abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2016 @ 19:16:31 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159389183
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik geef de schuld gewoon lekker aan de media waardoor ik dacht dat ze marinier was. Helpt trouwens ook niet echt dat ik niet eens echt wist wat de marine inhouht.
Dat zijn die jongens met bootjes, die met bootjes en geweren zijn mariniers :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159389200
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zijn die jongens met bootjes, die met bootjes en geweren zijn mariniers :+
Kijk, daar gaat het al mis. 8)7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159389261
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Kijk, daar gaat het al mis. 8)7
Voor het gemak worden die jongens ook ver weg van zee in de woestijnen van Mali en Afghanistan ingezet.
pi_159389290
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Voor het gemak worden die jongens ook ver weg van zee in de woestijnen van Mali en Afghanistan ingezet.
Maar mariniers zijn dus gewoon special ops eigenlijk zoals navy seals?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159389316
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar mariniers zijn dus gewoon special ops eigenlijk zoals navy seals?
Exact. Samen met de commando's en luchtmobiel de Nederlandse "elitetroepen"

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2016 19:21:10 ]
pi_159389693
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:05 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig met je eens ben dat het zeer verwerpelijk is om in deze situatie wachtgeld aan te nemen. Het bedrog richting haar kiezers vind ik echter minstens zo erg. Haar radiostilte maakt het er ook niet beter op.
Daar heb je gelijk in. Pechtold zit goed met deze kwestie in zijn maag.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 25 januari 2016 @ 19:42:31 #232
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159390325
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt idd, maar het is dus gek dat zo maar aan haar palen lijkt te trekken in ruil voor een soort veredelde stagiaire positie. En niemand is op de hoogte van haar plannen, ook gek. Ik vind persoonlijk dat je als je TK-lid bent tot de elite behoort van dit land. In Amerika word je "lawmaker" genoemd als je lid bent van het congres. Iets meer inzicht in haar motivatie, mag je dan wel verwachten. Ja, of ze is afgelopen december de grote liefde van haar leven tegengekomen in Washington DC bij dat overleg tussen Navo-leden en de VS. Maar ook dan verwacht je dat iemand binnen de fractie daarvan wel op de hoogte is.
Dat allemaal, ja, maar juist dan vind ik het gedoe om wel of geen wachtgeld allemaal nogal triviaal. Kennelijk vinden veel mensen de centenkwestie oneindig veel belangrijker dan de vraag of er politieke idealen zijn verkwanseld en zo ja, om wat voor reden. Tekenend voor de tijdgeest, jeweetog, desalniettemin.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_159390543
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat allemaal, ja, maar juist dan vind ik het gedoe om wel of geen wachtgeld allemaal nogal triviaal. Kennelijk vinden veel mensen de centenkwestie oneindig veel belangrijker dan de vraag of er politieke idealen zijn verkwanseld en zo ja, om wat voor reden. Tekenend voor de tijdgeest, jeweetog, desalniettemin.
Misschien omdat de regelingen voor de gewone man en vrouw steeds verder uitgekleed worden maar voor politici nog steeds erg riant zijn? Zorgen voor zichzelf kunnen ze wel daar in Den Haag.
pi_159390780
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:05 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Het bedrog richting haar kiezers vind ik echter minstens zo erg.
Welke kiezers? Haar 4737 stemmen waren er veel te weinig om op eigen kracht een zetel te verdienen.
Het is geen Eurlings die in 2003 maar liefst 68.526 stemmen wist te verzamelen met zijn belofte om Limburg te vertegenwoordigen in Den Haag om nog geen jaar later te vertrekken richting Brussel.
  maandag 25 januari 2016 @ 20:06:56 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159391177
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat ze straks wachtgeld krijgt terwijl ze campagne voert voor Hillary. Ik vind het niet netjes dat iemand Nederlands belastinggeld gebruikt om campagne te voeren voor een kandidaat die niet gesteund wordt door de gehele Nederlandse bevolking.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159391258
Toen ik die foto zag dacht ik dat het over Hind van Idols ging...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 25 januari 2016 @ 20:15:22 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159391456
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Welke kiezers? Haar 4737 stemmen waren er veel te weinig om op eigen kracht een zetel te verdienen.
Het is geen Eurlings die in 2003 maar liefst 68.526 stemmen wist te verzamelen met zijn belofte om Limburg te vertegenwoordigen in Den Haag om nog geen jaar later te vertrekken richting Brussel.
En dan verbaasd zijn dat men op Wilders gaat stemmen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 25 januari 2016 @ 20:16:12 #238
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_159391476
Jammer om te zien dat het kamerlidmaatschap blijkbaar een opstapje is voor een vs stage.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_159391495
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dan verbaasd zijn dat men op Wilders gaat stemmen
Ik was überhaupt verbaasd dat ook maar 1 persoon op Eurlings stemde hoor.
I´m back.
  maandag 25 januari 2016 @ 20:26:37 #240
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_159391740
quote:
'Gebeten' Hachchi betreurt commotie over vertrek | NOS

Het opgestapte D66-Kamerlid Hachchi zegt dat ze de commotie rond haar vertrek betreurt. In een verklaring zegt ze dat ze ernaar streeft af te kunnen zien van wachtgeld, zodra ze een arbeidscontract heeft getekend.

Hachchi stapte woensdag plotseling op om campagne te voeren voor de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton. Daarna werd er weinig meer van haar vernomen. Sindsdien werd er volop gespeculeerd over wat ze voor Clinton gaat doen en over waarom ze plotseling de politiek in Nederland de rug toekeert. Kamervoorzitter Arib wil dat ze haar vertrek komt toelichten.

Het oud-Kamerlid laat weten dat ze ondanks een "fikse hondenbeet" in goede gezondheid in New York is. Over haar vertrek zegt ze: "Het vertrek is ingegeven door een persoonlijke, positieve keuze om een bijdrage te leveren aan de campagne van Clinton en te leren van de internationale politiek."

Bron: nos.nl
Ze zit dus al in New York, kan dus niet mer persoonlijk haar vtrek komen toelichten. wel raar dat je niet de moeite wil nemen om persoonlijk afscheid te nemen en toe te lichten wat de reden van je vertrek is.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  maandag 25 januari 2016 @ 20:26:39 #241
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159391741
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:06 schreef PirE het volgende:

Het gaat er meer om dat ze straks wachtgeld krijgt terwijl ze campagne voert voor Hillary. Ik vind het niet netjes dat iemand Nederlands belastinggeld gebruikt om campagne te voeren voor een kandidaat die niet gesteund wordt door de gehele Nederlandse bevolking.
Ach, dat is toch ook zo'n quasi-principieel gelegenheidsargument, iedereen schreeuwt elkaar daarmee na. Alsof het ooit iemand ene flikker kon schelen wat een ex-parlementariër met zijn of haar wachtgeld doet. Het feit dát zo iemand wachtgeld krijgt, is voor de meeste kwaadsprekers al ernstig genoeg.
pi_159391757
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt idd, maar het is dus gek dat zo maar aan haar palen lijkt te trekken in ruil voor een soort veredelde stagiaire positie. En niemand is op de hoogte van haar plannen, ook gek. Ik vind persoonlijk dat je als je TK-lid bent tot de elite behoort van dit land. In Amerika word je "lawmaker" genoemd als je lid bent van het congres. Iets meer inzicht in haar motivatie, mag je dan wel verwachten.
Haar motivatie geeft mij voldoende inzicht. Het kamerlidmaatschap was voor haar een interessante ervaring, en nu heeft ze weer een persoonlijke keuze gemaakt voor iets leerzaams. Geen enkel plichtsbesef, geen enkel besef van eer, gewoon een carrierestapje met een fantastische afvloeiingsregeling die je zelf op elk gewenst moment kunt inroepen.

Nou is het niet meer dan een sterk voorbeeld van de moraal onder heel veel kamerleden, het zou D66 sieren wanneer ze haar zouden royeren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159391829
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Haar motivatie geeft mij voldoende inzicht. Het kamerlidmaatschap was voor haar een interessante ervaring, en nu heeft ze weer een persoonlijke keuze gemaakt voor iets leerzaams. Geen enkel plichtsbesef, geen enkel besef van eer, gewoon een carrierestapje met een fantastische afvloeiingsregeling die je zelf op elk gewenst moment kunt inroepen.

Nou is het niet meer dan een sterk voorbeeld van de moraal onder heel veel kamerleden, het zou D66 sieren wanneer ze haar zouden royeren.
Vrees het ergste als ik naar het abstractieniveau kijk van sommigen van haar teksten idd.
I´m back.
  maandag 25 januari 2016 @ 20:32:24 #244
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159391961
Het bevestigd maar weer eens mijn beeld van kamerleden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_159392477
Bied haar een glaasje water aan. Als ze dat niet wil heeft ze hondsdolheid.

Maar je mag toch helemaal niets doen in de VS als je een toeristenvisum hebt? Of schat ik haar te dom in, en heeft ze alles goed geregeld?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  maandag 25 januari 2016 @ 20:47:30 #246
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159392487
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach, dat is toch ook zo'n quasi-principieel gelegenheidsargument, iedereen schreeuwt elkaar daarmee na. Alsof het ooit iemand ene flikker kon schelen wat een ex-parlementariër met zijn of haar wachtgeld doet. Het feit dát zo iemand wachtgeld krijgt, is voor de meeste kwaadsprekers al ernstig genoeg.
Volgens mij is Hachchi de eerste die opstapt om campagne te voeren voor een kandidaat in een ander land. Ik ben niet tegen wachtgeld, ik vind het jammer dat sommige ex-politici de regeling misbruiken en bij Hachchi neigt het naar misbruik.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159394625
jndkgrf twitterde op maandag 25-01-2016 om 20:25:07 Vanavond 23.00 Nederlandse tijd presenteert @HillaryClinton op CNN haar running mate @WassilaHachchi reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 25 januari 2016 @ 21:54:00 #248
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_159394862
Tsja, ik denk dat een hoop kamerleden op andere plekken met minder werk meer zouden kunnen verdienen. Maar er zitten er ook een hoop tussen voor wie dat niet geldt. Het zijn net mensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 25 januari 2016 @ 22:15:10 #249
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159395539
Ik zou het wel weten, hoor! Geld is mooi, gratis geld nog mooier.
  maandag 25 januari 2016 @ 22:16:08 #250
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159395576
Maar zo'n termijn zou ik wel uitzitten, misschien wel twee, ik ben geen mietje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')