abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2016 @ 12:34:46 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159565592
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh -O-
Ja, stom he? Ik baalde daar in een huis of drie geleden ook echt van. Ze bestaan wel, glazen platen voor achter glas, maar niet die dus...

quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan koken op inductie :)
Vermoed dat een glazen achterwand idd het mooiste is bij onze keuken.

Heb online al wel het een en ander gebonden bij glasz.nl ofzo iets.
Inductie O+ Het is er dat er bij mijn huis een prachtig vijfpits gasfornuis zat, anders was ik ook weer voor inductie gegaan. Enige nadeel is dat je nieuwe pannen moet kopen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_159565796
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Plint van je werkblad geen optie?
Moet te hoog en dan vind ik het niet mooi.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159565831
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, stom he? Ik baalde daar in een huis of drie geleden ook echt van. Ze bestaan wel, glazen platen voor achter glas, maar niet die dus...

[..]

Inductie O+ Het is er dat er bij mijn huis een prachtig vijfpits gasfornuis zat, anders was ik ook weer voor inductie gegaan. Enige nadeel is dat je nieuwe pannen moet kopen...
Heb idd alle pannen vervangen voor straks in de keuken. Gelukkig heeft blokker vaak goede acties op tefal *O*
pi_159577075
Vandaag eerste laag met kleurtje voor twee slaapkamer muren gedaan. Bij het plafond is het een beetje rottig geworden dus dat moet ik nog herstellen }:| maar kleurtje bevalt wel. Zal vanavond even foto posten want dat lukt mobiel natuurlijk weer niet. :@
pi_159583582
Wat een ongelooflijk... waardeloze... foto

Maargoed het was al donker toen ik die maakte en ik zie dat nooit zo goed op het schermpje van mijn telefoon :@

Onderkant is niet geverfd vanwege de stof op de vloer. Komen toch plinten voor ;)

image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

Kijk en deze randjes bedoel ik. Was wel afgeplakt enzo. Maar het plafond is van dat gespoten structuur. Morgen na de tweede laag even met een dun kwastje en witte verf aan de gang.

Donderdag gaan ze de tegelvloer leggen *O*
  dinsdag 2 februari 2016 @ 08:52:36 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159589050
Bijzondere kleur. Wat gaan jullie qua inrichting doen?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_159589154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 08:52 schreef Tink89 het volgende:
Bijzondere kleur. Wat gaan jullie qua inrichting doen?
Slaapkamer is dit. Komt een antraciete boxspring in en een grote pax kast met die witte frosted schuifdeuren. Andere twee muren blijven ook wit. Misschien dat er naast die pax nog een boekenkast komt te staan. Maar daar twijfelen we nog over.

Kleur pakte iets donkerder uit dan ik verwacht had _O- eens kijken hoe het straks bij daglicht is nu de verf helemaal droog is.
pi_159623099
Zo de beneden verdieping is weer helemaal leeg want morgen komen ze de tegels leggen.

Verven van de muren is klaar. Misschien dat we vandaag nog een begin maken aan de laminaat vloer voor de eerste verdieping.

We gaan gestaag door want volgende week komen de eerste meubels al :o *O*
pi_159625950
Voor die randjes zag ik laatst bij Eigen Huis & Tuin ( :') ) de tip om dan, na het afplakken, even met een kwastje wit langs de afplaktape te gaan. De gaatjes die er zitten vullen zich dan met wit. Als je dan daarna de kleur verft, kruipt dat niet alsnog in die randjes. Misschien het proberen waard bij een volgende ruimte?
pi_159632551
Volgens mij gaat zelfs de paus vloeken van laminaat doorleggen :') wat een piep werk :X
pi_159632568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef elamanilo het volgende:
Voor die randjes zag ik laatst bij Eigen Huis & Tuin ( :') ) de tip om dan, na het afplakken, even met een kwastje wit langs de afplaktape te gaan. De gaatjes die er zitten vullen zich dan met wit. Als je dan daarna de kleur verft, kruipt dat niet alsnog in die randjes. Misschien het proberen waard bij een volgende ruimte?
Wil zoiets ook gaan proberen maar daarvoor moet eerst een verf.goed gedroogd en gehard zijn :) bedankt voor de tip!
pi_159633055
Kitten langs de tape is ook nog een optie volgens mij.
pi_159635029
Leuke kleur. Op de foto lijkt het erg op de kleur die ik op bijn alle muren heb.
Bovenste paar cm van de muur heb ik wit geverfd samen met de plafonds, dan krijg je een kaarsrechte scherpe overgang. Het deel dat de schilder heeft gedaan heeft dat niet, hij heeft een dun kitrandje op de overgang muur-plafond gebruikt. Ook behoorlijk strak.
pi_159635571
Het is de kleur "lei" bij de praxis. Laten mengen met histor :)

Dat kitten is ook nog een idee maar dat moet je wel een beetje kunnen denk ik :+

Onze plafonds zijn allemaal gespoten :)
  donderdag 4 februari 2016 @ 08:55:25 #90
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159643468
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is de kleur "lei" bij de praxis. Laten mengen met histor :)

Dat kitten is ook nog een idee maar dat moet je wel een beetje kunnen denk ik :+

Onze plafonds zijn allemaal gespoten :)
Kitten is niet moeilijk hoor. Gewoon beginnen op een onopvallende plek :) Zelfs ik kan het...
pi_159643504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Kitten is niet moeilijk hoor. Gewoon beginnen op een onopvallende plek :) Zelfs ik kan het...
Het zijn allemaal opvallende plekken waar die andere kleur erop zit haha

Maar zal wel zien hoe ik dat ga doen :)
pi_159651060
Zo vandaag zijn ze de tegels wezen leggen op de beneden verdieping. Morgen gaan ze die voegen en de plinten plaatsen.

image by Thinkk-Pinkk

Ze zien nog een beetje wit op deze foto :P

Zelf hebben we ook nog iets gedaan maar niet te veel want we moesten op een gegeven moment het huis uit omdat ze de gang gingen doen en er dan niet meer overheen gelopen mag worden.
Maar wij zijn weer met ons laminaar bezig geweest. Best nog een hoop gedoe om dat netjes langs die deurposten te krijgen enzo.

pi_159651321
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo vandaag zijn ze de tegels wezen leggen op de beneden verdieping. Morgen gaan ze die voegen en de plinten plaatsen.

[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk

Ze zien nog een beetje wit op deze foto :P

Zelf hebben we ook nog iets gedaan maar niet te veel want we moesten op een gegeven moment het huis uit omdat ze de gang gingen doen en er dan niet meer overheen gelopen mag worden.
Maar wij zijn weer met ons laminaar bezig geweest. Best nog een hoop gedoe om dat netjes langs die deurposten te krijgen enzo.

[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Begint al op te schieten! leuk!
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar je kan je kozijn inzagen met een multitool zodat je het laminaat onder je deurpost door kan schuiven, scheelt een hoop een gezaag en het is wat netter.
pi_159651410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:37 schreef Luuk84 het volgende:

[..]

Begint al op te schieten! leuk!
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar je kan je kozijn inzagen met een multitool zodat je het laminaat onder je deurpost door kan schuiven, scheelt een hoop een gezaag en het is wat netter.
Kan dat is van die stalen kozijnen?
pi_159651553
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kan dat is van die stalen kozijnen?
Met een goede metaalzaag je voor een multitool (ik bedoel niet zo'n dremel, maar een oscillerende multitool) zou dat gewoon moeten lukken bij mijn weten.Mocht je het niet zeker weten, vraag het eens aan die mannen/vrouwen die beneden aan het werk zijn, misschien weten die het wel, en willen ze misschien nog wel helpen ook.

Edit: je kan ook je kozijn verstellen, maar dat is een bak werk volgens mij
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:50:20 #96
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_159651698
Inzagen zou moeten kunnen inderdaad, en is de mooiste manier van je vloer leggen.
pi_159651937
Goed idee maar mijn vriend wil er niet aan
pi_159652035
Wie is er nou de baas? ~O>

Maar zonder dollen, moeilijk is het niet: stukje ondervloer, stukje laminaat, leg je multitool erop en zagen maar. Dat is ook het mooie van zo'n multitool. je kan je zaag vlakliggend.
Maar goed vrije keus, als je netjes kan zagen met een decoupeerzaag kan je het laminaat er ook mooi inkrijgen.
pi_159652278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef Luuk84 het volgende:
Wie is er nou de baas? ~O>

Maar zonder dollen, moeilijk is het niet: stukje ondervloer, stukje laminaat, leg je multitool erop en zagen maar. Dat is ook het mooie van zo'n multitool. je kan je zaag vlakliggend.
Maar goed vrije keus, als je netjes kan zagen met een decoupeerzaag kan je het laminaat er ook mooi inkrijgen.
Het fijne werk gaat gelukkig wel aardig met die decoupeerzaag. Heb nog maar een plank verklooid :+
pi_159652423
Gordijnen kwamen vandaag ook binnen trouwens twee weken eerder dan verwacht. Is normaal andersom :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')