Mwja hier zitten geen verneukers tussenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
De WA? Whatsapp groep bedoel je?
Daar doe ik niet meer aan mij.
Heb mijn vorige telefoon nummer aan een aantal fokkers gegeven toen, en ze bleven mij maar toevoegen
(Heb mede daardoor, en door een stalkerige dateMijn telefoon nummer veranderd, kijk wel uit in't vervolg)
En natuurlijk petje schoudertasjequote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:42 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
VMBO zegt over het algemeen niet zo veel gelukkig. Het is alleen jammer dat er een hoop jongeren zijn die VMBO een slechte naam geven met hun "Kanker" Attitude, en hun Marokkaanse accent. En niet te vergeten, bagger slechte muziek luisterend terwijl ze een blikje monster naar binnen jassen.
Van wat ik heb begrepen kreeg ze 3 weken nadat ze mij friendzonede een vriendquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Misschien is ze nu wel zijn scharrel
Schoudertasjesquote:
Ik hou het wel lekker bij deze SCquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja hier zitten geen verneukers tussen![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:44 schreef braddie4.0 het volgende:
Ze mag van mij nog steeds wel een keer stikken in een stuk glutenvrij brood, natuurlijk.
Ja, maar dat hou je toch man.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er wordt altijd gezeken op niveau's. hbo'ers zijn cursisten en luie flikkers die wo niet aankunnen. wo'ers zijn weer nerds/autisten/maagden. Altijd zeiken
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er wordt altijd gezeken op niveau's. hbo'ers zijn cursisten en luie flikkers die wo niet aankunnen. wo'ers zijn weer nerds/autisten/maagden. Altijd zeiken
(Altijd als ik bij haar at was het glutenvrijquote:
Gedraag je je nog Braddie?quote:
Tuurlijkquote:
Ik vraag wel eens, aan studenten die bezig zijn in de trein wat ze nou aan het doen zijn voor vak etc..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb je goed !!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:44 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik hou het wel lekker bij deze SC
Brave jongenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:47 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Iedereen word ouder, en dus ook rustiger en wijzer (Hoop je) Dus ik ga me wel gedragen.
Ghehequote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Brave jongen
Ik gedraag me meestal ook nog wel redelijk
Begrijp er ook nooit wat van.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vraag wel eens, aan studenten die bezig zijn in de trein wat ze nou aan het doen zijn voor vak etc..
hele pagina's vol met formules en diagrammen roosters weet ik veel en shit
Ik vind het ziek knap hoor, stelling van pythagoras? Snapte ik al geen fuck van of hoeken bereken en shit, ik ben echt dom.
Taal kan ik ook niet, handig ben ik ook niet, enigste wat ik kan is bier drinken eigenlijk
Hoop het wel dat er nog beetje geouwehoerd wordt straksquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Vanavond is iedereen weer lam, wordt helemaal chaos dan :p
Nee hoor
Zoals vanoudsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop het wel dat er nog beetje geouwehoerd wordt straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |