en de sos?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:20 schreef Geerd het volgende:
Moet zelf ff werken maar sleutel ligt onder de mat
quote:Op zondag 24 januari 2016 01:51 schreef Monopoly het volgende:
#aanwezig.
Ik neem een tray halve liters Pitt bier mee.
Wij gaan sowieso wel een keertje knallen. Ik moet binnenkort weer wegleren die kant op. Van Gn naar Zp. Dus de terugweg geloof ik dan wel. Vaak genoeg gereden. Teken ik voor. Dan loop ik via de Dolfijn naar jou. Moet altijd bij de Dolfijn even hangen met de eigenaar. Turkse pizza klappen en biertjes met hem drinken.quote:
Ja moet sws keer goedkomen,quote:Op zondag 24 januari 2016 01:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso wel een keertje knallen. Ik moet binnenkort weer wegleren die kant op. Van Gn naar Zp. Dus de terugweg geloof ik dan wel. Vaak genoeg gereden. Teken ik voor. Dan loop ik via de Dolfijn naar jou. Moet altijd bij de Dolfijn even hangen met de eigenaar. Turkse pizza klappen en biertjes met hem drinken.
Die is al doodquote:Op zondag 24 januari 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Hjb ik ben gewoon een feminist zonder grenzen
FREEALETTAJACOBS
Ja, dimmak is mn oppersletjequote:Op zondag 24 januari 2016 13:41 schreef bamibij het volgende:
opsonisatie neem je nog wat sletterige vriendinnen mee
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:41 schreef bamibij het volgende:
opsonisatie neem je nog wat sletterige vriendinnen mee
Opso kon niet van mijn 38cm lange lans afblijvenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik moet wel een condoom gebruiken dus zo te lezen? Jij hebt er ook al van gesnoept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |