abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159589567
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 08:35 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo normaal.. En het geeft mij het idee dat het helemaal niet om de persoon zelf gaat.

Het is eerder de omgedraaide wereld tegenwoordig, zo snel mogelijk seks hebben en dan hopen dat de vonk overslaat.. En maar afvragen waarom relaties steeds sneller en vaker mislukken.

Het gaat niet meer over gevoelens en elkaar leren kennen, maar exact het tegenovergestelde. De tijd en het geduld is ver te zoeken, en zo snel mogelijk wisselen van contacten en dan maar hopen dat het goed uitpakt is de nieuwe strategie.

Maar ik ben nog ouderwets. I know.
En dat lukt bij mij zelfs bijna nooit ;(
Lambo of Rekt
pi_159589744
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dat lukt bij mij zelfs bijna nooit ;(
Denk ook dat dat een van de meest moeilijke dingen van liefdesrelaties is.

Er spelen op de achtergrond zoveel meer zaken mee die keuzes direct en indirect beïnvloeden dat het ook niet zo gek meer is.

Ik ben een beetje aan het lezen over liefde de laatste tijd en daar kwamen nogal wat onderwerpen naar boven die me niet direct blij stemmen. Ga er binnenkort nog een speciaal topic over openen.

Denk alleen al aan zaken als inkomen, status, uiterlijk, biologische drijfveren en dan nog onze hele liefdes idealen/fantasieën er overheen geprojecteerd. Het is nogal een verhaal als ik het mag geloven.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')