quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Ze vond het bowlen erg leuk.
Groetjes.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: Geen moeite meer in steken TS
Je voorgaande 3 dates waren op een station??quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje, 3 dates gehad, komt nu ook weinig vanuit haar en ik vind het prima. Ze wilt ook alleen afspreken op het station en niet iets ondernemen, dus prima.
Ze heeft therapie, ja. Door haar arm, door de psychologie. Dat zit naast het station, dus dan komt ze op station om over te stappen op andere bus, dronken we ergens en gingen zitten en luisteren naar de piano en het gezang.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je voorgaande 3 dates waren op een station??
watte? Therapie - psych en arm? Ik snap je zin niet. Waar ken je haar dan van?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze heeft therapie, ja. Door haar arm, door de psychologie. Dat zit naast het station, dus dan komt ze op station om over te stappen op andere bus, dronken we ergens en gingen zitten en luisteren naar de piano en het gezang.
Na 3 keer ben ik daar ook klaar mee, tijdens de eerste keer heb ik het al over ' iets actiefs' en ze zei dat ze wilde glowgolfen. Maar als ik er nu over begin doet ze afstandig. Dus prima, dan niet.
Zie mijn topic, maar ze heeft een ongeluk gehad en de domtoren hebben haar het verkeerde verband gegeven, waardoor haar arm op het punt van afsterven stond en dus ook afknelde. Hierna is ze dus verplicht moeten revalideren en dat is naast het CS.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
watte? Therapie - psych en arm? Ik snap je zin niet. Waar ken je haar dan van?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Achter je laten. Deze vrouw/dame is het niet waard. Als het respect niet wederzijds is en zij zo makkelijk na 4 vier dates met een ander op date gaat zonder het eerlijk tegen jou te zeggen... Verdien je echt wel beter TS.
Wat een opmerkelijke reacties.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:49 schreef APTtour het volgende:
Als zij ondertussen ook met andere mannen aan het daten is achter jou rug om, dan zou ik er verder geen moeite in stoppen en op zoek gaan naar iemand waar wel wederzijds respect is..
niet iedereen hoor. Je kan ook 1tje daten, de rest even afhouden en kijken of t klikt zonder gelijk getrouwd te zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
[..]
Wat een opmerkelijke reacties.
Alsof je na 4 dates en een beetje zoenen praktisch getrouwd bent. Mensen daten nou eenmaal meerdere mensen tegelijk en dan blijkt eentje de leukste te zijn, waar je wel graag mee verder wil.
Mongolen-logica. Hoe moeilijk is het om aan iemand waarmee je aan het daten bent te laten weten dat je toch niet een toekomst met hem ziet?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
[..]
Alsof je na 4 dates en een beetje zoenen praktisch getrouwd bent. Mensen daten nou eenmaal meerdere mensen tegelijk en dan blijkt eentje de leukste te zijn, waar je wel graag mee verder wil.
Ik vind jouw logica eerder erg bijzonder.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |