Zou je dr doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
Maan doorook alleen maar omdat ze een babe is
Misschien stiekem gemixt met een ander programma?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef DKUp het volgende:
Maan door en Melissa weg![]()
Ik dacht dat dit The Voice was
Puur toeval. Puur toeval.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Wat een toeval zeg, elke coach heeft nog één artiest.
Nou..je verwacht 't niet, he? ;-)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Marco heeft zijn best gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Toeval bestaat wel. Zo ken ik al jarenlang 2 vrienden uit totaal verschillende plekken, die elkaar niet kennen maar die door stom toeval naast elkaar in een enorme stad zijn gaan wonen.quote:
Dat was geen toeval, daar zat John de Mol achterquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toeval bestaat wel. Zo ken ik al jarenlang 2 vrienden uit totaal verschillende plekken, die elkaar niet kennen maar die door stom toeval naast elkaar in een enorme stad zijn gaan wonen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:03 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat was geen toeval, daar zat John de Mol achter
Heeeeel toevallig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Minst waardeloos danquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:28 schreef Xan21 het volgende:
Ze was ook waardeloos, maarja dat zijn ze allemaal.
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:17 schreef ato het volgende:
Ik vin het onterecht dat Melissa eruit is..
Nou ja, de rest was toch wel iets slechter? Melissa is de enige die je echt beter ziet worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:28 schreef Xan21 het volgende:
Ze was ook waardeloos, maarja dat zijn ze allemaal.
Eens. Zal best iets op haar zang aan te merken zijn. Maar ze ontwikkelde zich inderdaad wel. Op basis van de uitzending van gisteravond, vond ik haar wel een van de betere.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:17 schreef ato het volgende:
Ik vin het onterecht dat Melissa eruit is..
Zijn wel seizoenen geweest dat het niet zo wasquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |