Ik denk een spannende maar niet hoogstaande wedstrijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:19 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat het vandaag gaat worden, na de deceptie van vorige week
Met winst voor Feyenoord... Hopelijkquote:Op zondag 24 januari 2016 12:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk een spannende maar niet hoogstaande wedstrijd.
Toen Kazim spits was ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kramer is het seizoen ook op de bank begonnen en kan net zo goed weer op de bank eindigen.
Is te vroeg man.quote:
Blijf jezelf niet voor de gek houdenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Seizoen nog niet afgelopen, bal is rond, 11 tegen 11, dit, dat
Doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 24 januari 2016 12:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Blijf jezelf niet voor de gek houden
'quote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer die deed alsof het zijn verdienste was dat het nu 0-1 staat.Lachwekkende spits
Hij gaat ook via zijn been volgens mij.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer die deed alsof het zijn verdienste was dat het nu 0-1 staat.Lachwekkende spits
Denk inderdaad ook dat Ajax kampioen wordt. Maar ik zie Feyenoord niet boven PSV eindigen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor. Denk dat 2e plek hoogst haalbare is dit seizoen. Ik denk dat PSV nog gaat afhaken en Ajax (helaas) fluitend kampioen wordt
Ik dacht in eerste instantie dat het via de keeper was, maar on second thought inderdaad. Nouja.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gaat ook via zijn been volgens mij.
Denk het toch echt wel... PSV gaat nog afhaken, maar dan moet Feyenoord wel winnen & blijven winnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat Ajax ook kampioen wordt. Maar ik zie Feyenoord niet boven PSV eindigen.
Precies, en dat laatste zal niet gebeuren denk ik. Maar we zullen zienquote:Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het toch echt wel... PSV gaat nog afhaken, maar dan moet Feyenoord wel winnen & blijven winnen.
Als die mongool niet geel had gepakt in de laatste minuut tegen NEC was het tegen PSV misschien ook wel anders gegaan.quote:
Idd, maar hoop doet leven... En misschien wordt de Ajax selectie wel en masse ziek en gaan ze nog verliezenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Precies, en dat laatste zal niet gebeuren denk ik. Maar we zullen zien
#kramerkanechtnietmeerquote:Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dat was het niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als die mongool niet geel had gepakt in de laatste minuut tegen NEC was het tegen PSV misschien ook wel anders gegaan.
Hij brengt gewoon nul voetbal in je team. En hij heeft vooral zo weinig inzet voor mijn gevoel.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
#kramerkanechtnietmeer
#exitkramer
#miskramer
Hij is een type Inzaghi.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij brengt gewoon nul voetbal in je team. En hij heeft vooral zo weinig inzet voor mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |