Hoorde zoiets Ja haha hebben wij eens geluk danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lol wij hebben er ook 2, slaapkamer en woonkamer, maar inderdaad, die takken kunnen er maar op 1 manier in maar haken een soort van in elkaar.. best een klusje om te doen
Dat is de lamp die ik wilde en opeens uitverkocht was toen ik hem ging bestellenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En dan ben je er een dagje niet en hebben je schoonouders als verrassing de lamp in de slaapkamer alvast opgehangen.
Arme mensen zijn er 2 uur mee bezig geweest want het was schijnbaar nogal een gedoe![]()
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Morgen komen ze de meubels, bed en de keuken leveren![]()
Oh dat is balen hij is echt tof. Ben blij dat we de grootste besteld hebben anders was hij een beetje weggevallen de nieuwe ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:05 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Dat is de lamp die ik wilde en opeens uitverkocht was toen ik hem ging bestellen. Toffe lamp
.
Tofquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze komen de keuken eerder plaatsen. Vanmiddag al
Nice ben benieuwdquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze komen de keuken eerder plaatsen. Vanmiddag al
Strak!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even snel tussendoor. Maar hij staat![]()
Komt nog een stukje op de koof. Die is in bestelling
Sorry van de donkere foto maarja tegenlicht
[ link | afbeelding ]keuken by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ja en nee. Het is een apart kleurtje. Het hangt er een beetje vanaf hoe het licht er op valt. Over het algemeen is hij eerder grijs/champagne te noemen dan bruinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Mooi! Is de kleur nou een beetje glanzend bruin?
Met het Storemax systeemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk, er valt een hoop uit te pakken!
Hoe ga je nu precies de schuifdeuren maken op zolder?
We gaan vandaag een paar keer naar de stort rijden en dan zijn we er vanafquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:41 schreef laziness het volgende:
Och herkenbaar al die karton zooi. Daar heb je nog wel ff last van na je keuken
Ziet er goed uit allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |