Chrome, Firefox of Explorer?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb de laatste tijd vaker dat ie gewoon geen nieuwe wil openen.
Het is pas iets van de laatste tijd, voorheen nooit last gehad, en qua configuratie is er niets veranderd, dus erg vreemd...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week op Chrome met W10 dat ook iets niet werkte.. Liep ik naar mn Linux PC, Chrome en geen probleem
Fok is nog al actief bezig geweest met allerlei kleine dingetjes..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is pas iets van de laatste tijd, voorheen nooit last gehad, en qua configuratie is er niets veranderd, dus erg vreemd...
Dat moet verboden wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
Zo... bijna bijgekomen, dat stappen valt niet mee op deze leeftijd
Dat stelt niks voor, voor een 50- er.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
Zo... bijna bijgekomen, dat stappen valt niet mee op deze leeftijd
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor, voor een 50- er.
Wees blij met het nieuwe topicquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Mickeys het volgende:
*schrik*
Danny heeft "het" 3/4 jaar oude filmpje (+9 kilo) bij het artikel erbij geplaatst... en daarnaast stotter ik ook nog eens mega...Dat had beter gekund)
Tuurlijk is ze nog 50-.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...
Nog 7½ maandquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...
Klopt dan toch? 12 september.... minder dan 8 maanden meer dan 7 maanden, 7½ maand is idd wat naar beneden afgerond, maar ik kan het hebbenquote:
Je zei het ook pas een week of twee geleden, het zat nog in mijn geheugen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt dan toch? 12 september.... minder dan 8 maanden meer dan 7 maanden, 7½ maand is idd wat naar beneden afgerond, maar ik kan het hebben
Maak je niet te druk.. wel extra centen in het bakkiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Mickeys het volgende:
*schrik*
Danny heeft "het" 3/4 jaar oude filmpje (+9 kilo) bij het artikel erbij geplaatst... en daarnaast stotter ik ook nog eens mega...Dat had beter gekund)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |