VREEMD ZEGquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld als een zwarte deze humor uithaalt kan ik daar ook mee lachen. Waren de huidskleuren omgedraaid dan stond het internet vol met traantjes.
Ja leuke mening maar in praktijk loopt het andersquote:Op zondag 24 januari 2016 05:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Of iedereen mag het zeggen of niemand. Ik heb liever het eerste, ma niggaz.
Dus omdat de praktijk anders is, kan ik niet een afwijkende mening hebben? Ok dan.quote:Op zondag 24 januari 2016 05:33 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja leuke mening maar in praktijk loopt het anders
mensen uitsluiten in een topic over racismequote:
Zou wel erg...quote:Op zondag 24 januari 2016 08:44 schreef Dingflofbips het volgende:
Terechte klacht overigens. Al een VN commissie ingesteld?
Ik gebruik mijn woorden ongeacht of ze triggeren ja dan te nee. Of ze ervan leren of niet, mij krijgen ze niet met die tumblr politiek correcre shitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus door tegenwicht te bieden ga jij je extra laatdunkend uitlaten over onze donkere medemens. Want dat zal die tumblr activisten leren!
O Neger-senpai. Godverdomme ik flikkerde bijna van mn stoelquote:Op zondag 24 januari 2016 10:57 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Typisch trouwens weer dat de meest overdreven reactie weer van een blanke komt. "Heb ik nu bewezen dat ik geen white privilege bezit, o neger-senpai? Ben ik nu braaf?"
Gast.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:50 schreef SeLang het volgende:
Ik zag laatst een documentaire op de BBC over de Ku klux Clan. Dat zijn natuurlijk idioten. Maar er was ook een tegendemonstratie en een blanke vrouw (met mocca baby) die wou mee protesteren uit sympathie voor de zwarten werd door de zwarte demonstranten weggejaagd omdat ze blank was. Sja...
Nee je mag hem hebben hoor maar die mening houdt weinig stand tegenover een grote groep negersquote:Op zondag 24 januari 2016 05:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dus omdat de praktijk anders is, kan ik niet een afwijkende mening hebben? Ok dan.
Die heb ik ook gezien, goede docu wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:50 schreef SeLang het volgende:
Ik zag laatst een documentaire op de BBC over de Ku klux Clan. Dat zijn natuurlijk idioten. Maar er was ook een tegendemonstratie en een blanke vrouw (met mocca baby) die wou mee protesteren uit sympathie voor de zwarten werd door de zwarte demonstranten weggejaagd omdat ze blank was. Sja...
Ja dat bedoel ik dus. Die KKK lui zijn idioten maar onder de zwarten heb je net zo goed een hoop enge racisten.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, goede docu wel.
Maar die donkere vrouw die ging protesteren was net zo erg als die blanke vrouw van de KKK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |