abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:44:25 #1
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_159332197
Een maand geleden heb ik een 4de date gehad met een vrouw, ze was bij mij thuis samen eten koken en op de bank filmpje kijken (geen seks) was hartstikke gezellig en leuk beetje zoenen en stoeien etc.. nu knaagt het toch echt aan mij dat zij na die 4de date steeds minder interesse toonde, en steeds vaker waren er dagen dat wij geen contact hadden. voor 2 weken geleden had ik op dinsdag nog contact met haar, maar nu komt het die zaterdag daarop ging ik bowlen met mijn voetbalelftal en wie zag ik daar? die bewuste vrouw met een nieuwe date.. ze heeft niks meer van zich laten horen. Niet gezegd waarom het klaar of iets dergelijks. Terwijl het voor mijn gevoel wel leuk was en het gevoel om elkaar nog vaker te gaan zien.

maak ik me te druk? ik schud het allemaal redelijk van mij af tot vandaag, zomaar dacht ik eraan en nu ben ik een beetje down...
Binge-watcher
pi_159332358
Als zij ondertussen ook met andere mannen aan het daten is achter jou rug om, dan zou ik er verder geen moeite in stoppen en op zoek gaan naar iemand waar wel wederzijds respect is..
pi_159332530
Achter je laten. Deze vrouw/dame is het niet waard. Als het respect niet wederzijds is en zij zo makkelijk na 4 vier dates met een ander op date gaat zonder het eerlijk tegen jou te zeggen... Verdien je echt wel beter TS.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:55:03 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159332539
Zag zij jou ook?
The love you take is equal to the love you make.
pi_159332564
Tja zo gaat dat soms.
pi_159332719
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Ze vond het bowlen erg leuk.

Groetjes.
:D _O-

OT: Geen moeite meer in steken TS
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_159332749
quote:
geen seks
Ze zoekt een man, geen praatvriend.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 23 januari 2016 @ 18:11:22 #8
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_159332894
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

:D _O-

OT: Geen moeite meer in steken TS
I see what you did there.
pi_159333231
Mja als je na 4 dates, zoenen geen iniatief neemt tot seks..
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:39:03 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159340514
Enerzijds had je allang moeten ketsen, anderzijds was je maar één van de vele opties voor haar.
pi_159340828
Te laf om duidelijk te zeggen dat ze je niet ziet zitten, dus 'ghost' ze je nu.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:01:58 #12
453178 Nachtwens
Viezûh kottik
pi_159341662
Monogamie is toch stom. Ga lekker verder met daten. Zoals het eeuwenoude gezegde gaat: Er zwemmen meer vissen in de zee. En je wilt toch een volledig zeebanket, in plaats van één lullig visje?

It's her loss, moet je maar denken.
"Never forget what you are.
The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you."
-- Tyrion Lannister
pi_159342811
Ik zit in hetzelfde schuitje, 3 dates gehad, komt nu ook weinig vanuit haar en ik vind het prima. Ze wilt ook alleen afspreken op het station en niet iets ondernemen, dus prima.
pi_159342913
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje, 3 dates gehad, komt nu ook weinig vanuit haar en ik vind het prima. Ze wilt ook alleen afspreken op het station en niet iets ondernemen, dus prima.
Je voorgaande 3 dates waren op een station?? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159343085
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je voorgaande 3 dates waren op een station?? 8)7
Ze heeft therapie, ja. Door haar arm, door de psychologie. Dat zit naast het station, dus dan komt ze op station om over te stappen op andere bus, dronken we ergens en gingen zitten en luisteren naar de piano en het gezang.

Na 3 keer ben ik daar ook klaar mee, tijdens de eerste keer heb ik het al over ' iets actiefs' en ze zei dat ze wilde glowgolfen. Maar als ik er nu over begin doet ze afstandig. Dus prima, dan niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 22:40:59 ]
  zondag 24 januari 2016 @ 15:00:43 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159357088
Ze heeft een kerel gevonden die ze leuker vindt dan jou.
  zondag 24 januari 2016 @ 16:35:26 #17
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_159359592
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze heeft therapie, ja. Door haar arm, door de psychologie. Dat zit naast het station, dus dan komt ze op station om over te stappen op andere bus, dronken we ergens en gingen zitten en luisteren naar de piano en het gezang.

Na 3 keer ben ik daar ook klaar mee, tijdens de eerste keer heb ik het al over ' iets actiefs' en ze zei dat ze wilde glowgolfen. Maar als ik er nu over begin doet ze afstandig. Dus prima, dan niet.
watte? Therapie - psych en arm? Ik snap je zin niet. Waar ken je haar dan van?
Graag verwijderen
pi_159359711
Ze heeft intussen een leukere man gevonden tijdens het daten, niks bijzonders verder.
٩๏̯͡๏)۶
pi_159361740
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:

[..]

watte? Therapie - psych en arm? Ik snap je zin niet. Waar ken je haar dan van?
Zie mijn topic, maar ze heeft een ongeluk gehad en de domtoren hebben haar het verkeerde verband gegeven, waardoor haar arm op het punt van afsterven stond en dus ook afknelde. Hierna is ze dus verplicht moeten revalideren en dat is naast het CS.

Ook zit ze bij een psycholoog, ik dacht vanwege die arm, maar dat is dus vanwege een depressie. Vandaar ' wilt ze het rustiger aan doen'

Ik denk dat ik haar niet meer ga zien nu
pi_159361998
Je moet in het begin niet te veel gevoelens ontwikkelen, bewaar die gevoelens voor iemand die het wel waard is!

Maar waarom heb je geen seks op de eerste of tweede date?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_159362609
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Achter je laten. Deze vrouw/dame is het niet waard. Als het respect niet wederzijds is en zij zo makkelijk na 4 vier dates met een ander op date gaat zonder het eerlijk tegen jou te zeggen... Verdien je echt wel beter TS.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:49 schreef APTtour het volgende:
Als zij ondertussen ook met andere mannen aan het daten is achter jou rug om, dan zou ik er verder geen moeite in stoppen en op zoek gaan naar iemand waar wel wederzijds respect is..
Wat een opmerkelijke reacties. :o

Alsof je na 4 dates en een beetje zoenen praktisch getrouwd bent. Mensen daten nou eenmaal meerdere mensen tegelijk en dan blijkt eentje de leukste te zijn, waar je wel graag mee verder wil.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:31:04 #22
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_159363389
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:01 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

[..]

Alsof je na 4 dates en een beetje zoenen praktisch getrouwd bent. Mensen daten nou eenmaal meerdere mensen tegelijk en dan blijkt eentje de leukste te zijn, waar je wel graag mee verder wil.
niet iedereen hoor. Je kan ook 1tje daten, de rest even afhouden en kijken of t klikt zonder gelijk getrouwd te zijn.
Graag verwijderen
  zondag 24 januari 2016 @ 19:31:24 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_159363403
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 24 januari 2016 @ 19:32:27 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_159363436
quote:

[..]

[..]

Mongolen-logica. Hoe moeilijk is het om aan iemand waarmee je aan het daten bent te laten weten dat je toch niet een toekomst met hem ziet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_159376625
quote:

[..]

[..]

Ik vind jouw logica eerder erg bijzonder.
pi_159406094
Snap TS opzich wel, stuur dan ff een berichtje met hoe of wat, nu moet hij maar gissen waarom het niks is geworden.
Ola
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:42:14 #27
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159431035
quote:
O ik heb er ook een andere term voor: onbeschoftheid.
Maar goed, iemand die dat bij mij doet zal het weten ook. Jammer alleen van mijn karma :@.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159431217
quote:
18s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:42 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

O ik heb er ook een andere term voor: onbeschoftheid.
Maar goed, iemand die dat bij mij doet zal het weten ook. Jammer alleen van mijn karma :@.
Ik vind het ook onbeschoft.
pi_159431308
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Mja als je na 4 dates, zoenen geen iniatief neemt tot seks..
Misschien maar goed ook.. Zoveel had hij er niet aan gehad. Verliefd worden is er niet meer bij zo te zien?

Kom ik nou echt van een andere planeet, of is dit allemaal de normaalste zaak van de wereld aan het worden.

Ik word met de dag cynischer als het op vrouwen en relaties aankomt. Voornamelijk door hier op Fok! mee te lezen.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:37:39 #30
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159432002
quote:
15s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:03 schreef I-care het volgende:
Ik word met de dag cynischer als het op vrouwen en relaties aankomt. Voornamelijk door hier op Fok! mee te lezen.

Ik heb dat met mannelijke fokkers en daten oa.
Gelukkig heb ik al de liefste, leukste en lekkeste thuis.
(en ja ik mag buiten de deur eten)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159432158
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:37 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb dat met mannelijke fokkers en daten oa.
Gelukkig heb ik al de liefste, leukste en lekkeste thuis.
(en ja ik mag buiten de deur eten)
Ook een open relatie dus. Ik snap er allemaal maar weinig van. Vandaag de dag is alles mogelijk. Maar als verstokt romanticus die nog in sprookje geloofd ben ik steeds meer geneigd om dan ook maar seculier hedonist te gaan worden :P Aangezien de rest ook zo is zit er niet veel anders op..
pi_159432194
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:45 schreef I-care het volgende:

[..]

Ook een open relatie dus. Ik snap er allemaal maar weinig van. Vandaag de dag is alles mogelijk. Maar als verstokt romanticus die nog in sprookje geloofd ben ik steeds meer geneigd om dan ook maar seculier hedonist te gaan worden :P Aangezien de rest ook zo is zit er niet veel anders op..
Jij weer, sup? :+

Ik zou ook wel graag naar een open relatie willen, heb mijn vriendin dat ook voorgesteld. Het haalt wat druk van de ketel en je vrijheid krijg je terug, iets wat voor mij erg belangrijk is, ik heb een vorm van bindingsangst.

Wat snap je niet aan een open relatie dan :P
Lambo of Rekt
pi_159432317
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij weer, sup? :+

Ik zou ook wel graag naar een open relatie willen, heb mijn vriendin dat ook voorgesteld. Het haalt wat druk van de ketel en je vrijheid krijg je terug, iets wat voor mij erg belangrijk is, ik heb een vorm van bindingsangst.

Wat snap je niet aan een open relatie dan :P
Ik begrijp wel waarom men dit zou willen, dat is het probleem niet. Ik ben alleen zelf niet zo.

En als ik dan jouw reden als uitgangspunt voor een open relatie zou nemen dan vind ik die niet de meest verstandige, omwille van je bindingsangst, wat meer een beschadiging is dan iets om te koesteren?

Dan maar geen betekenisvolle en diepe relatie aan gaan om pijn te voorkomen. Lijkt mij vluchten voor wat liefde echt kan zijn. Maar dan met je wel kwetsbaar durven zijn.

Rondneuken en vrijheid blijheid is geen substituut voor liefde en om elkaar geven, althans zo kijk ik er tegenaan.
pi_159432402
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:53 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik begrijp wel waarom men dit zou willen, dat is het probleem niet. Ik ben alleen zelf niet zo.

En als ik dan jouw reden als uitgangspunt voor een open relatie zou nemen dan vind ik die niet de meest verstandige, omwille van je bindingsangst, wat meer een beschadiging is dan iets om te koesteren?

Dan maar geen betekenisvolle en diepe relatie aan gaan om pijn te voorkomen. Lijkt mij vluchten voor wat liefde echt kan zijn. Maar dan met je wel kwetsbaar durven zijn.

Rondneuken en vrijheid blijheid is geen substituut voor liefde en om elkaar geven, althans zo kijk ik er tegenaan.
Ik koester het dan ook niet, het is een probleem maar ik raak er niet gemakkelijk vanaf. En die vrijheid betekent niet dat ik gelijk pak wat ik pakken kan... alleen het idee van de vrijheid is al genoeg voor mij. Ik weet al jaren niet meer wat liefde echt kan zijn.. ik weet niet eens meer wat het is om verliefd te zijn. Ik ga meestal gewoon leuk met iemand om, en dan ga ik vanzelf van diegene houden... dat is voor mij al genoeg.

Verder, je groeit beide als personen, en ook als koppel als je meerdere contacten hebt. Je neemt namelijk energie mee van de andere contacten die je in je eigen relatie kan stoppen. Elke dag patat eten is ook niet lekker meer na een tijd.
Lambo of Rekt
pi_159432653
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik koester het dan ook niet, het is een probleem maar ik raak er niet gemakkelijk vanaf. En die vrijheid betekent niet dat ik gelijk pak wat ik pakken kan... alleen het idee van de vrijheid is al genoeg voor mij. Ik weet al jaren niet meer wat liefde echt kan zijn.. ik weet niet eens meer wat het is om verliefd te zijn. Ik ga meestal gewoon leuk met iemand om, en dan ga ik vanzelf van diegene houden... dat is voor mij al genoeg.

Verder, je groeit beide als personen, en ook als koppel als je meerdere contacten hebt. Je neemt namelijk energie mee van de andere contacten die je in je eigen relatie kan stoppen. Elke dag patat eten is ook niet lekker meer na een tijd.
Je bent er heel eerlijk over zie ik. En het probleem, als je het zo mag noemen dan, is wel duidelijk. Zodra je niet weet of meer weet wat liefde is of kan zijn dan wordt het wel erg moeilijk om te vinden of onderhouden.

Ik vraag me alleen af waarom je dan een vaste relatie zou willen onderhouden? Is dat dan gemak of niet alleen willen of kunnen zijn, een uitvalsbasis zeg maar. Vrijheid willen hebben komt dan toch voort uit het benauwd voelen binnen een relatie? Is dat dan niet eerder iets wat je zou willen bekijken.
pi_159432805
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:10 schreef I-care het volgende:

[..]

Je bent er heel eerlijk over zie ik. En het probleem, als je het zo mag noemen dan, is wel duidelijk. Zodra je niet weet of meer weet wat liefde is of kan zijn dan wordt het wel erg moeilijk om te vinden of onderhouden.

Ik vraag me alleen af waarom je dan een vaste relatie zou willen onderhouden? Is dat dan gemak of niet alleen willen of kunnen zijn, een uitvalsbasis zeg maar. Vrijheid willen hebben komt dan toch voort uit het benauwd voelen binnen een relatie? Is dat dan niet eerder iets wat je zou willen bekijken.
Het is meer dat het gewoon gezellig is met zn 2en. Ik houd ook gewoon van haar en we doen leuke dingen. Ik heb een klankboord. We zijn dan ook begonnen als friends with benefits. En ja, het is ook benauwd voelen in de relatie, maar dit is niet de eerste relatie waarbij ik dat heb, er zijn er meer gestrand vanwege dit. Maar nu is het verschil dat ik weet dat het probleem bij mij ligt, niet bij hen. En dat zet je aan tot nadenken...

En ja, ik ben eerlijk, het heeft geen zin om erover te liegen, ik bedoel, tegen wie zit ik dan te liegen... tegen jou of tegen mezelf. Dan ontloop ik de problemen weer, dat heb ik nu lang genoeg gedaan.
Lambo of Rekt
pi_159433181
Het probleem is niet zozeer dat zij ook met andere mannen date, ze zit immers niet aan TS vast, maar dat ze niks meer van zich laat horen. Aan de andere kant, wat voor initiatieven neemt TS zelf?
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:36:09 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159433244
"plotseling minder interesse"

Die heeft iets anders gevonden. Volgende keer beter, TS.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_159433337
Dat je denkt dat je na 4 dates exclusief bent, is ook onderdeel van het probleem. Het lijkt op fok wel alsof het meerendeel denkt dat daten is om zo gauw mogelijk verliefd op elkaar te worden en een monogame relatie aan te gaan. Wat is er mis met een beetje lol maken, mensen leren kennen? Een beetje aanklooien is gezond, en goed tijdverdrijf.

Dat ze niks meer laat horen is jammer. Maar wat heb je zelf ondernomen?
-nee-
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:23:02 #40
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_159439563
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:40 schreef Marsenal het volgende:
Dat je denkt dat je na 4 dates exclusief bent, is ook onderdeel van het probleem. Het lijkt op fok wel alsof het meerendeel denkt dat daten is om zo gauw mogelijk verliefd op elkaar te worden en een monogame relatie aan te gaan. Wat is er mis met een beetje lol maken, mensen leren kennen? Een beetje aanklooien is gezond, en goed tijdverdrijf.

Dat ze niks meer laat horen is jammer. Maar wat heb je zelf ondernomen?
Zelf ondernemen in de zin van? Ik heb voorgesteld om een 5de date te doen. Het rare was ook toen die bewuste 4de afgelopen was, en zij naar huis ging, zei ze nog; Dat ze de komende 2 weekenden druk had en dat ze mij daarna wel weer zien. En dat ik dat ook wel prima vond, wel jammer. Wat ik kreeg wel al wat vlindertjes in mijn buik. Zelf heb ik haar aantal keren geappt en zij mij ook. toen bloedde het langzaam dood. alsof zei dus een andere jongen tegen kwam waarin zij maar interesse had schijnbaar. geen probleem, maar zeg het dan. En niet dat ik je een aantal dagen later tegenkom met een nieuwe 'date'
Binge-watcher
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:43:56 #41
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159441738
ja dat ge-app is gewoon killing :r

niet meer doen!
pi_159457626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef benjamin15 het volgende:

[..]

Zelf ondernemen in de zin van? Ik heb voorgesteld om een 5de date te doen. Het rare was ook toen die bewuste 4de afgelopen was, en zij naar huis ging, zei ze nog; Dat ze de komende 2 weekenden druk had en dat ze mij daarna wel weer zien. En dat ik dat ook wel prima vond, wel jammer. Wat ik kreeg wel al wat vlindertjes in mijn buik. Zelf heb ik haar aantal keren geappt en zij mij ook. toen bloedde het langzaam dood. alsof zei dus een andere jongen tegen kwam waarin zij maar interesse had schijnbaar. geen probleem, maar zeg het dan. En niet dat ik je een aantal dagen later tegenkom met een nieuwe 'date'
Mag ik vragen hoe jullie elkaar hebben ontmoet?
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:52:00 #43
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_159458300
quote:
1s.gif Op
donderdag 28 januari 2016 06:55 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe jullie elkaar hebben ontmoet?
In een feesttent. Ik stond op dat moment toevallig bij een vriendin van mij, en dat schijnt ook een vriendin van haar te zijn, Nu had ik een redelijke borrel op en ben zo een beetje met haar aan de praat geraakt. Volgende dag heb ik haar toegevoegd op FaceBook, en zijn we sinds lang aan de praat geweest
Binge-watcher
pi_159460226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef benjamin15 het volgende:

[..]

Ze is een jongen tegen gekomen die haar wel na 1 date het bed in heeft geluld. Je hebt te lang gewacht met je move te maken en daardoor heb je je kans verkeken. Kan gebeuren, niet te lang bij stil staan en door naar de volgende.
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:27:57 #45
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_159460263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:26 schreef Zure het volgende:

[..]

Ze is een jongen tegen gekomen die haar wel na 1 date het bed in heeft geluld. Je hebt te lang gewacht met je move te maken en daardoor heb je je kans verkeken. Kan gebeuren, niet te lang bij stil staan en door naar de volgende.
Serieus? Als dat de redenen zou kunnen zijn, dan is het maar goed ook dat het verder niks geworden is. Alleen leek zij mij niet op iemand die snel met iemand het bed in duikt. Maar dat kan ik mis hebben
Binge-watcher
pi_159460384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:27 schreef benjamin15 het volgende:

[..]

Serieus? Als dat de redenen zou kunnen zijn, dan is het maar goed ook dat het verder niks geworden is. Alleen leek zij mij niet op iemand die snel met iemand het bed in duikt. Maar dat kan ik mis hebben
Als zij op de 4e date bij je thuis komt, je samen kookt, film kijkt, zoent, stoeit en je maakt nog steeds niet je move...Dan voelt ze zich afgewezen.

Hoezo is het maar goed dat het niets geworden is? Wil je geen seks?
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:06:06 #47
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_159461136
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:34 schreef Zure het volgende:

[..]

Als zij op de 4e date bij je thuis komt, je samen kookt, film kijkt, zoent, stoeit en je maakt nog steeds niet je move...Dan voelt ze zich afgewezen.

Hoezo is het maar goed dat het niets geworden is? Wil je geen seks?
Oh ja dat wel! graag zelfs. alleen als je het af laat hangen van 'oh hij wil op de 4de geen seks, ik ben er klaar mee' ja dan hoeft het van mij niet. Dat vind ik zelf een vreemde gedachten gang.
Binge-watcher
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:12:45 #48
416020 K44S
The bearded man
pi_159461250
Onzin. Gewoon lekker op je eigen tempo doen.

Als zij hintjes geeft kan je er natuurlijk wel op ingaan. En anders heeft zij pech :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159481531
quote:
15s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:03 schreef I-care het volgende:

[..]

Misschien maar goed ook.. Zoveel had hij er niet aan gehad. Verliefd worden is er niet meer bij zo te zien?

Kom ik nou echt van een andere planeet, of is dit allemaal de normaalste zaak van de wereld aan het worden.

Nja 4 dates geen seks is vrij ongemiddeld, helemaal als je op de bank wel stoeit en zoent. Die chick wil wel een beetje iemand die iniatief toont. Das toch best normaal? Als t echt liefde van haar leven was had ze gewacht maar dat is er niet naar 5 dagen, sterker nog vaak raker je verlieft door seks
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_159588861
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Nja 4 dates geen seks is vrij ongemiddeld, helemaal als je op de bank wel stoeit en zoent. Die chick wil wel een beetje iemand die iniatief toont. Das toch best normaal? Als t echt liefde van haar leven was had ze gewacht maar dat is er niet naar 5 dagen, sterker nog vaak raker je verlieft door seks
Ik vind het helemaal niet zo normaal.. En het geeft mij het idee dat het helemaal niet om de persoon zelf gaat.

Het is eerder de omgedraaide wereld tegenwoordig, zo snel mogelijk seks hebben en dan hopen dat de vonk overslaat.. En maar afvragen waarom relaties steeds sneller en vaker mislukken.

Het gaat niet meer over gevoelens en elkaar leren kennen, maar exact het tegenovergestelde. De tijd en het geduld is ver te zoeken, en zo snel mogelijk wisselen van contacten en dan maar hopen dat het goed uitpakt is de nieuwe strategie.

Maar ik ben nog ouderwets. I know.

[ Bericht 0% gewijzigd door I-care op 02-02-2016 08:53:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')