Hier lezen ze net zo goed mee.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Was dat niet meer dat het op een ander forum (Somda) werd gekopieerd en ze daar veel meer meelezen?
Daar ben ik niet bang voor. Ik zeg ook nadrukkelijk dat dit de regels zijn en het is zoals het is. En wat is er mis om mensen te adviseren een plan B te hebben. Dat ik daar moeite mee heb, och dat is niet meer dan normaal. Wie zou dat niet hebben.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan overigens best zo zijn dat ze hier gewoon meelezen. Je post best veel details eerlijk gezegd. Dit soort eerlijkheid op deze plek heeft al eens eerder een user zijn baan gekost.
Het is natuurlijk geen toffe situatie, maar als je je werk leuk genoeg vindt om het te blijven doen zul je offers moeten brengen. Maar, look on the bright side, stoppen met roken brengt ook voordelen met zich mee. Het bespaart je flink wat geld en je ruikt nog eens een stuk frisser ookquote:Op zondag 24 januari 2016 16:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mijn werkgever zegt dat niet. IL en T is hier de woordvoerder en adviseur. Als het aan NS had gelegen was ik weer aan het rijden. De bedrijfsarts had me ook alweer willen laten rijden maar is terug gefloten door IL en T voor een zeer grondig onderzoek.
Niet gezegd dat ik blijf roken. Mijn verstand zegt nee maar mijn gevoel zegt ja. Het zou de eerste keer in mijn leven zijn dat ik me moet laten beinvloeden en dat voelt niet goed.
Ik ben er nog mee bezig wat ik ermee moet. Ik ben daar nog niet uit.
Nee okee, dan is het goedquote:Op zondag 24 januari 2016 16:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor. Ik zeg ook nadrukkelijk dat dit de regels zijn en het is zoals het is. En wat is er mis om mensen te adviseren een plan B te hebben. Dat ik daar moeite mee heb, och dat is niet meer dan normaal. Wie zou dat niet hebben.
Nee toch? Dat was toch die Arriva machinist die twee keer door rood was geknald bij Herfte?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Was dat niet meer dat het op een ander forum (Somda) werd gekopieerd en ze daar veel meer meelezen?
Ja daar gaat het nu overquote:Op zondag 24 januari 2016 17:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee toch? Dat was toch die Arriva machinist die twee keer door rood was geknald bij Herfte?
Ik praat hier ook niet slecht over NS of over welke organisatie dan ook. Zelfs niet over IL en T die nu eenmaal deze regels hanteren. NS blijft nog altijd een der beste werkgevers. Dat merk ik ook nu ook, want steun krijg ik genoeg dus daar ligt het niet aan.quote:
Dat gaat niet vanzelf, kan ik je vertellenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef Cherna het volgende:
Het is natuurlijk zo dat uiteindelijk het verstand het gaat winnen van het gevoel.
en dat is dan tussen Zwolle en Meppel dus?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het noorden van Nederland is afgesloten van de rest van het land. Aanrijding met een voertuig aldus onze conducteur, over bussen helaas geen woord
quote:Zwolle-Assen/Leeuwarden
laatste update: zondag 24 januari 2016, 16.52 uur
Tussen Meppel en Zwolle rijden geen treinen door een aanrijding met een voertuig.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 20:30 uur verholpen.
Kort voor vertrek de reisplanner check gedaan, en zelfs op het station stond nog dat mn trein naar utrecht gewoon reed. Nu maar kijken wat de ns gaat verzinnen op deze studentenmigratiedagquote:Op zondag 24 januari 2016 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Is al een tijdje aan de gang zo te zien:
[..]
Bar weinig waarschijnlijkquote:Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Kort voor vertrek de reisplanner check gedaan, en zelfs op het station stond nog dat mn trein naar utrecht gewoon reed. Nu maar kijken wat de ns gaat verzinnen op deze studentenmigratiedag
Nou, ik denk niksquote:Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nu maar kijken wat de ns gaat verzinnen op deze studentenmigratiedag
Tussen Zwolle en Herfte zitten geen overwegen toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het noorden van Nederland is afgesloten van de rest van het land. Aanrijding met een voertuig aldus onze conducteur, over bussen helaas geen woord
Hoogeveen-Emmen of Groningen Emmen met de bus en dan Emmen Zwolle, dat rijdt nog wel denk ik?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nu maar kijken wat de ns gaat verzinnen op deze studentenmigratiedag
Och gut, de detailneukerquote:Op zondag 24 januari 2016 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Herfte zitten geen overwegen toch?
Van het gehele noorden kan geen sprake zijn dan.
Zwolle - Emmen rijdt gewoon, dus het is na Herfte.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Herfte zitten geen overwegen toch?
Van het gehele noorden kan geen sprake zijn dan.
Scheelt toch zo'n 10 stations die wel of niet bereikt kunnen wordenquote:
ja, waar alleen maar onbelangrijke mensen wonenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Scheelt toch zo'n 10 stations die wel of niet bereikt kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |