Het is in november 2015 aangekondigd en het zal een jaar duren voordat het overal doorgevoerd is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Van Arnhem Centraal merk je ook nog helemaal nul komma niksNiet op vertrekstaten, niet op bordjes, niet in opschriften op het station zelf, alleen op de bouwborden
Ja ik vind het ook niet echt veelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:14 schreef b2py het volgende:
"Veel nieuwe machinsten", dus ik dacht aan honderd, tweehonderd, waren het er dertig
ProRail zei april/mei 2016 toen het werd aangekondigdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is in november 2015 aangekondigd en het zal een jaar duren voordat het overal doorgevoerd is.
Een jaar?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is in november 2015 aangekondigd en het zal een jaar duren voordat het overal doorgevoerd is.
Alle Plan-V's moeten een andere rol krijgenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een jaar?een weekend stickers plakken. En De Systemen hadden ze gewoon bij de Fahrplanwechsel half december mee kunnen nemen lijkt me
Wat een argumentquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Alle Plan-V's moeten een andere rol krijgen
Wat is "deze redenering" ook weer eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Moet volgens deze redenering trouwens dan Breda ook geen Centraal worden? En misschien Eindhoven ook? Almere? Die eerste vanwege de 'internationale allure'HHAHAHAHAHAHA sorry :$
Alleen Breda volgt nogquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Moet volgens deze redenering trouwens dan Breda ook geen Centraal worden? En misschien Eindhoven ook? Almere? Die eerste vanwege de 'internationale allure'HHAHAHAHAHAHA sorry :$
Die hebben ook nog gewoon Tilburg West ipv Tilburg Universiteit erop staanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Alle Plan-V's moeten een andere rol krijgen
Halverwege dit jaar is het spoor gedeelte af, dus wellicht eind 2016?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
en op welke termijn moeten we dan rekenen?
Ja natuurlijk, dat ga je bij die dingen toch niet meer aanpassen....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die hebben ook nog gewoon Tilburg West ipv Tilburg Universiteit erop staan
En net zei je nog....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat ga je bij die dingen toch niet meer aanpassen....
Shit, uit m'n rol gevallen.quote:
nouja dat is meer als de volledige standplaats Enkhuizen maar slechts de helft van wat Rotterdam alleen in 2015 heeft opgeleid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:14 schreef b2py het volgende:
"Veel nieuwe machinsten", dus ik dacht aan honderd, tweehonderd, waren het er dertig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |