Scoorde Crespo niet 2 keer binnen een minuut? En Valencia - uit, dat was pas kansloos. En die wonnen we ook nog bijnaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee was allebei kansloos . Afkeurde doelpunt had ook geen verschil gemaakt want ze liepen toen erg kinderlijk te verdedigen
Met een wervelende vd Vaart. Valencia die iets van 20 kansen kreeg en gewoon met een 1-1 vertrekken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Scoorde Crespo niet 2 keer binnen een minuut? En Valencia - uit, dat was pas kansloos. En die wonnen we ook nog bijna
En dan Bergdolmo die doodleuk de bal in de 16 meter oppakte omdat hij dacht dat de scheids flootquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een wervelende vd Vaart. Valencia die iets van 20 kansen kreeg en gewoon met een 1-1 vertrekken.
Italiaanse ploegen maakten je vroeger wijs dat je meekon maar eigenlijk speelden ze gewoon een spelletje met je . Dat bedoelde ik met kansloos. Of zoals Cruijff zegt :'' Je kan niet van ze winnen , wel van ze verliezenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Scoorde Crespo niet 2 keer binnen een minuut? En Valencia - uit, dat was pas kansloos. En die wonnen we ook nog bijna
Klopt. Hoewel ik Ajax in de kwartfinale in het San Siro wel echt heel sterk vond voetballen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Italiaanse ploegen maakten je vroeger wijs dat je meekon maar eigenlijk speelden ze gewoon een spelletje met je . Dat bedoelde ik met kansloos. Of zoals Cruijff zegt :'' Je kan niet van ze winnen , wel van ze verliezen
Pienaartje was toen voor niets of niemand bang .quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik Ajax in de kwartfinale in het San Siro wel echt heel sterk vond voetballen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dan Bergdolmo die doodleuk de bal in de 16 meter oppakte omdat hij dacht dat de scheids floot
Met die belachelijke dansjes met de Jongquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pienaartje was toen voor niets of niemand bang .
FC Thun uitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met die belachelijke dansjes met de Jong
actie vanaf 2.42.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met die belachelijke dansjes met de Jong
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef Brammess het volgende:
Die tackle op Tete mag in principe ook wel een schorsing opleveren
Ik kan me nog herinneren dat Zlatan hem als grootste talent van Ajax zag.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mitea vond ik ook altijd wel een leuk spelertje op de een of andere manier.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef Brammess het volgende:
Sowieso beoordeeld door de scheids, als je het voetbal een beetje volgt weet je dat dat dan niet meer kan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef Brammess het volgende:
Omdat jullie "koning Tete" geblesseerd is geraakt? Kom op man. Dit was helemaal geen zware overtreding. Als ik jou was zou ik jezelf druk gaan maken over dat veld. Man man man wat een pauper mat. Een kunstgrasveld zou nog beter zijn dan wat er nu weer in ligt.quote:
Als je geen kampioen gaat worden zou ik ook voor zulke troostprijzen gaan zoals 'beste veld' en 'publiek dat het langst blijft zitten bij een thuiswedstrijd'.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jullie "koning Tete" geblesseerd is geraakt? Kom op man. Dit was helemaal geen zware overtreding. Als ik jou was zou ik jezelf druk gaan maken over dat veld. Man man man wat een pauper mat. Een kunstgrasveld zou nog beter zijn dan wat er nu weer in ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |