Hier ook niet. Tenzij ik lid word van een Servisch omabandje of zo... Party for everybody dance!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, die droom ken ik ook.![]()
Gaat hem hier iig niet worden, ben ik bang.![]()
Ik begrijp hem welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
___! Die reactie van Brace kwam er wel heel gemeend uit
Oeh, goed idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier ook niet. Tenzij ik lid word van een Servisch omabandje of zo... Party for everybody dance!
Ze is ook een stuk dikker dan jaren geleden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Soms alsof ze buiten adem is maar wel goud eerlijk
Dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:45 schreef Stickertje het volgende:
anouk is soms ook vreselijk hypocriet bezig, altijd zeiken dat andere bij andere kandidaten steeds hetzelfde doen iedere week terwijl er bij jennie elke weer het luchtalarm afgaat als ze krijst
Lekker sturen, dat kan John welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef vencodark het volgende:
Haha ja hoor. Brace en Jennie in de dangerzone.
Dat is niet zo gek als je constant zwanger bentquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze is ook een stuk dikker dan jaren geleden.
De vijfde toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je constant zwanger bent
Wat dat betreft is Anouk's babydaddy repertoire ook niet bepaald gevarieerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je constant zwanger bent
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, goed idee.
Zou ik ook kunnen overwegen, alleen denk ik niet dat ik een geloofwaardig klein omaatje kan vormen.
Mee eens, ik vind het steeds saaier wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond niemand echt meevallen vanavond.
Niet dat iedereen me tegenviel ofzo, maar echt geweldig vond ik ze geen van allen.
Ja viel mij ook opquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij heeft ook een haarstukje vermoed ik. Hij werd vroeger jarenlang steeds ietsje kaler en opeens stopte dat proces en had hij weer ietsje meer haar.
Dit...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond niemand echt meevallen vanavond.
Niet dat iedereen me tegenviel ofzo, maar echt geweldig vond ik ze geen van allen.
Het duurt te lang. Gelukkig is volgende week eindelijk de finale.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef ato het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind het steeds saaier worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |