Eensquote:
You are goddamn right.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij dit liedje denk ik alleen: 'Heisenberg'
Ze had toch voor 2 jaar getekend?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
1 jaar en nooit weer Anouk in de jury ... dit wordt niet leuk gevonden .....
Voor de kandidaat niet nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:28 schreef mootie het volgende:
Maan heeft niet de sex om een dergelijk nummer te zingen.
Ze is knap maar met een saaie uitstralingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:28 schreef mootie het volgende:
Welnee, het was gewoon een boerin die iets nadoet en dat lukt niet (met dit nummer!).quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Alleen om haar eigen kandidaat te helpen
Dat jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:28 schreef mootie het volgende:
Dat zou ik jammer vinden. Ze Is echt briljant! henkjan smits tijden herleven!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De enige reden om te kijken. Als het allemaal Marco's waren geweest had ik het niet volgehouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is juist een aanwinst voor het programma.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ze had toch voor 2 jaar getekend?
Met een zwangerschap zal dat wel weer onderuit te komen zijn...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ze had toch voor 2 jaar getekend?
Dit ja. Ze is te lief voor dit soort nummers.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:28 schreef mootie het volgende:
Welnee joh, Anouk vindt dit veel te leukquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een zwangerschap zal dat wel weer onderuit te komen zijn...
Ze spreekt nauwelijks Nederlands en ik vind het een arrogant kutwijf. Maar ze geeft wel lekker scherp commentaar en dat is tof. Sanne en Marco vind ik dodelijk saai en vermoeiend met hun commentaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze is juist een aanwinst voor het programma.
Ik vind het iig niet echt haar ding, maar ik vind dr wel smeu geven met dr opmerkingne ...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Welnee joh, Anouk vindt dit veel te leuk
Wenkbrauwen. Heel veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat ik dacht. Wat is er met haar gebeurd?
Nauwelijks Nederlands?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze spreekt nauwelijks Nederlands en ik vind het een arrogant kutwijf. Maar ze geeft wel lekker scherp commentaar en dat is tof. Sanne en Marco vind ik dodelijk saai en vermoeiend met hun commentaar.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat heeft ze aan joh? Lijkt op een puber van 14.
Het is alsof een kakkerrrrrkop in de outfit van een puber is beland jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Ze is wel heel erg eerlijk iddquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze spreekt nauwelijks Nederlands en ik vind het een arrogant kutwijf. Maar ze geeft wel lekker scherp commentaar en dat is tof. Sanne en Marco vind ik dodelijk saai en vermoeiend met hun commentaar.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik dacht al: is die halve Spaanse ofzo een vriendin van Jennie?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat ik dacht. Wat is er met haar gebeurd?
Kakker is toch het laatste waar je Jennie mee kunt bestempelen? Of puur het hoofd?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is alsof een kakkerrrrrkop in de outfit van een puber is beland ja
Iddquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht al: is die halve Spaanse ofzo een vriendin van Jennie?
Ja, ze verkracht het Nederlands door ontelbare onnodige Engelse woordjes te gebruiken. Ik moet er soms bijna van kotsen.quote:
Meer white trash dan kakkerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is alsof een kakkerrrrrkop in de outfit van een puber is beland ja
Ik ben het met je eens, vreselijk zeg..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Die hoge tonen als vrouw vind ik niet mooi bij die nummer.
Dat haar zo, die eyelinerwings en dat sjaaltje is toch heel erg kak?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kakker is toch het laatste waar je Jennie mee kunt bestempelen? Of puur het hoofd?
Maan heeft ook niks met seks te maken, dus een sexy nummer past ook niet bij haarquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou een probleem zijn als dit een sexy nummer was.
Toch interessant hoe zo'n vroegere blanke, blonde meid zo anders buitenlands kan lijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:34 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Idd
En een belediging voor Spaanse vrouwen
Blame Marcoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maan heeft ook niks met seks te maken, dus een sexy nummer past ook niet bij haar
Meer stewardess van een budgetairlinequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat haar zo, die eyelinerwings en dat sjaaltje is toch heel erg kak?
dat dusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar Jennie staat zonder te stemmen ook al in de finale, wat maakt het uit.
Ze heeft gewoon een hondenkop.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:34 schreef vencodark het volgende:
Dat haar opgestoken haar maakt haar echt ouwelijk.
Zonnebank en smeerbruin en wenkbrauwen laten threadenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch interessant hoe zo'n vroegere blanke, blonde meid zo anders buitenlands kan lijken.
Dat sjaaltje alleen, maar ik zie haar dan als Jennie. Ze is veel te arty om kak te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat haar zo, die eyelinerwings en dat sjaaltje is toch heel erg kak?
Dreetje: "ik praat niet meer met m'n moeder en zus maar ben erg gelukkig met m'n vriendin want ja al is ze 40 jaar ouder het blijft een lekker wijf weetjewel en ze is zo jong van geest maar ik vond het optreden super en m'n vader zou het prachtig hebben gevonden"quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Hebben we al naar de mening van Dreetje of Roxanne gevraagd? Dat is toch een soort van verplichting in de media tegenwoordig?
Dat schijnt haar voorbeeld te zijn ja. Vraag me niet hoe ik dat weet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roxanne wil graag op Kylie Jenner lijken zeg
Ik zou dat niet verkeerd vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben ineens bang dat hier de winnaar staat...
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dreetje: "ik praat niet meer met m'n moeder en zus maar ben erg gelukkig met m'n vriendin want ja al is ze 40 jaar ouder het blijft een lekker wijf weetjewel en ze is zo jong van geest maar ik vond het optreden super en m'n vader zou het prachtig hebben gevonden"
ik zou het leuk vinden... beter dan jenniequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Met zo'n moeder en zus snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dreetje: "ik praat niet meer met m'n moeder en zus maar ben erg gelukkig met m'n vriendin want ja al is ze 40 jaar ouder het blijft een lekker wijf weetjewel en ze is zo jong van geest maar ik vond het optreden super en m'n vader zou het prachtig hebben gevonden"
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ver van wegblijven idd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Met zo'n moeder en zus snap ik dat wel.
Dude, Rox was dat enge wijf bij het oefenoptreden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Hebben we al naar de mening van Dreetje of Roxanne gevraagd? Dat is toch een soort van verplichting in de media tegenwoordig?
Zou hij zonder baard nog lelijker zijn, dat hij met die centenbakbaard blijft lopen?quote:
Datquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Maan en Jaredquote:
"Hier" als in bij jou in de woonkamer?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk het niet. Teveel niche..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef vencodark het volgende:
Ah dat teleurgestelde gezicht van Dave.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het maar waar, ik zou die auto wel willen hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Hier" als in bij jou in de woonkamer?![]()
Want wat er net op het podium stond hoop ik toch niet.
Het valt wel op...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef ato het volgende:
Ik hou van Anouk, maar ze is wel een beetje raar vanavond
Soms alsof ze buiten adem is maar wel goud eerlijkquote:
Goffer...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Ja, die droom ken ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik zou die auto wel willen hebbenAl droom ik uiteraard van het winnen van het ESF. Meerdere keren per week
![]()
Hij heeft ook een haarstukje vermoed ik. Hij werd vroeger jarenlang steeds ietsje kaler en opeens stopte dat proces en had hij weer ietsje meer haar.quote:
Nieuwe tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef vencodark het volgende:
Kut man. Roxanne. Wat hou je nu over zonder make-up?
Hier ook niet. Tenzij ik lid word van een Servisch omabandje of zo... Party for everybody dance!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, die droom ken ik ook.![]()
Gaat hem hier iig niet worden, ben ik bang.![]()
Ik begrijp hem welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
___! Die reactie van Brace kwam er wel heel gemeend uit
Oeh, goed idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier ook niet. Tenzij ik lid word van een Servisch omabandje of zo... Party for everybody dance!
Ze is ook een stuk dikker dan jaren geleden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Soms alsof ze buiten adem is maar wel goud eerlijk
Dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:45 schreef Stickertje het volgende:
anouk is soms ook vreselijk hypocriet bezig, altijd zeiken dat andere bij andere kandidaten steeds hetzelfde doen iedere week terwijl er bij jennie elke weer het luchtalarm afgaat als ze krijst
Lekker sturen, dat kan John welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef vencodark het volgende:
Haha ja hoor. Brace en Jennie in de dangerzone.
Dat is niet zo gek als je constant zwanger bentquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze is ook een stuk dikker dan jaren geleden.
De vijfde toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je constant zwanger bent
Wat dat betreft is Anouk's babydaddy repertoire ook niet bepaald gevarieerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je constant zwanger bent
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, goed idee.
Zou ik ook kunnen overwegen, alleen denk ik niet dat ik een geloofwaardig klein omaatje kan vormen.
Mee eens, ik vind het steeds saaier wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond niemand echt meevallen vanavond.
Niet dat iedereen me tegenviel ofzo, maar echt geweldig vond ik ze geen van allen.
Ja viel mij ook opquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij heeft ook een haarstukje vermoed ik. Hij werd vroeger jarenlang steeds ietsje kaler en opeens stopte dat proces en had hij weer ietsje meer haar.
Dit...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond niemand echt meevallen vanavond.
Niet dat iedereen me tegenviel ofzo, maar echt geweldig vond ik ze geen van allen.
Het duurt te lang. Gelukkig is volgende week eindelijk de finale.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef ato het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind het steeds saaier worden
De zesde wordt dit, dacht ik.quote:
De zesde, van de vierde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De zesde wordt dit, dacht ik.
Maar zeker weten doe ik het niet.
Zeker niet een 'klein' omaatje, of ik moet het hele optreden op mn knieën doen.quote:
Lijkt me idd de enige geschikte.quote:Mister_d en ik zitten ons af te vragen wie van dit zooitje we zouden kunnen sturen naar het ESF. Vooralsnog gaan we weer voor Anouk![]()
Eens. Ik mis dit soort liedjes en interpretaties:quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef ato het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind het steeds saaier worden
Ja, en het dan gek vinden dat iedereen de tel kwijtraakt.quote:
IK KEN DIE LIEDJE NIEquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eens. Ik mis dit soort liedjes en interpretaties:
Ja, hallo, het is wel het ESF, je moet er iets voor over hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker niet een 'klein' omaatje, of ik moet het hele optreden op mn knieën doen.![]()
Hmm, something to think about.
[..]
Lijkt me idd de enige geschikte.
Fquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik baal er echt een beetje van dat momenteel een hele generatie opgroeit met kutmuziek.
want de spice girls waren kwaliteitquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik baal er echt een beetje van dat momenteel een hele generatie opgroeit met kutmuziek.
Voor volk en vaderland!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hallo, het is wel het ESF, je moet er iets voor over hebben
Dir staat over 30 jaar ook in de top 2000 hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Sluit nu. NU. Heel team Piempie eruit
Toen waren er nog genoeg alternatieven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
want de spice girls waren kwaliteit
Dit dus, wilde ik net ook typenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
Waarom mag Brace nog een liedje zingen?
En vooral niet op het podium.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar toch Ali vind ik wel leuk in de jury
I'll be waitingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen waren er nog genoeg alternatieven.
En ja, vergeleken met dit waren de Spice Girls kwaliteit.
VIVA FOREVER.
Omdat achter een boomquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
Streepje voor. Of een hele barcode.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ze zingt gewoon niet mooiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:06 schreef ato het volgende:
[..]
Ach wel een mooi kut kind, is wel finale waardig
mama's baby, papa's maaayyybeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |