Heerlijke speler, speelde ook altijd in Jong Oranje de sterren van de hemel. De Roy Beerens van zijn tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel mooi die scharen aangeleerd .
Nee, ik heb het gedaan, iemand anders vroeg er om.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij vroeg er om. Dat maakt niet dat jij de OP hebt gewzijgigd.
GGMM had de OP gewijzigd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij vroeg er om. Dat maakt niet dat jij de OP hebt gewzijgigd.
Ik vind het best vreemd van Kalezic dat hij meteen al zijn aankopen opstelt en Faik, niet enorm slecht bezig, op de bank zet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
tot de wissel faik, had roda alleen van hyfte als doelpuntenmaker op het veld
hoe erg
Als je iets zinnigs wil doen kun je beter direct wegzappenquote:
SORRYquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gedaan, iemand anders vroeg er om.
Dom varken
Ik verwacht zo de 1-1 door Vako.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je iets zinnigs wil doen kun je beter direct wegzappen
Wees blij dat Boilesen daar niet meer staat man.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks denkt dat hij een geweldige buitenspeler is
Ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verwacht zo de 1-1 door Vako.
wanneer gaat die naar barcelonaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wees blij dat Boilesen daar niet meer staat man.
Ja dat maakt Dijks geweldigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wees blij dat Boilesen daar niet meer staat man.
Toch weer ruim 48.000 toeschouwers vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef Tchock het volgende:
Vroeg of laat blijven er mensen dood achter op hun stoeltjes in de Arena van dit voetbal.
Nee maar Dijks staat nog z'n mannetje verdedigend. Wat verwacht je dan? alsof we een betere back kunnen krijgen.quote:
geen idee wat hij denkende is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het best vreemd van Kalezic dat hij meteen al zijn aankopen opstelt en Faik, niet enorm slecht bezig, op de bank zet.
Ja, en als Vitesse normaal had gespeeld en als als alsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit had met een enigszins normaal spelende ploeg 4-1 moeten/kunnen zijn
Op basis van wat ik nu zie mag het 1-1 worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
We miste wat onpartijdig commentaar op deze match
Wat noem jij een enigszins normaal spelende ploeg? De laatste keer dat Ajax een enigszins normaal spelende ploeg had was in 2012-2013. Drie jaar geleden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Wordt iig weer een boeiende mix van allerlei nationaliteiten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
geen idee wat hij denkende is.
blijft een rare ploeg dat roda.
Je verwachtte er toch niet meer van dan dit?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en als Vitesse normaal had gespeeld en als als als
Dat debiele excuus van niks beters kunnen krijgen . Misschien maar eens die Haps kopen dan .quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee maar Dijks staat nog z'n mannetje verdedigend. Wat verwacht je dan? alsof we een betere back kunnen krijgen.
PSV had dit met dergelijke cijfers gewonnenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat noem jij een enigszins normaal spelende ploeg? De laatste keer dat Ajax een enigszins normaal spelende ploeg had was in 2012-2013. Drie jaar geleden.
Ajax speelt toch ook al jaren kut?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je verwachtte er toch niet meer van dan dit?
ik word een beetje moe van dit soort commentaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Voorlopig zijn het zelfs 3 punten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax speelt toch ook al jaren kut?
Wat is je punt?
YOUNESquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dijks is de enige speler bij Ajax die geweldig speelt.
Dat schot vergeten we even.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV had dit met dergelijke cijfers gewonnen
Daarom zei ik ook ploeg Hans, niet per se Ajax dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax speelt toch ook al jaren kut?
Wat is je punt?
Nee, want Ajax geeft vrij weinig kansen vanuit open spel weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Vitesse eigenlijk al een serieuze mogelijkheid gehad?
Het is inderdaad een vies clichéquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van dit soort commentaar.
elke wedstrijd weer bij een 1-0 stand: dit had 5-3/6-1/8-2 kunnen worden.
Eerste helft werd er best wel wat gerommeld, 2e helft staat de defensie goed..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Ajax geeft vrij weinig kansen vanuit open spel weg.
Pot en ketel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is Vitesse een kleurloos ploegje zeg
Volgens ADO supporters nog best kleurrijk hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is Vitesse een kleurloos ploegje zeg
samen met de probleemgevallen van andere clubs. moest ook wel lachen toen ze spelers als letschert en anco janssen haalden. van die enfant terribles op een matig niveau.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt iig weer een boeiende mix van allerlei nationaliteiten.
Jouw grappen vandaag zijn van hetzelfde niveau als Vitessequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens ADO supporters nog best kleurrijk hoor.
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt die twee corners gemist waar hij uitgleed, dat was misschien nog wel het leukste van de wedstrijdquote:
Je bent een stuk scherper dan ik. Of dat een prestatie is, laat ik maar even in het midden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |