quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:09 schreef RingBewoner het volgende:
En waar zijn die boze mensen dan?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:11 schreef Toeps het volgende:
Wat stom, je ziet toch duidelijk dat ze het Nederlandse woord "nimmer" spellen?Zo taalkundig onderlegd die meiden!
Nou, ik denk niet dat de politie de school zou SWARMEN als het 6 zwarte meiden waren die NI**ER spelden.quote:
Een paar boze comments op Facebook. Poe poe, nou nou, het is wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je ziet toch letterlijk hier de outrage? Wat moet je dan dat filmpje hier posten?
Plus petities en aanzet tot schorsing etc.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een paar boze comments op Facebook. Poe poe, nou nou, het is wat.
Jaja, we hebben het allemaal in de OP gelezen. Er ontbreekt voor mij echter veel te veel informatie om dit serieus te nemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Plus petities en aanzet tot schorsing etc.
Die zin is waar het topic over gaat. Juist omdat deze bende SJW's om elk gebruik van het N-woord moeten zeiken is de essentie van racismebestrijding compleet verloren gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:23 schreef hoink581 het volgende:
Misschien is het beter je niet druk te maken over micro-akkefietjes die zich voornamelijk afspelen in een land waar extremen de norm blijken te zijn.
Erg jammer van je titel ook. Je had een valide punt en topic kunnen maken maar in plaats daarvan ga alweer! provoceren uit kinderlijk protest.
Sorry, ik kan er echt geen flikker om geven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Die zin is waar het topic over gaat. Juist omdat deze bende SJW's om elk gebruik van het N-woord moeten zeiken is de essentie van racismebestrijding compleet verloren gegaan.
Hoelang nog tot staren in de richting van een getint persoon als trigger gezien wordt?
Wat doe je dan hier nog in dit topic? Je geeft er genoeg om om te blijven plakken kennelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er echt geen flikker om geven.
Achterhalen wat jij voor saai en onbenullig leven hebt dat je dit belangrijk vindt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier nog in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |