quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Ze vond het bowlen erg leuk.
Groetjes.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: Geen moeite meer in steken TS
Je voorgaande 3 dates waren op een station??quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje, 3 dates gehad, komt nu ook weinig vanuit haar en ik vind het prima. Ze wilt ook alleen afspreken op het station en niet iets ondernemen, dus prima.
Ze heeft therapie, ja. Door haar arm, door de psychologie. Dat zit naast het station, dus dan komt ze op station om over te stappen op andere bus, dronken we ergens en gingen zitten en luisteren naar de piano en het gezang.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je voorgaande 3 dates waren op een station??
watte? Therapie - psych en arm? Ik snap je zin niet. Waar ken je haar dan van?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze heeft therapie, ja. Door haar arm, door de psychologie. Dat zit naast het station, dus dan komt ze op station om over te stappen op andere bus, dronken we ergens en gingen zitten en luisteren naar de piano en het gezang.
Na 3 keer ben ik daar ook klaar mee, tijdens de eerste keer heb ik het al over ' iets actiefs' en ze zei dat ze wilde glowgolfen. Maar als ik er nu over begin doet ze afstandig. Dus prima, dan niet.
Zie mijn topic, maar ze heeft een ongeluk gehad en de domtoren hebben haar het verkeerde verband gegeven, waardoor haar arm op het punt van afsterven stond en dus ook afknelde. Hierna is ze dus verplicht moeten revalideren en dat is naast het CS.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
watte? Therapie - psych en arm? Ik snap je zin niet. Waar ken je haar dan van?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Achter je laten. Deze vrouw/dame is het niet waard. Als het respect niet wederzijds is en zij zo makkelijk na 4 vier dates met een ander op date gaat zonder het eerlijk tegen jou te zeggen... Verdien je echt wel beter TS.
Wat een opmerkelijke reacties.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:49 schreef APTtour het volgende:
Als zij ondertussen ook met andere mannen aan het daten is achter jou rug om, dan zou ik er verder geen moeite in stoppen en op zoek gaan naar iemand waar wel wederzijds respect is..
niet iedereen hoor. Je kan ook 1tje daten, de rest even afhouden en kijken of t klikt zonder gelijk getrouwd te zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
[..]
Wat een opmerkelijke reacties.
Alsof je na 4 dates en een beetje zoenen praktisch getrouwd bent. Mensen daten nou eenmaal meerdere mensen tegelijk en dan blijkt eentje de leukste te zijn, waar je wel graag mee verder wil.
Mongolen-logica. Hoe moeilijk is het om aan iemand waarmee je aan het daten bent te laten weten dat je toch niet een toekomst met hem ziet?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
[..]
Alsof je na 4 dates en een beetje zoenen praktisch getrouwd bent. Mensen daten nou eenmaal meerdere mensen tegelijk en dan blijkt eentje de leukste te zijn, waar je wel graag mee verder wil.
Ik vind jouw logica eerder erg bijzonder.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
[..]
O ik heb er ook een andere term voor: onbeschoftheid.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:31 schreef Keep_Walking het volgende:
TS, dat noemen ze ghosting:
http://www.huffingtonpost(...)ting-_n_6028958.html
Ik vind het ook onbeschoft.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:42 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
O ik heb er ook een andere term voor: onbeschoftheid.
Maar goed, iemand die dat bij mij doet zal het weten ook. Jammer alleen van mijn karma.
Misschien maar goed ook.. Zoveel had hij er niet aan gehad. Verliefd worden is er niet meer bij zo te zien?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Mja als je na 4 dates, zoenen geen iniatief neemt tot seks..
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:03 schreef I-care het volgende:
Ik word met de dag cynischer als het op vrouwen en relaties aankomt. Voornamelijk door hier op Fok! mee te lezen.
Ook een open relatie dus. Ik snap er allemaal maar weinig van. Vandaag de dag is alles mogelijk. Maar als verstokt romanticus die nog in sprookje geloofd ben ik steeds meer geneigd om dan ook maar seculier hedonist te gaan wordenquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:37 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dat met mannelijke fokkers en daten oa.
Gelukkig heb ik al de liefste, leukste en lekkeste thuis.
(en ja ik mag buiten de deur eten)
Jij weer, sup?quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:45 schreef I-care het volgende:
[..]
Ook een open relatie dus. Ik snap er allemaal maar weinig van. Vandaag de dag is alles mogelijk. Maar als verstokt romanticus die nog in sprookje geloofd ben ik steeds meer geneigd om dan ook maar seculier hedonist te gaan wordenAangezien de rest ook zo is zit er niet veel anders op..
Ik begrijp wel waarom men dit zou willen, dat is het probleem niet. Ik ben alleen zelf niet zo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij weer, sup?
Ik zou ook wel graag naar een open relatie willen, heb mijn vriendin dat ook voorgesteld. Het haalt wat druk van de ketel en je vrijheid krijg je terug, iets wat voor mij erg belangrijk is, ik heb een vorm van bindingsangst.
Wat snap je niet aan een open relatie dan
Ik koester het dan ook niet, het is een probleem maar ik raak er niet gemakkelijk vanaf. En die vrijheid betekent niet dat ik gelijk pak wat ik pakken kan... alleen het idee van de vrijheid is al genoeg voor mij. Ik weet al jaren niet meer wat liefde echt kan zijn.. ik weet niet eens meer wat het is om verliefd te zijn. Ik ga meestal gewoon leuk met iemand om, en dan ga ik vanzelf van diegene houden... dat is voor mij al genoeg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:53 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom men dit zou willen, dat is het probleem niet. Ik ben alleen zelf niet zo.
En als ik dan jouw reden als uitgangspunt voor een open relatie zou nemen dan vind ik die niet de meest verstandige, omwille van je bindingsangst, wat meer een beschadiging is dan iets om te koesteren?
Dan maar geen betekenisvolle en diepe relatie aan gaan om pijn te voorkomen. Lijkt mij vluchten voor wat liefde echt kan zijn. Maar dan met je wel kwetsbaar durven zijn.
Rondneuken en vrijheid blijheid is geen substituut voor liefde en om elkaar geven, althans zo kijk ik er tegenaan.
Je bent er heel eerlijk over zie ik. En het probleem, als je het zo mag noemen dan, is wel duidelijk. Zodra je niet weet of meer weet wat liefde is of kan zijn dan wordt het wel erg moeilijk om te vinden of onderhouden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik koester het dan ook niet, het is een probleem maar ik raak er niet gemakkelijk vanaf. En die vrijheid betekent niet dat ik gelijk pak wat ik pakken kan... alleen het idee van de vrijheid is al genoeg voor mij. Ik weet al jaren niet meer wat liefde echt kan zijn.. ik weet niet eens meer wat het is om verliefd te zijn. Ik ga meestal gewoon leuk met iemand om, en dan ga ik vanzelf van diegene houden... dat is voor mij al genoeg.
Verder, je groeit beide als personen, en ook als koppel als je meerdere contacten hebt. Je neemt namelijk energie mee van de andere contacten die je in je eigen relatie kan stoppen. Elke dag patat eten is ook niet lekker meer na een tijd.
Het is meer dat het gewoon gezellig is met zn 2en. Ik houd ook gewoon van haar en we doen leuke dingen. Ik heb een klankboord. We zijn dan ook begonnen als friends with benefits. En ja, het is ook benauwd voelen in de relatie, maar dit is niet de eerste relatie waarbij ik dat heb, er zijn er meer gestrand vanwege dit. Maar nu is het verschil dat ik weet dat het probleem bij mij ligt, niet bij hen. En dat zet je aan tot nadenken...quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:10 schreef I-care het volgende:
[..]
Je bent er heel eerlijk over zie ik. En het probleem, als je het zo mag noemen dan, is wel duidelijk. Zodra je niet weet of meer weet wat liefde is of kan zijn dan wordt het wel erg moeilijk om te vinden of onderhouden.
Ik vraag me alleen af waarom je dan een vaste relatie zou willen onderhouden? Is dat dan gemak of niet alleen willen of kunnen zijn, een uitvalsbasis zeg maar. Vrijheid willen hebben komt dan toch voort uit het benauwd voelen binnen een relatie? Is dat dan niet eerder iets wat je zou willen bekijken.
Zelf ondernemen in de zin van? Ik heb voorgesteld om een 5de date te doen. Het rare was ook toen die bewuste 4de afgelopen was, en zij naar huis ging, zei ze nog; Dat ze de komende 2 weekenden druk had en dat ze mij daarna wel weer zien. En dat ik dat ook wel prima vond, wel jammer. Wat ik kreeg wel al wat vlindertjes in mijn buik. Zelf heb ik haar aantal keren geappt en zij mij ook. toen bloedde het langzaam dood. alsof zei dus een andere jongen tegen kwam waarin zij maar interesse had schijnbaar. geen probleem, maar zeg het dan. En niet dat ik je een aantal dagen later tegenkom met een nieuwe 'date'quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:40 schreef Marsenal het volgende:
Dat je denkt dat je na 4 dates exclusief bent, is ook onderdeel van het probleem. Het lijkt op fok wel alsof het meerendeel denkt dat daten is om zo gauw mogelijk verliefd op elkaar te worden en een monogame relatie aan te gaan. Wat is er mis met een beetje lol maken, mensen leren kennen? Een beetje aanklooien is gezond, en goed tijdverdrijf.
Dat ze niks meer laat horen is jammer. Maar wat heb je zelf ondernomen?
Mag ik vragen hoe jullie elkaar hebben ontmoet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Zelf ondernemen in de zin van? Ik heb voorgesteld om een 5de date te doen. Het rare was ook toen die bewuste 4de afgelopen was, en zij naar huis ging, zei ze nog; Dat ze de komende 2 weekenden druk had en dat ze mij daarna wel weer zien. En dat ik dat ook wel prima vond, wel jammer. Wat ik kreeg wel al wat vlindertjes in mijn buik. Zelf heb ik haar aantal keren geappt en zij mij ook. toen bloedde het langzaam dood. alsof zei dus een andere jongen tegen kwam waarin zij maar interesse had schijnbaar. geen probleem, maar zeg het dan. En niet dat ik je een aantal dagen later tegenkom met een nieuwe 'date'
In een feesttent. Ik stond op dat moment toevallig bij een vriendin van mij, en dat schijnt ook een vriendin van haar te zijn, Nu had ik een redelijke borrel op en ben zo een beetje met haar aan de praat geraakt. Volgende dag heb ik haar toegevoegd op FaceBook, en zijn we sinds lang aan de praat geweestquote:Op
donderdag 28 januari 2016 06:55 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jullie elkaar hebben ontmoet?
Ze is een jongen tegen gekomen die haar wel na 1 date het bed in heeft geluld. Je hebt te lang gewacht met je move te maken en daardoor heb je je kans verkeken. Kan gebeuren, niet te lang bij stil staan en door naar de volgende.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Zelf ondernemen in de zin van? Ik heb voorgesteld om een 5de date te doen. Het rare was ook toen die bewuste 4de afgelopen was, en zij naar huis ging, zei ze nog; Dat ze de komende 2 weekenden druk had en dat ze mij daarna wel weer zien. En dat ik dat ook wel prima vond, wel jammer. Wat ik kreeg wel al wat vlindertjes in mijn buik. Zelf heb ik haar aantal keren geappt en zij mij ook. toen bloedde het langzaam dood. alsof zei dus een andere jongen tegen kwam waarin zij maar interesse had schijnbaar. geen probleem, maar zeg het dan. En niet dat ik je een aantal dagen later tegenkom met een nieuwe 'date'
Serieus? Als dat de redenen zou kunnen zijn, dan is het maar goed ook dat het verder niks geworden is. Alleen leek zij mij niet op iemand die snel met iemand het bed in duikt. Maar dat kan ik mis hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:26 schreef Zure het volgende:
[..]
Ze is een jongen tegen gekomen die haar wel na 1 date het bed in heeft geluld. Je hebt te lang gewacht met je move te maken en daardoor heb je je kans verkeken. Kan gebeuren, niet te lang bij stil staan en door naar de volgende.
Als zij op de 4e date bij je thuis komt, je samen kookt, film kijkt, zoent, stoeit en je maakt nog steeds niet je move...Dan voelt ze zich afgewezen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:27 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Serieus? Als dat de redenen zou kunnen zijn, dan is het maar goed ook dat het verder niks geworden is. Alleen leek zij mij niet op iemand die snel met iemand het bed in duikt. Maar dat kan ik mis hebben
Oh ja dat wel! graag zelfs. alleen als je het af laat hangen van 'oh hij wil op de 4de geen seks, ik ben er klaar mee' ja dan hoeft het van mij niet. Dat vind ik zelf een vreemde gedachten gang.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:34 schreef Zure het volgende:
[..]
Als zij op de 4e date bij je thuis komt, je samen kookt, film kijkt, zoent, stoeit en je maakt nog steeds niet je move...Dan voelt ze zich afgewezen.
Hoezo is het maar goed dat het niets geworden is? Wil je geen seks?
Nja 4 dates geen seks is vrij ongemiddeld, helemaal als je op de bank wel stoeit en zoent. Die chick wil wel een beetje iemand die iniatief toont. Das toch best normaal? Als t echt liefde van haar leven was had ze gewacht maar dat is er niet naar 5 dagen, sterker nog vaak raker je verlieft door seksquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:03 schreef I-care het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook.. Zoveel had hij er niet aan gehad. Verliefd worden is er niet meer bij zo te zien?
Kom ik nou echt van een andere planeet, of is dit allemaal de normaalste zaak van de wereld aan het worden.
Ik word met de dag cynischer als het op vrouwen en relaties aankomt. Voornamelijk door hier op Fok! mee te lezen.
Ik vind het helemaal niet zo normaal.. En het geeft mij het idee dat het helemaal niet om de persoon zelf gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nja 4 dates geen seks is vrij ongemiddeld, helemaal als je op de bank wel stoeit en zoent. Die chick wil wel een beetje iemand die iniatief toont. Das toch best normaal? Als t echt liefde van haar leven was had ze gewacht maar dat is er niet naar 5 dagen, sterker nog vaak raker je verlieft door seks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |