feyenoord en Az die was slecht. Slécht. HIHIHIHIHIHI OHHHHH! Dat ging helemaal nérgens meer over. He?'
Omdat het te makkelijk zou worden als we die goed zouden nemen. Dat moeten we allemaal niet willen natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zijn al onze corners en vrije trappen altijd zo doodeenvoudig te verdedigen?
Van Kuyt verwacht ik wat dat betreft toch wel wat meer.
Is ook een kwestie van onzekerheid volgens mij.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Flikker toch eens op met dat postbode gedrag, hebben zoveel spelers last van.
JA heeft Feyenoord al meerdere punten gekostquote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Nelom!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen hier riepen na vorige week "wie weet heeft hij het licht gezien" en "liever Nelom op linksback dan Van der Heijden erin"![]()
Geef toe, de keuze is lastig. Kunnen er beide niks van.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Nelom!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen hier riepen na vorige week "wie weet heeft hij het licht gezien" en "liever Nelom op linksback dan Van der Heijden erin"![]()
5/6-3/4, wel realistisch blijvenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben best wel geluk gehad dat het niet 6-1 staat.
Nelom kijkt na elke slechte actie alsof een jongen uit groep 8 net zijn mandarijntje gestolen heeft.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Nelom!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een ramp die gast. Verschrikkelijke speler.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Nelom!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nelom is heel slecht maar Jan-Arie vind ik nog slechterquote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Nelom!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het voetbal wel een aantal maanden.quote:
El Ahmadi, Vilhena, Elia en De Staaf hebben er vandaag last van.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van onzekerheid volgens mij.
Voor de winterstop was het spel net zo slecht maar wonnen we vaak met geluk.. dat geluk is op en dan zie je dat slecht spel uiteindelijk altijd zorgt voor slechte resultatenquote:
Jansen kan er ook geen tering vanquote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef satecl het volgende:
Kramer voor miljoenen binnen halen en Jansen wegsturenFeyenoord
#analysequote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor de winterstop was het spel net zo slecht maar wonnen we vaak met geluk.. dat geluk is op en dan zie je dat slecht spel uiteindelijk altijd zorgt voor slechte resultaten
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor de winterstop was het spel net zo slecht maar wonnen we vaak met geluk.. dat geluk is op en dan zie je dat slecht spel uiteindelijk altijd zorgt voor slechte resultaten
Maar is zeker niet minder dan kramer. Had die miljoenen dan gehouden.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jansen kan er ook geen tering van
Dat is ook weer zo makkelijk gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef satecl het volgende:
Kramer voor miljoenen binnen halen en Jansen wegsturenFeyenoord
tis wel zonde om geld te betalen voor een speler die er geen kut van kan als je zo iemand ook in je jeugd hebtquote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jansen kan er ook geen tering van
Klopt. Zelfs tegen Twente was het gewoon kut.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bedoel je onder Gio?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[24-1 12:56] buk: Kk nelomquote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Sloggi het volgende:
Nelom mag er wel uit in de rust. King moet op links.
Toen werd er tenminste nog redelijk verdedigd.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
We hebben Vlaar echt niet nodigVerstoort het 'proces'
Pijnlijk ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen riep al dat kramer te vrede 1.1 wasquote:Op zondag 24 januari 2016 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis wel zonde om geld te betalen voor een speler die er geen kut van kan als je zo iemand ook in je jeugd hebt
Welk proces eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Wie zegt er dat hij in de Eredivisie goals maakt op dat moment?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis wel zonde om geld te betalen voor een speler die er geen kut van kan als je zo iemand ook in je jeugd hebt
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[24-1 12:56] buk: Kk nelom
[24-1 12:57] buk: Het enige waar je nelom moet opstellen is in madam taussaud![]()
Das al een paar jaar geleden hè.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zowel je opmerking over nelom, kramer als karsdorp roep ik al het hele seizoen.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:21 schreef Haringkop het volgende:
Gelukkig doet El Ahmadi weer mee, zien we tenminste iedere keer weer een pass over 80 cm...
Verder Nelom, Kramer >
En Karsdorp is een geen back. Hij denkt gewoon niet als een verdediger.
Spijker en kop.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
HAHAHAHA HE JOHAN, die van Beek... Is die slecht!?? HAHAHAHquote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Vlaar was zelfs nuttig om de in een dip verkerende van Beek even rust te geven.
#exitnelom #exitkramerquote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Kramer en Nelom opflikkeren
Anass er in maar niemand op de bank die Nelom even kan wisselen op Jan-Arie na
Witte kerst?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:23 schreef Scrummie het volgende:
En ik ga voor de derde keer deze wedstrijd even 'toiletteren'.
Kongolo op links en Jan Arie centraal. Alleen met de ruimtes die ze laten vallen gaat dat helemaal prijsschieten of een rode kaart worden met de snelheid van Baco Arie.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Heb je Karsdorp en Van Beek zien spelen? Het is geen kwestie meer van even wisselen en dan komt het wel goed...quote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Tete is 100x beter natuurlijk. En Karsdorp is leuk als je de bovenliggende partij bent.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zowel je opmerking over nelom, kramer als karsdorp roep ik al het hele seizoen.
De discussie karsdorp en tete is echt belachelijk.
Wat dat betreft kon je er bij Koeman en Rutten de klok op gelijk zetten ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Spijker en kop.
Benieuwd of Gio ingrijpt of weer tot de 70e minuut wacht. Er is in ieder geval nog nauwelijks lijn te ontdekken onder zijn verantwoordelijkheid.
Dat moeten we natuurlijk niet verstoren inderdaad.quote:
Jan-Arie als back vertrouwde ik al niet maar voor Kenneth gaan staan al helemaal niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kongolo op links en Jan Arie centraal. Alleen met de ruimtes die ze laten vallen gaat dat helemaal prijsschieten of een rode kaart worden met de snelheid van Baco Arie.
Nogal ja.quote:
Het slaat he-le-maal nergens op. Ik denk dat Gio Kuyt voorstopper gaat zetten ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:25 schreef DonRaja het volgende:
Maar goed dat ik vandaag niet kijk merk ik...
Karsdorp is een goede speler maar niet als back inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zowel je opmerking over nelom, kramer als karsdorp roep ik al het hele seizoen.
De discussie karsdorp en tete is echt belachelijk.
Nog altijd beter dan die teringproleten die de kampernamen Michiel en Miquel dragenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je Karsdorp en Van Beek zien spelen? Het is geen kwestie meer van even wisselen en dan komt het wel goed...
Vermeer is gewoon een god. We mogen god op de blote knietjes danken dat hij bij ons in de goal staat.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, die laatste redding van Vermeer
Volgens radio 1 was hij geblesseerd ofzo? Ik moest er gewoon van lachen...quote:Op zondag 24 januari 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, die laatste redding van Vermeer
Echt he.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermeer is gewoon een god. We mogen god op de blote knietjes danken dat hij bij ons in de goal staat.
Ja, kreeg een flinke tik op z'n knie. Maar het lijkt dat hij toch verder kan.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens radio 1 was hij geblesseerd ofzo? Ik moest er gewoon van lachen...
Aanvaller van AZ gleed door op zijn knieen.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan was het echt 6-1 geweestquote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt he.
Mulder zal er maar gestaan hebben
Ik vraag me af wat van Geel weer uit de hoge hoed gaat toveren komende zomer. Gebed zonder einde.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt he.
Kreeg tik op knie tijdens eenzelfde actie. Daarom nog meer eindbaas.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mario stond aan het hoofd van het meest lachwekkende Feyenoord wat ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
Zou Mario denken dat hij een betere trainer is geweest voor nu?
Tot nu toe, elke wedstrijd weer, wel ja. Geen enkele wedstrijd heeft Feyenoord eenzelfde niveau in 2 helften kunnen laten zien. Beide kanten op overigens (betere en slechtere 2e helft)quote:Op zondag 24 januari 2016 13:29 schreef Joezi het volgende:
Ben benieuwd of we een ander Feyenoord na rust zien want ze mogen met deze tussenstand echt niet klagen
Mulder, Timmer, Babos....quote:Op zondag 24 januari 2016 13:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt he.
Die elleboog mag hij nu elke speler van Feyenoord wel geven wmb. Misschien helpt het.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:30 schreef RvLaak het volgende:
Die elleboog van Vlaar... Bewust, of niet? Leek mij bewust
Maria stond aan het hoofd tijdens het 10-0 tegen PSV en ik kon echt een baksteen door 't Maasgebouw tyfen.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mario stond aan het hoofd van het meest lachwekkende Feyenoord wat ik ooit gezien heb.
Elia is precies wat ik er van te voren van verwacht had; een aardig begin, maar daarna bergafwaarts. Vind het onderhand een miskoop worden.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:32 schreef Grifte het volgende:
Elia is wel heel voorspelbaar rond de 16, constant naar zijn rechtervoet. Combinerend / qua actie zo rond de middellijn doet hij het prima, zeker samen met Vilhena. Jammer dat hij niet wat beslissender is qua assists/kools.
JL!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De vraag is alleen van welke competitie...
Nah, dan moet je er eerst een seizoen in spelen... Ik nam tenminste aan dat je dit seizoen bedoeldequote:
Vind het inderdaad niet veel meer bijzonders dan Schaken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elia is precies wat ik er van te voren van verwacht had; een aardig begin, maar daarna bergafwaarts. Vind het onderhand een miskoop worden.
Deels mee eens. Ik denk dat hij ook beter zou renderen met een spits met wie hij de combinatie aan zou kunnen gaan. Hij is heel erg op zoek naar combineren, maar dat is bij ons voorin onmogelijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elia is precies wat ik er van te voren van verwacht had; een aardig begin, maar daarna bergafwaarts. Vind het onderhand een miskoop worden.
In ieder geval niet met die sprinkhaan in de spits.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deels mee eens. Ik denk dat hij ook beter zou renderen met een spits met wie hij de combinatie aan zou kunnen gaan. Hij is heel erg op zoek naar combineren, maar dat is bij ons voorin onmogelijk.
Sprong die maar een keer. Misschien won hij dan zo nu en dan een kopduel.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
In ieder geval niet met die sprinkhaan in de spits.
Klopt, we hebben nou eenmaal geen Pelle voorinquote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deels mee eens. Ik denk dat hij ook beter zou renderen met een spits met wie hij de combinatie aan zou kunnen gaan. Hij is heel erg op zoek naar combineren, maar dat is bij ons voorin onmogelijk.
Met Kuyt centraal zou dat denk ik ook beter gaan. Of Achahbar. Gewoon om anderen ook beter te laten renderen.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, we hebben nou eenmaal geen Pelle voorin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |