http://www.telegraaf.nl/b(...)at_concierges__.htmlquote:Een 41-jarige moeder van een VMBO-leerlinge in Meppel heeft samen met een andere vrouw (24) twee conciërges mishandeld. Het duo is aangehouden. De twee sloegen erop los nadat de dochter van één van de twee uit de klas werd gestuurd. Het meisje vertelde dat thuis aan haar moeder, waarop die - met versterking - naar de school toog.
Bij binnenkomst werden ze door twee conciërges aangesproken met het voorstel om in gesprek te gaan. In plaats daarvan probeerden de vrouwen het gebouw in te gaan. Toen ze werden tegengehouden, sloegen de stoppen door en probeerden ze met veel geweld de school binnen te komen.
De politie heeft beide vrouwen meegenomen voor verhoor. De scholiere is geschorst. De geschrokken conciërges maken het beiden goed.
Zie jij de moeder van Roderick en Anne-Fleur al dergelijke fratsen uithalen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:00 schreef Childofthe90s het volgende:
Ja, want dit gebeurt alleen op het vmbo...
Je hebt ook vwo-afdelingen buiten 't Gooiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Zie jij de moeder van Roderick en Anne-Fleur al dergelijke fratsen uithalen?
Verder: je laten klappen door twee wijven![]()
Tokkies produceren over het algemeen geen vwo-leerlingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je hebt ook vwo-afdelingen buiten 't Gooi
Ouders slaan over het algemeen ook geen docenten in elkaar. Je hebt maar één gestoorde ouder nodig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Tokkies produceren over het algemeen geen vwo-leerlingen.
Niet alleen, wel meestal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:00 schreef Childofthe90s het volgende:
Vraag me ook af idd. Was hier in de buurt plotseling een leraar op het gymnasium overleden, die kort daarvoor wat strijd had gehad met een paar ouders. Maar goed, is wel sectie op hem verricht, hebben niet iets kunnen vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:00 schreef Childofthe90s het volgende:
Vind jij jezelf nou grappig?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:14 schreef Dven het volgende:
Zal vast een Marokkaan zijn geweest. ALLEMAAL TERUG NAAR TURKIJE!!!!!!
Conciërges zijn allemaal NLs, als last fence of defense.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
de vraag is.... welke nationaliteit hadden de conciërges???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Dit.quote:
Schande dan!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Conciërges zijn allemaal NLs, als last fence of defense.
Alleen op een islamitische school niet obviously.
Conciërges?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:20 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Schande dan!
Uitzetten allemaal.
Ik ben geen racist... sommige van mijn vrienden zijn conciërges... maar genoeg is genoeg!quote:
Ik ken geen conciërges helaas. Maar we moeten niet doen alsof het aan de conciërges alleen ligt hè. Conciërges zijn altijd welkom in mijn land, zijn ook niet zomaar hier gestrand, wil weten waarom ze hier zijn gestrand en waarom ze op de vlucht zijn geslaan. Ze moeten hun verhaal vertellen, want ik wil begrijpen wat het is om op de vlucht te slaan, ze kunnen van ons op aan, want ze zijn welkom in mijn land, ik wil weten wie ze zijn en begrijpen wat het is. Hun weg is zwaar, hun strijd onvoorspelbaar, maar zij gaan niet alleen, want wij staan voor hen klaar, we staan ook voor ze klaar. Ze zijn meer dan welkom!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:17 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ik ben geen racist... sommige van mijn vrienden zijn conciërges... maar genoeg is genoeg!
Minder minder!!1einzzz11!!!
Dat is Sarah Palingquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:05 schreef Grems het volgende:
[..]
9/10 keer wel ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:00 schreef Childofthe90s het volgende:
O ja, Het is de schuld van de school. Dat is het natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
En daar dan niet mee om kunnen gaan als vmbo-school hè.
Het is de algemene consensus op FOK!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vind jij jezelf nou grappig?
Die halen de onderwijsinspectie en een legertje advocaten erbij ; pquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Daar is niks algemeens aan. Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is de algemene consensus op FOK!
Oke Henk, bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:20 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Daar is niks algemeens aan. Dat maak jij ervan.
Preventieve zelfverdediging is verboden in Nederland, dus ik zie niet in waarom geslagen worden door een vrouw het einde van je mannelijkheid zou zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dus 2 volwassen kerels laten zich mishandelen door 2 primitieve viswijven van middelbare leeftijd? Dan kan je net zo goed afscheid nemen van het leven.
"Ze sloegen er op los"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Preventieve zelfverdediging is verboden in Nederland, dus ik zie niet in waarom geslagen worden door een vrouw het einde van je mannelijkheid zou zijn?
Veeg jezelf op man....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is de algemene consensus op FOK!
24 jaar is van middelbare leeftijd?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dus 2 volwassen kerels laten zich mishandelen door 2 primitieve viswijven van middelbare leeftijd? Dan kan je net zo goed afscheid nemen van het leven.
Goed idee. Zorgt gelijk voor de helft minder pvv stemmers die je niet meer op straat tegen hoeft te komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:17 schreef Nielsch het volgende:
Alle tokkiemoeders bij voorbaat opsluiten om onze conciërges en leekrachten te beschermen graag. Dit is al het zoveelste "incident".
Je ? hangtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
de vraag is.... welke nationaliteit hadden de conciërges???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |