Ik moest het reeksen nog even oefenenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:09 schreef George_Zina het volgende:
Oh, het topic is al een reeks. Thanks!
Hoezo? Prima gelukt toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest het reeksen nog even oefenen
Aha, we kunnen ons allemaal vergissen. Zeker als iets nieuw is voor ons.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik vantevoren niet hè
De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
Misschien moet hij er dan een 'humoristische' TT aan geven en ondertekenen metquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.
Danny heeft hier duidelijk toe opgeroepen. Het probleem is geen overdaad aan asielzoekers/moslimtopics maar een tekort aan topics over andere onderwerpen. Gelly pakt dat op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.
Dus?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Juist nu het nieuws in NWS Marokkanenluw is?
Ehm, maar asielzoekers/moslimvol. De reacties zijn niet anders, de discussies zijn niet anders.Dit is weer jammer, beetje kop in het zand steken. Geeft niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Juist nu het nieuws in NWS Marokkanenluw is?
Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiëren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.
Ik maakt topics over wat ik belangrijk vind:de kwalijke invloed van zuid-Nederland op ons land als geheel. Heeft iemand andere interesses dan staat het hem vrij om daar topics over te openen. Ik voel me daar niet toe geroepen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |