abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:38:14 #151
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159895447
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Hmm die heb ik niet. Is dit heel erg?
Erg is een groot woord, het werkt nu immers ook. Het is alleen niet zoals het zou moeten.
Share your talent, move the world.
pi_159896313
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:38 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Erg is een groot woord, het werkt nu immers ook. Het is alleen niet zoals het zou moeten.
Och, dan zal t wel los lopen. Misschien als ik een keer de kans krijg dat ik t nog aanpas
pi_159896511
Zo begint het he met dat gebeun. Ach, het is niet zoals het hoort maar het zal wel los lopen :7
Spoilers!
pi_159896761
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo begint het he met dat gebeun. Ach, het is niet zoals het hoort maar het zal wel los lopen :7
Mods, dit is note waardig. Dit zeg je toch niet ;(
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:31:34 #155
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159896884
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Mods, dit is note waardig. Dit zeg je toch niet ;(
Als deze :7 niet achter de zin had gestaan, dan was me dat toch een note geworden.. :P Nu is het sarcastisch bedoelt. ;)
Share your talent, move the world.
pi_159897026
Heb ik nog steeds geen note zeg :( Ik loop hier verdorie bijna 13 jaar rond en ik heb nul notes. En onaardiger dan bovenstaande ben ik toch echt niet...

:* Kusjekroel dan maar.
Spoilers!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:38:44 #157
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159897082
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb ik nog steeds geen note zeg :( Ik loop hier verdorie bijna 13 jaar rond en ik heb nul notes. En onaardiger dan bovenstaande ben ik toch echt niet...

:* Kusjekroel dan maar.
Bij deze.
Share your talent, move the world.
pi_159897192
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Bij deze.
Spannend! 7 Dagen wachten...

Nu snel ophouden voor offtopicness wordt verwijderd ;)
Spoilers!
pi_159898625
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef Puala het volgende:
En verder. Dit doe ik nooit meer :( wat een gekut zeg.

Nou dat alles gefixt en de druk er op. Lekt alles. 4x aangedraait en toen de ombouw en pot er weer af voor extra ruimte. Dat gefixt, pot er weer op. Lekt dat weer. Geen idee waar, 3x alles er af en er weer op. Nog steeds. Toen alles er bij neergegooid.

Morgen weer een dag. Potverdorie ;(
misschien lekt de wateraanvoer vanuit de stortbak of de afvoer van het toilet?
die zijn op maat gezaagt en als je de tegels verwijderd of dikkere tegels gebruikt dan past het niet exact meer en lekt het

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 23:43:59 ]
pi_159902891
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef akatar het volgende:

[..]

misschien lekt de wateraanvoer vanuit de stortbak of de afvoer van het toilet?
die zijn op maat gezaagt en als je de tegels verwijderd of dikkere tegels gebruikt dan past het niet exact meer en lekt het
Maar ik heb alles weer op maat gemaakt en terug geplaatst. Ik heb t idee dat er ergens iets niet goed terug schuift, maar ik weet niet wat. Ik ga straks eens kijken hoe/wat. Al heb ik spierpijn en ben ik benieuwd of ik die pot kan houden vandaag :X
  zondag 14 februari 2016 @ 09:20:26 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159902983
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar ik heb alles weer op maat gemaakt en terug geplaatst. Ik heb t idee dat er ergens iets niet goed terug schuift, maar ik weet niet wat. Ik ga straks eens kijken hoe/wat. Al heb ik spierpijn en ben ik benieuwd of ik die pot kan houden vandaag :X
Succes! Ik benijd je niet... Gaan hier van het voorjaar een hangend toilet maken. Nog geen zin in.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 09:48:59 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159903180
Zo'n pot wordt toch juist helemaal waterdicht als alles helemaal compleet is? Dus als achterwand en tegels er op zitten, omdat dit ook weer extra dikte geeft.

Of ben ik met compleet iets anders in de war?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159903199
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar ik heb alles weer op maat gemaakt en terug geplaatst. Ik heb t idee dat er ergens iets niet goed terug schuift, maar ik weet niet wat. Ik ga straks eens kijken hoe/wat. Al heb ik spierpijn en ben ik benieuwd of ik die pot kan houden vandaag :X
Kun je niet ff hulp krijgen met het tillen?
pi_159903752
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar ik heb alles weer op maat gemaakt en terug geplaatst. Ik heb t idee dat er ergens iets niet goed terug schuift, maar ik weet niet wat. Ik ga straks eens kijken hoe/wat. Al heb ik spierpijn en ben ik benieuwd of ik die pot kan houden vandaag :X
Je weet dat je alle rubbers/buizen even goed in de vaseline/zeep moet zetten voordat je de pot erop zet? Bij mij was een rubber dubbel gaan zitten omdat ie er niet lekker in ging, en daardoor begon de boel te lekken.

Monteer je nu de pot direct tegen het frame aan? Zorg wel dat je er wat tussen hebt zitten wat egaliseert. Anders breekt je pot, of sterker nog zak je er doorheen als je erop zit :P

Nu je de tegels (en achterwand?) weg gehaalt hebt zul je de buisjes wat korter moeten zagen. Anders hangt je pot op die buizen ipv tegen het frame aan.
Als je straks klaar bent met tegelen kun je een aansluitset (https://www.warmteservice(...)%2Bdoppen/p/68354205) van geberit kopen. Daar zit een nieuw aanvoer en afvoer buis in die je dan weer op de nieuwe maat kunt maken.

Als tip, ik had op de grond een stapeltje karton/piepschuim neergelegd zodat ik de pot daarop kon zetten, en ik hem nog maar een paar centimeter hoefde op te tillen om hem vast te zetten. Scheelt toch weer...

Succes!

Enne, ik heb er gister een opgehangen, heb nu spierpijn :X


quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:48 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n pot wordt toch juist helemaal waterdicht als alles helemaal compleet is? Dus als achterwand en tegels er op zitten, omdat dit ook weer extra dikte geeft.

Of ben ik met compleet iets anders in de war?
De setup word waterdicht als de buisjes op de goede lengte zijn. Die worden dan precies goed erin "geperst". Als ze te kort zijn dan kan er lekkage onstaan omdat ze niet diep genoeg erin zitten. Als ze te lang zijn rust je wc pot daarop ipv op het frame en krijg je andere ellende :P
Zonder achterwand/tegels monteren kan dus wel, maar dan moet je de buisjes korter maken.

Edit, de youtube embed pakt de tijdcode niet mee.
ff doorspoelen naar 5:05 dan maar...


[ Bericht 4% gewijzigd door Nixxor op 14-02-2016 11:04:05 ]
pi_159904155
Let op dat je de rubbers idd even invet zodat je ze niet wegdrukt. Ik had om tijdelijk de ruimte van de tegels op te vangen een stuk osb plaat van 12 gebruikt tussen de multiplex ombouw en de pot. Dat ging prima.
pi_159904812
Hij zat gewoon al goed. Wat er gister lekte was blijkbaar nog van de Knelkoppelingen. Er zit tussen de pot en de plaat een matje wat er ook al eerder tussen zat. De vorige doehetnietzelfer had ook maar getegeld tot de pot en dat afgevoegd :') ;(

Nu ziet het er zo uit vanaf boven;

pi_160203929
Ik word echt zo moe van bouwbedrijven. Echt. Mijn vaste aannemer heeft een offerte gestuurd vol typfouten en met lang niet alles er op wat ik zoek. Na weken van wachten, vragen etc. verder gaan kijken naar een ander bedrijf wat het kan doen. Uitgekomen bij het bedrijf wat bij mijn vriend alles regelt etc. En ja hoor hij zou wel langs komen. Vorige week. Nu nog niets gehoord.

Echt hoe moeilijk is t nou ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus denk dat ik het dan maar op werkspot ga knallen ofzo.
pi_160204051
niet doen :*
Hooray for boobies!
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 15:09:22 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160204180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:57 schreef Puala het volgende:
Ik word echt zo moe van bouwbedrijven. Echt. Mijn vaste aannemer heeft een offerte gestuurd vol typfouten en met lang niet alles er op wat ik zoek. Na weken van wachten, vragen etc. verder gaan kijken naar een ander bedrijf wat het kan doen. Uitgekomen bij het bedrijf wat bij mijn vriend alles regelt etc. En ja hoor hij zou wel langs komen. Vorige week. Nu nog niets gehoord.

Echt hoe moeilijk is t nou ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus denk dat ik het dan maar op werkspot ga knallen ofzo.
Rustig blijven :*

Die vaste aannemer was ook een kennis van je toch? Misschien nog es even aandringen? Met werkspot weet je ook niet echt wat je over de vloer krijgt volgens mij :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_160204383
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rustig blijven :*

Die vaste aannemer was ook een kennis van je toch? Misschien nog es even aandringen? Met werkspot weet je ook niet echt wat je over de vloer krijgt volgens mij :D
Ja het is een kennis van mijn moeder. En die zegt ook dat ik hem gewoon moet bellen en moet vragen waar ik aan toe ben. Maar ik ben een beetje moe van het bedelen om een afspraak, om een offerte of om wat dan ook. We hebben het over een klein jaarsalaris wat ik bereid ben uit te geven. Ik vind dat zo iemand blij moet zijn dat je dat bij hem uit wilt geven en best wat moeite mag doen. Maar dat zal vast wel een aparte gedachte zijn dat er zo mee om gegaan word.

Ja daarom wacht ik ook al zo lang met die stap maken. Maar ik ben het onderhand zo zat. Ik ben al sinds 2 weken voor de kerst bezig en ik heb nog geen offerte die ik in kan leveren.
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2016 @ 15:22:20 #171
43556 miss_dynastie
pi_160204486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja het is een kennis van mijn moeder. En die zegt ook dat ik hem gewoon moet bellen en moet vragen waar ik aan toe ben. Maar ik ben een beetje moe van het bedelen om een afspraak, om een offerte of om wat dan ook. We hebben het over een klein jaarsalaris wat ik bereid ben uit te geven. Ik vind dat zo iemand blij moet zijn dat je dat bij hem uit wilt geven en best wat moeite mag doen. Maar dat zal vast wel een aparte gedachte zijn dat er zo mee om gegaan word.

Ja daarom wacht ik ook al zo lang met die stap maken. Maar ik ben het onderhand zo zat. Ik ben al sinds 2 weken voor de kerst bezig en ik heb nog geen offerte die ik in kan leveren.
Zo werkt het helaas niet in de bouwwereld... voor mij is het ook ff wennen :')
pi_160204640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas niet in de bouwwereld... voor mij is het ook ff wennen :')
Frustrerend he?
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 15:33:31 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160204700
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja het is een kennis van mijn moeder. En die zegt ook dat ik hem gewoon moet bellen en moet vragen waar ik aan toe ben. Maar ik ben een beetje moe van het bedelen om een afspraak, om een offerte of om wat dan ook. We hebben het over een klein jaarsalaris wat ik bereid ben uit te geven. Ik vind dat zo iemand blij moet zijn dat je dat bij hem uit wilt geven en best wat moeite mag doen. Maar dat zal vast wel een aparte gedachte zijn dat er zo mee om gegaan word.

Ja daarom wacht ik ook al zo lang met die stap maken. Maar ik ben het onderhand zo zat. Ik ben al sinds 2 weken voor de kerst bezig en ik heb nog geen offerte die ik in kan leveren.
Misschien even vragen of ie wel trek heeft in die klus en dat je anders voor volgende week een afspraak met iemand hebt? Beetje bluffen. P p p p po po pokerface *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 15:41:21 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160204864
Het filmpje uit de OP van de SC is die wel van toepassing dus :P

'Ik kom eeeeeen dezer dagen tussen 8 en 17'
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_160205758
Ow, ik vind dat ook zo frustrerend. Ben je inderdaad van plan een g...vermogen uit te geven. Doen ze of het heel normaal is. Je bent de achterste in de rij. hoezo crisis? En maar leuren en vragen om maar iets voor elkaar te krijgen. Ik kan er ook heel slecht tegen. Dan zegt iemand, dan ga je toch naar een ander. tja, die ander is ook langzaam, traaaag, niet volledig, moeilijk. Net of dat wat helpt.... grmpppjfffff
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')