Door schande en schaamte zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:45 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Staat allemaal in verband met elkaar![]()
Heb er van geleerd. Ben een heel stuk rustiger gaan rijden.
Ja voor een diesel wel, maar dat kost teveel voor het gebruik dat ik bij Braddie vermoed.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen probleem voor een diesel.
Voor een diesel niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen probleem voor een diesel.
Precies, door schande en schaamte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door schande en schaamte zullen we maar zeggen.
Ik ben wel blij dat ik mijn auto gewoon in 20 lesjes gehaald heb. Motor heb ik wel wat langer over gedaan.
Ik rij een kleine 10-15k per jaar (Althans, dat is mijn schatting) Dus dan is een diesel niet handig voor mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja voor een diesel wel, maar dat kost teveel voor het gebruik dat ik bij Braddie vermoed.
Nee precies, een diesel wordt pas ergens boven de 20k per jaar rendabel. Onder de 20k per jaar loont het zich niet om diesel te rijden. Dat haal je no way eruit, of je moet al een old timer hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:50 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik rij een kleine 10-15k per jaar (Althans, dat is mijn schatting) Dus dan is een diesel niet handig voor mij.
Of je moet al in België gaan wonen, de belasting dienst daar maakt geen onderscheid tussen benzine en diesel daar. Rare belgen dat het zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee precies, een diesel wordt pas ergens boven de 20k per jaar rendabel. Onder de 20k per jaar loont het zich niet om diesel te rijden. Dat haal je no way eruit, of je moet al een old timer hebben.
Ruime bochten neem ik altijd in z'n 3. Evenals rotondes, mits er niemand voor mij rijdt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:49 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Voor een diesel niet.
En inprincipe ook niet voor een Ford Escort 1,6.
Alleen als je van een rotonde komt moet 'ie in z`n 2 staan als je 25-30 rijdEn niet in z`n 3.
Een vriend heeft het ooit eens uitgelegd als, 30 in z`n 3, dan heb je heel weinig weerstand. dan hebben je banden minder grip omdat ze minder snel kunnen oppakken (Laag toeren, koppel niet beschikbaar) En dan heb je sneller kans om te glijden dan in een lagere versnelling. *Zoals het dus hoort, in z`n 2
En daardoor (Met 30 in z`n 3 een bocht willen nemen) Ben ik gaan glijden.
Ligt aan de rotonde, als het een ruime rotonde is dan neem ik hem wel met 35 in z'n 3 als er niemand voor me zit. Anders gewoon lekker 25/30 kachelen in z'n 2.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ruime bochten neem ik altijd in z'n 3. Evenals rotondes, mits er niemand voor mij rijdt.
Moet gewoon kunnen Gquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:03 schreef renwan het volgende:
Vlees en groenten snijden op dezelfde snijplank. FUCK HACCP #BADASS
Als ik zo mijn eerste op heb proost ik op dat bazen topicquote:
Godver ja, wekker morgen om half 1 zettenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga zometeen nog maar eens een uitsmijter bakken en dan lekker met het bord op schoot en een biertje erbij voetballen kijken
Ik moet er morgen ook weer aan gelovenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver ja, wekker morgen om half 1 zetten
Ik kom nooit vroeg mijn bed uit, behalve die paar keer voor werk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet er morgen ook weer aan geloven
Half 1? Prima tijd toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver ja, wekker morgen om half 1 zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |