Ja, stom he? Ik baalde daar in een huis of drie geleden ook echt van. Ze bestaan wel, glazen platen voor achter glas, maar niet die dus...quote:
Inductiequote:Op maandag 1 februari 2016 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan koken op inductie![]()
Vermoed dat een glazen achterwand idd het mooiste is bij onze keuken.
Heb online al wel het een en ander gebonden bij glasz.nl ofzo iets.
Heb idd alle pannen vervangen voor straks in de keuken. Gelukkig heeft blokker vaak goede acties op tefalquote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, stom he? Ik baalde daar in een huis of drie geleden ook echt van. Ze bestaan wel, glazen platen voor achter glas, maar niet die dus...
[..]
InductieHet is er dat er bij mijn huis een prachtig vijfpits gasfornuis zat, anders was ik ook weer voor inductie gegaan. Enige nadeel is dat je nieuwe pannen moet kopen...
Slaapkamer is dit. Komt een antraciete boxspring in en een grote pax kast met die witte frosted schuifdeuren. Andere twee muren blijven ook wit. Misschien dat er naast die pax nog een boekenkast komt te staan. Maar daar twijfelen we nog over.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:52 schreef Tink89 het volgende:
Bijzondere kleur. Wat gaan jullie qua inrichting doen?
Wil zoiets ook gaan proberen maar daarvoor moet eerst een verf.goed gedroogd en gehard zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef elamanilo het volgende:
Voor die randjes zag ik laatst bij Eigen Huis & Tuin () de tip om dan, na het afplakken, even met een kwastje wit langs de afplaktape te gaan. De gaatjes die er zitten vullen zich dan met wit. Als je dan daarna de kleur verft, kruipt dat niet alsnog in die randjes. Misschien het proberen waard bij een volgende ruimte?
Kitten is niet moeilijk hoor. Gewoon beginnen op een onopvallende plekquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is de kleur "lei" bij de praxis. Laten mengen met histor![]()
Dat kitten is ook nog een idee maar dat moet je wel een beetje kunnen denk ik
Onze plafonds zijn allemaal gespoten![]()
Het zijn allemaal opvallende plekken waar die andere kleur erop zit hahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kitten is niet moeilijk hoor. Gewoon beginnen op een onopvallende plekZelfs ik kan het...
Begint al op te schieten! leuk!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo vandaag zijn ze de tegels wezen leggen op de beneden verdieping. Morgen gaan ze die voegen en de plinten plaatsen.
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk
Ze zien nog een beetje wit op deze foto
Zelf hebben we ook nog iets gedaan maar niet te veel want we moesten op een gegeven moment het huis uit omdat ze de gang gingen doen en er dan niet meer overheen gelopen mag worden.
Maar wij zijn weer met ons laminaar bezig geweest. Best nog een hoop gedoe om dat netjes langs die deurposten te krijgen enzo.
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Kan dat is van die stalen kozijnen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:37 schreef Luuk84 het volgende:
[..]
Begint al op te schieten! leuk!
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar je kan je kozijn inzagen met een multitool zodat je het laminaat onder je deurpost door kan schuiven, scheelt een hoop een gezaag en het is wat netter.
Met een goede metaalzaag je voor een multitool (ik bedoel niet zo'n dremel, maar een oscillerende multitool) zou dat gewoon moeten lukken bij mijn weten.Mocht je het niet zeker weten, vraag het eens aan die mannen/vrouwen die beneden aan het werk zijn, misschien weten die het wel, en willen ze misschien nog wel helpen ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan dat is van die stalen kozijnen?
Het fijne werk gaat gelukkig wel aardig met die decoupeerzaag. Heb nog maar een plank verklooidquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef Luuk84 het volgende:
Wie is er nou de baas?
Maar zonder dollen, moeilijk is het niet: stukje ondervloer, stukje laminaat, leg je multitool erop en zagen maar. Dat is ook het mooie van zo'n multitool. je kan je zaag vlakliggend.
Maar goed vrije keus, als je netjes kan zagen met een decoupeerzaag kan je het laminaat er ook mooi inkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |