Jup staan los van elkaar. Maar er zijn natuurlijk 100 duizend dingen die wel aan elkaar zitten morgen bellen want dit is gewoon absurd...quote:Op maandag 29 februari 2016 19:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan toch weinig misgaan zou je zeggen, want in principe is het alleen een betonnen muur - lucht - betonnen muur wat er tussen jullie en je buren zit toch?
Hoop dat ze er iets aan kunnen doen.
Uiteraard in samenspraak gegaan met de buren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wel zorgen dat de buren dan thuis zijn
Wij horen in onze woning de buren lopen op hun boven verdieping zelfde wat betreft het traplopen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:31 schreef laziness het volgende:
Wat naar dat jullie verhuizing naar het mooie grote huis zo overschaduwd wordt hierdoor.
Is het in de woonkamer ook zo erg?
Ik ook. Heb er vandaag echt een potje om zitten janken..quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:50 schreef GotC het volgende:
Nou kan me voorstellen dat dit een flinke domper is zeg
Ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen, want acceptabel is het zeker niet..
Als wij de trap oplopen schijnt het ook te klinken alsof er een kudde olifanten omhoog komt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Horen zij jullie ook?
Maw, ligt het niet deels aan hun vloer op de bovenverdieping?
Dat is best heel erg behoorlijk kutquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als wij de trap oplopen schijnt het ook te klinken alsof er een kudde olifanten omhoog komt.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is best heel erg behoorlijk kut
Ik vraag mij af wat de bouwer er tegen kan of wil doen; lijkt toch heel erg op een fikse bouwfoutquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
En ik vind dat nog best wel zacht uitgedrukt.
Ik weet het ook niet maar er zal toch iets moeten gebeuren dit is geen doen zo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de bouwer er tegen kan of wil doen; lijkt toch heel erg op een fikse bouwfout![]()
Tweedehands is ook geloven op de blauwe ogen van de verkoper dat er geen verborgen gebreken zijn. Daar overkomt je dit net zo goed als de buren niet thuis zijn overdag als jij een bezichtiging hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:46 schreef bouwboertje het volgende:
Kan me voorstellen dat je tranen in je ogen krijgt van zoiets. Zelf vindt ik het om die reden prettiger om een tweedehands huis te hebben. Dan zie je wat je koopt. Op papier kopen is toch kopen op blauwe ogen en hopen dat alles ook klopt :-(
Eens, en je mag ook verwachten dat ze het oplossen bij nieuwbouw...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:24 schreef laziness het volgende:
[..]
Tweedehands is ook geloven op de blauwe ogen van de verkoper dat er geen verborgen gebreken zijn. Daar overkomt je dit net zo goed als de buren niet thuis zijn overdag als jij een bezichtiging hebt.
Nieuwbouwwoningen hebben juist hogere standaarden en mag je van verwachten dat dit niet gebeurd.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet maar er zal toch iets moeten gebeuren dit is geen doen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |