Wat zegt dat over jouw rationaliteit dat je vervolgens toch een berg topics gaat lezen daar?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:01 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Natuurlijk kan je van te voren al in schatten dat een online verzamelplaats voor vrouwen van middelbare leeftijd voor de nodige problemen gaat zorgen, zeker als dit gelezen wordt door een rationele man.
Ik zie het meer als een vorm van vermaak. Sommigen gaan naar Dumpert om mensen domme dingen te zien doen, ik ga daar heen om domme dingen te lezen van mensen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jouw rationaliteit dat je vervolgens toch een berg topics gaat lezen daar?
Wat me daar vooral opvalt is hoe snel de vrouwen tegen elkaar zeggen dat ze een punt achter de relatie moeten zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:38 schreef James_R het volgende:
Daar zitten me volgens mij ook een stelletje gare types op dat viva forum![]()
allemaal van die zure wijven die na het krijgen van haar derde kind uitgelubberd is achtergelaten door haar man, en nu heel geforceerd met cursussen mindfullness weer betekenis aan hun leven proberen te geven zonder al te veel succes.
neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heeft iemand nog links van grappige topics op het viva forum?
Inderdaad .quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:01 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Ik heb dus de laatste tijd wat topics gelezen op het Viva forum en wat ik daar tegen kwam zorgde regelmatig voor een real-lifegezicht.
Natuurlijk kan je van te voren al in schatten dat een online verzamelplaats voor vrouwen van middelbare leeftijd voor de nodige problemen gaat zorgen, zeker als dit gelezen wordt door een rationele man.
Pareltje hoor. Eens met deze TS.quote:PEPPA BIG: DOORGESCHOTEN FEMINISME?
‘Ons zoontje is helemaal gek van de tekenfilm Peppa big. Zodoende heb ik alle afleveringen van Peppa die op Netflix staan al een paar keer gezien en het begint me steeds meer op te vallen hoe man-onvriendelijk het eigenlijk is. Als ik Pappa Big zou zijn dan zou ik echt wat meer respect eisen van mijn vrouw en kinderen. Mamma Big behandelt Papa vaak meer als een derde kind dan als een volwassene. En ik zou het ook niet pikken als er constant tegen me wordt gezegd dat ik een dikke buik heb. Maar ik moet zeggen: vorige keer had ik alfred J kwak aangezet, met het idee “vroeger was alles beter”, maar dat was eigenlijk ook best onverantwoord met vechtende dieren, schelden, enzovoort. Wat vinden jullie?’
quote:Op zondag 24 januari 2016 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
^ Van de site:quote:Op maandag 25 januari 2016 15:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]Deze zocht ik al tijden. Kwijtgeraakt.
Ik dacht dat het satire was? Althans ik dacht dat dat die gast een troll was die altijd gewoon accounts aanmaakt om dat leed op te tikken en reacties uit te lokken. Maar het zijn echte klachten dus?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
^ Van de site:
"Morgen dagje dierentuin. Welk beleg op broodjes?"
WTF![]()
Waar je je allemaal wel niet mee bezig kan houden.
quote:Op zondag 24 januari 2016 00:46 schreef Mark031 het volgende:
Dat forum is een verzamelplek van borderliners
Ik heb geen idee, zou me niks verbazen als ie sommige dingen heeft afgeleid van bestaande topics.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik dacht dat het satire was? Althans ik dacht dat dat die gast een troll was die altijd gewoon accounts aanmaakt om dat leed op te tikken en reacties uit te lokken. Maar het zijn echte klachten dus?
voor deze ene meer hebben ze wel gelijk. Het fenomeen is grappig maar zonder toestemming die foto's kan niet,quote:Op maandag 25 januari 2016 10:44 schreef _Kronk het volgende:
Ik heb er vorig jaar juist absoluut gesmuld van het mekkertopic over de Huisvrouwen met Kortpittig Kapsel-pagina op Facebook.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/259383/0
Goeie kickquote:Op zondag 7 mei 2017 18:54 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
voor deze ene meer hebben ze wel gelijk. Het fenomeen is grappig maar zonder toestemming die foto's kan niet,
R&P is een prima plek om borderliners te hosselenquote:
haan33quote:Op zondag 7 mei 2017 19:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
R&P is een prima plek om borderliners te hosselen
Ik ben net ontkruid, ik kom altijd terug..quote:
wel goed, hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben net ontkruid, ik kom altijd terug..
en goedenavond, hoe is t?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |