Ja anders hadden we er van dat bouwbehang op gegooid. maar was gelukkig niet nodig. Straks even kleurtje voor de slaapkamer uitzoeken en ondervloeren halen enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Ziet er goed uit. Muren waren dan ook al wel netjes behangklaar opgeleverd!
Wat voor ondervloer ga je kiezen? Houd rekening met het vocht en vergeet dus de dampwerende folie nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 07:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja anders hadden we er van dat bouwbehang op gegooid. maar was gelukkig niet nodig. Straks even kleurtje voor de slaapkamer uitzoeken en ondervloeren halen enzo.
Dat klussen vreet energie trouwens. Val iedere dag als een blok in slaap en voel me als de wekker gaat nog lang niet uitgeslapen
Het zal echt wel strakker zijn. Daarom laten we het over twee jaar nog stucen. Maar met een beetje liefde en geduld zien die muren er prima uit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:57 schreef Luuk84 het volgende:
Ziet er al netjes uit! hoeveel "winst" zou je nog behalen als je de muren laat stucen? Of is dat marginaal?
Hebben idd voor vocht enzo besteld. Dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat voor ondervloer ga je kiezen? Houd rekening met het vocht en vergeet dus de dampwerende folie niet
En ik ken dat. Als ik nu de foto's van onze hele drukke klusperiode terugkijk, denk ik alleen maar 'jeetje, wat zag ik er belabberd en doodmoe uit'. Ik sliep toen wel prima
Aan de ene kant woont een kerel van onze leeftijd. Is volgens mij wel aardig al een paar keer mee staan kletsen. Andere kant een iets oudere vrouw. Daar heb ik nog niet echt mee gepraat eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:08 schreef Peacefulll het volgende:
Ziet er al goed uit TP! Het nadeel van de nieuwbouwwoningen in de winter bouwen is dat ze erg vochtig zijn. Ben er voor de onze ook erg bang voor. Heb je de buren al een beetje leren kennen?
Hornbachquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Handig zo'n spiegelkast. Waar heb je die gehaald?
Doen jullie alles alleen? Soms is het handig wanneer anderen meehelpen, al is soms de afwerking niet super.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi!
Huis vordert gestaag maar zijn nog steeds bezig met schilderen. Kan geen verfroller meer zien![]()
Wij willen een achterwandje voor onze keuken.
Iemand nog leuke niet al te dure aan bevelingen?
Nee lang niet alles alleen hoor maar wat je zegt zelf doe je het meestal wat netter haha.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:58 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Doen jullie alles alleen? Soms is het handig wanneer anderen meehelpen, al is soms de afwerking niet super.
Ikzelf vind een glazen achterwand mooi, maar hoeveel zoiets kost, geen idee.
Is ook rot met poetsen. Blijft altijd troep in de voegen achter.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee lang niet alles alleen hoor maar wat je zegt zelf doe je het meestal wat netter haha.
Had idd ook voor een glazen wand gekeken en daarvan vond ik de kosten wel meevallen. Maar dacht misschien heeft iemand nog een idee. Tegelen lijkt me niet zo mooi.
Hebben we nu ook werkt wel oké alleen niet voor pastasausquote:Op maandag 1 februari 2016 10:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is ook rot met poetsen. Blijft altijd troep in de voegen achter.
Wij gaan gewoon voor keukenlatex. Kun je prima schrobben
Ik vind die grote platen van de ikea op zich ook wel tof. Fastbo heet dat systeemquote:Op maandag 1 februari 2016 10:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hebben we nu ook werkt wel oké alleen niet voor pastasaus![]()
![]()
![]()
Dus vandaar nu toch maar iets van een wandje. Ken mezelf een beetje
Maar die mogen niet achter gas... Nou heb ik niet teruggezocht waar TP op kookt, maar da's wel een aandachtspuntje.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind die grote platen van de ikea op zich ook wel tof. Fastbo heet dat systeem
Ohquote:Op maandag 1 februari 2016 10:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar die mogen niet achter gas... Nou heb ik niet teruggezocht waar TP op kookt, maar da's wel een aandachtspuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |