Ik heb dus de laatste tijd wat topics gelezen op het Viva forum en wat ik daar tegen kwam zorgde regelmatig voor een real-life

gezicht.
Natuurlijk kan je van te voren al in schatten dat een online verzamelplaats voor vrouwen van middelbare leeftijd voor de nodige problemen gaat zorgen, zeker als dit gelezen wordt door een rationele man.
Er is echter patroon te zien in de posts van dezen vinex-vrouwen.
Scenario A) TS (Vrouw): "Mijn vriend vind mij niet meer aantrekkelijk want ik ben zwanger geweest/ben lui en sport niet/heb zware botten".
Reacties: Wat een droeftoeter, wat een mafklapper, dumpen die handel!
Scenerio B) TS (Vrouw): "Ik vind mijn man niet aantrekkelijk meer. Mijn eierstokken begonnen te rammelen dus heb maar snel even kinderen gemaakt maar eigenlijk vind ik deze man niks"
Reacties: Uitmaken die hap, zorg dat je man alles betaald met alimentatie, kies voor jezelf!
Scenerio C) TS (Beta man) "Mijn vriendin wil geen seks meer met mij".
Reacties: Het is heel normaal dat je vriendin maar eens per maand seks wil. Als je vaker wilt zal je zorgen dat je vriendin moet ontspannen. Koop nieuwe dingen voor haar, doe de afwas, de was, geef haar elke dag massages, ben haar slaaf en dan is er misschien een kansje dat je extra seks krijgt.
Verwachte reacties: TS is een droeftoeter, TS is een mafklapper