abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159534708
Date je deze persoon of zijn jullie gewoon vrienden?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159534863
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk leuk en je hebt leukleuk. Het verschil tussen hem waarderen als mens en hem laten weten dat je er meer in ziet dan de huidige vriendschap alleen.
Dat eerste weet hij in ieder geval. Dat heb ik hem geschreven, dat had ook een reden. Iets persoonlijks waar hij mij mee heeft geholpen, door me er nieuw inzicht over te geven. Dat had ik wel kunnen zeggen, maar we zien elkaar maar een keer per week op een plek waar je niet echt privacy hebt en ik zie hem alleen omdat hij daar werkt. Al ruim twee jaar. Maar pas na een jaar begon ik iets in hem te zien, wat uitgegroeid is tot de huidige 10/10 op de schaal van hopeloze verliefdheid. Tegenwoordig praten we altijd even als ie klaar is. Als ik weet dat ie op een andere vestiging moet invallen, ga ik soms daarheen, dus hij weet wel dat ik moeite doe om hem te zien. En tijdens zijn werk praten we ook. Constant grapjes, elkaar pesten enz.

Maar aanvankelijk als we stonden te praten bleef ie redelijk ver van me af staan, en stond hij van me afgekeerd, alsof ie ieder moment kon weglopen. Wat ie soms ook deed trouwens. Terwijl het ook over persoonlijke dingen ging, familie, gezondheid etc. Dus het was niet dat ie me niet aardig vond. Of hij zei ik moet gaan en half uur later zag ik hem nog met een collega staan praten. Dus ik dacht dat het niks zou worden, dat ie misschien ongemakkelijk werd van me omdat ik af en toe probeerde te laten merken dat ik hem leuker vond dan gewoon aardig. Maar nu staat ie wel op een normale afstand en praten we wel ontspannen.

En nee, in het echt zeg ik zelden erg enthousiaste dingen trouwens. ;)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159535158
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:24 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat eerste weet hij in ieder geval. Dat heb ik hem geschreven, dat had ook een reden. Iets persoonlijks waar hij mij mee heeft geholpen, door me er nieuw inzicht over te geven. Dat had ik wel kunnen zeggen, maar we zien elkaar maar een keer per week op een plek waar je niet echt privacy hebt en ik zie hem alleen omdat hij daar werkt. Al ruim twee jaar. Maar pas na een jaar begon ik iets in hem te zien, wat uitgegroeid is tot de huidige 10/10 op de schaal van hopeloze verliefdheid. Tegenwoordig praten we altijd even als ie klaar is. Als ik weet dat ie op een andere vestiging moet invallen, ga ik soms daarheen, dus hij weet wel dat ik moeite doe om hem te zien.
Het is fijn om te weten dat een ander je input waardeert en moeite voor je doet. Kan alleen ook als heel warm en niet zozeer loveydovey worden ervaren..

quote:
En tijdens zijn werk praten we ook. Constant grapjes, elkaar pesten enz.
Wat voor de een flirten lijkt, kan de ander gewoon als een collegiale klik beschouwen.

quote:
Maar aanvankelijk als we stonden te praten bleef ie redelijk ver van me af staan, en stond hij van me afgekeerd, alsof ie ieder moment kon weglopen. Wat ie soms ook deed trouwens. Terwijl het ook over persoonlijke dingen ging, familie, gezondheid etc. Dus het was niet dat ie me niet aardig vond
Jij was toch ook degene die moeite had met fysiek contact? Hoe is je eigen body language in zo een situatie? Dat afgedraaide van hem en weglopen kan ook aansluiten bij het moeilijk over gevoelens praten, wat je eerder aan leek te halen. Hij stelde zich in die zin misschien wel heel kwetsbaar op en dan is zo een houding ook weer niet heel raar. Misschien ging juist vanwege dat beetje afstand het bespreken een stuk makkelijker.
Om ook nog maar even over office politics en roddels te zwijgen, want kun je er heel makkelijk bij krijgen als je dit op de werkplek doet natuurlijk..

quote:
Of hij zei ik moet gaan en half uur later zag ik hem nog met een collega staan praten. Dus ik dacht dat het niks zou worden, dat ie misschien ongemakkelijk werd van me omdat ik af en toe probeerde te laten merken dat ik hem leuker vond dan gewoon aardig.
Of hij kan niet teveel in één keer verwerken qua persoonlijke shit delen, wil jou niet lastigvallen met teveel zwaarheid en het leuk houden/niet verpesten. Of hij moest ook echt weg tot die collega nog iets belangrijks te bespreken had ofzo. Het hoeft niet per se iets met jou te maken te hebben zeg maar..

quote:
Maar nu staat ie wel op een normale afstand en praten we wel ontspannen.

En nee, in het echt zeg ik zelden erg enthousiaste dingen trouwens. ;)
My bad, ik zag je er wel voor aan, omdat je eerder aangaf fel te kunnen zijn en ik hoopte dat je dat ook verder inzet dan alleen maatschappelijk belangrijke dingen enzo. Maar goed, er zit dus wel een bepaalde ontwikkeling in het contact, alsof hij nu ook meer op zijn gemak is. Heb jij iets veranderd door bijvoorbeeld meer of minder proberen te laten merken dat je hem leuk vindt? Of zou hij zich ook meer op zijn gemak kunnen voelen om überhaupt over dergelijke shizzle te praten met een soort van collega op de werkplek ofzo?
pi_159537424
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:53 schreef Scary_Mary het volgende:

Wat voor de een flirten lijkt, kan de ander gewoon als een collegiale klik beschouwen.

We zijn geen collega's.

quote:
Jij was toch ook degene die moeite had met fysiek contact? Hoe is je eigen body language in zo een situatie?
Ja. En weet ik niet. Volgens mijn huisgenoot merk je bijvoorbeeld wel als je mij een knuffel geeft, dat ik daarbij gespannen ben. Maar verder merk je het in gewone gesprekken geloof ik niet, als ik af ga op wat anderen zeggen. Mijn werk draait bv om relaties onderhouden en dat kan ik goed. Privé denken mensen ook dat ik zelfverzekerd ben en makkelijk praat. Alleen als het verder gaat dan vriendschap wordt het lastig. Laatste keer dat ik met iemand zoende, en die vond ik wel leuk op zich maar kende ik net, stond ik helemaal te trillen en dat viel nogal op. Maar goed, als je al op dat punt bent maak t het ook niet meer zo uit.

quote:
Of hij kan niet teveel in één keer verwerken qua persoonlijke shit delen, wil jou niet lastigvallen met teveel zwaarheid en het leuk houden/niet verpesten.
Dat is het zeker niet. Hij heeft niet veel te klagen, en hij lijkt heel goed om te kunnen gaan met mijn verleden, dat is juist een van de dingen die ik leuk aan hem vind. Hij snapt me echt, raakt niet in paniek van lastige onderwerpen etc. Dat is juist wat ik zoek in een man. Mijn FWB is zo iemand die half luistert, mompelt dat het lastig is rn dat ie niet weet wat ie moet zeggen, en dan naar huis gaat. Niet omdat het hem niet boeit, maar omdat ie gewoon niet kan praten. Ik heb iemand nodig die dat wel kan en deze lijkt wel door me heen te kijken. Hij snapt me af en toe beter dan ik mezelf snap.

quote:
Heb jij iets veranderd door bijvoorbeeld meer of minder proberen te laten merken dat je hem leuk vindt?
Ja, ik had het opgegeven en ging wat minder aandacht aan hem besteden, omdat ik er te veel last van had zelf. Dus als ie langsliep gewoon doorgaan waar ik mee bezig was, met mijn oordopjes in, gewoon even vriendelijk knikken en meer niet. Maar dan zoekt hij toch het gesprek wel weer zelf op. Nu ben ik weer over op het juist meer laten merken (nogal ludiek) en daarna dus die brief, en hij neemt geen afstand meer. Pas dacht ie zelfs dat ik speciaal voor hem langs was gekomen terwijl ik er niet hoefde te zijn (dat was niet het geval) en hebben we bijna een uur zitten praten.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  zondag 31 januari 2016 @ 20:44:30 #230
47102 Elvi
miemkwien
pi_159552579
Zondagavond is wel een topavond voor datingsites. Op Paiq zijn er nu 1275 mensen online :o Doordeweeks schommelt het zo rond de 500 _O-
pi_159562198
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

We zijn geen collega's.
Ok

quote:
[..]

Ja. En weet ik niet. Volgens mijn huisgenoot merk je bijvoorbeeld wel als je mij een knuffel geeft, dat ik daarbij gespannen ben. Maar verder merk je het in gewone gesprekken geloof ik niet, als ik af ga op wat anderen zeggen.
Alleen zijn dat misschien anderen waarbij je niet hetzelfde gedrag vertoont. Omdat je voor deze persoon iets anders voelt en daar wellicht ook iets anders naar handelt ofzo?

quote:
Mijn werk draait bv om relaties onderhouden en dat kan ik goed.
Dat is mooi, maar een zakelijk kader is wellicht duidelijker afgebakend dan een privé. En dan zit je met deze persoon daar misschien een beetje tricky tussen in ook nog..

quote:
Privé denken mensen ook dat ik zelfverzekerd ben en makkelijk praat. Alleen als het verder gaat dan vriendschap wordt het lastig. Laatste keer dat ik met iemand zoende, en die vond ik wel leuk op zich maar kende ik net, stond ik helemaal te trillen en dat viel nogal op. Maar goed, als je al op dat punt bent maak t het ook niet meer zo uit.
Goed dat het je er niet van weerhoudt ^O^

quote:
[..]

Dat is het zeker niet. Hij heeft niet veel te klagen
Vind wie en waarom? Is het niet erg genoeg of misschien vooralsnog te privé om op zijn werkplek in een uurtje te bespreken?

quote:
en hij lijkt heel goed om te kunnen gaan met mijn verleden, dat is juist een van de dingen die ik leuk aan hem vind. Hij snapt me echt, raakt niet in paniek van lastige onderwerpen etc. Dat is juist wat ik zoek in een man.
Kan me voorstellen dat je dit zoekt ja en fijn om zoiets te vinden bij iemand. Maar hopelijk is er meer dan dat, zodat hij niet onbedoelt een soort van therapeutische praatpaal wordt ofzo. Niet lullig bedoelt dat je er zo over denkt en doet..

quote:
Mijn FWB is zo iemand die half luistert, mompelt dat het lastig is rn dat ie niet weet wat ie moet zeggen, en dan naar huis gaat. Niet omdat het hem niet boeit, maar omdat ie gewoon niet kan praten.
Weet hij dat je gewoon wil praten daarover of misschien liever gezegd gewoon wil uiten? Misschien is het voor hem gewoon niet duidelijk wat je in zo een gesprek van hem verwacht of van hem zou willen horen ofzo. Of is het zo een serieuze aard, dat het voor hem moeilijk te rijmen valt met jullie FWBinsteek ofzo.

quote:
Ik heb iemand nodig die dat wel kan en deze lijkt wel door me heen te kijken. Hij snapt me af en toe beter dan ik mezelf snap.
Begrijpelijk dat voor meer dan een FWB zoiets wel handig is ja en fijn dat hij dat kan.

quote:
[..]

Ja, ik had het opgegeven en ging wat minder aandacht aan hem besteden, omdat ik er te veel last van had zelf. Dus als ie langsliep gewoon doorgaan waar ik mee bezig was, met mijn oordopjes in, gewoon even vriendelijk knikken en meer niet. Maar dan zoekt hij toch het gesprek wel weer zelf op.
Dat is een goed teken, lijkt me.

quote:
Nu ben ik weer over op het juist meer laten merken (nogal ludiek) en daarna dus die brief, en hij neemt geen afstand meer. Pas dacht ie zelfs dat ik speciaal voor hem langs was gekomen terwijl ik er niet hoefde te zijn (dat was niet het geval) en hebben we bijna een uur zitten praten.
Misschien is het ook een stukje gewenning, dat je zo een contact op werk op kan doen en wat voor een ontwikkeling daar in zou komen te zitten. Dat je na een beetje afstand te hebben genomen, wat voor hem misschien verwarrend was, nu hem zo bevestigt door je waardering uit te spreken.
pi_159562429
Wat zou het slimst zijn om te doen?
Situatie:
- Hebben elkaar twee keer eerder gesproken, wel in een groep maar leuke gesprekjes gehad.
- Zien elkaar hoogstens een keer per week in een groep
- Geen nummer, maar kan ik natuurlijk wel vragen.
Vragen om een keer samen wat te drinken, of zoals m'n vrienden adviseren eerst een paar weken whatsappen?
  FOK!fotograaf maandag 1 februari 2016 @ 10:18:45 #233
364681 over_hedge
pi_159562711
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:01 schreef netchip het volgende:
Vragen om een keer samen wat te drinken, of zoals m'n vrienden adviseren eerst een paar weken whatsappen?
Doen waar je je zelf goed bij voelt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159563738
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Vind wie en waarom? Is het niet erg genoeg of misschien vooralsnog te privé om op zijn werkplek in een uurtje te bespreken.
Hij zelf.
quote:
Kan me voorstellen dat je dit zoekt ja en fijn om zoiets te vinden bij iemand. Maar hopelijk is er meer dan dat, zodat hij niet onbedoelt een soort van therapeutische praatpaal wordt ofzo. Niet lullig bedoelt dat je er zo over denkt en doet.
Nee, ik kan nog een hele lijst dingen noemen die ik leuk aan hem vind. Intelligentie, humor. Hij is heel lief, attent en respectvol naar anderen. Dat was denk ik het eerste wat me opviel, op zijn werk onthoudt hij alle namen van klanten, onthoudt echt wie ze zijn, of er iets bijzonders mee is, of ze op vakantie zijn geweest of ziek zijn geweest. En dat uit oprechte interesse in andere mensen. Ik heb hem ook nog nooit iets negatiefs horen zeggen over anderen (nou, ok, een keer dat ie iemand niet zo mocht). Hij schrikt niet van mijn felheid of mijn andere minder fijne/wat ongebruikelijke eigenschappen. En meestal hebben we helemaal geen zware gesprekken. Nooit eigenlijk, zelfs de minder feestelijke onderwerpen bespreek ik echt niet dramatisch. Ik ben er wel overheen, het is alleen wel altijd onderdeel van wie ik ben en ik wil het niet hoeven verzwijgen. Meestal gaat het gewoon over werk, films, normale dingen, en vooral veel flauwe grapjes.

quote:
Weet hij dat je gewoon wil praten daarover of misschien liever gezegd gewoon wil uiten? Misschien is het voor hem gewoon niet duidelijk wat je in zo een gesprek van hem verwacht of van hem zou willen horen ofzo. Of is het zo een serieuze aard, dat het voor hem moeilijk te rijmen valt met jullie FWBinsteek ofzo.
Nee, het is gewoon een hork met emoties. Ik ken hem inmiddels al jaren. En de F in FWB is hier niet onbelangrijk. Verder geen issue hoor. Aardige vent. Maar geen geschikt relatiemateriaal voor mij.

quote:
Misschien is het ook een stukje gewenning, dat je zo een contact op werk op kan doen en wat voor een ontwikkeling daar in zou komen te zitten. Dat je na een beetje afstand te hebben genomen, wat voor hem misschien verwarrend was, nu hem zo bevestigt door je waardering uit te spreken.
Misschien. Ik vind het moeilijk in te schatten wat er in hem om gaat. Hij hoeft er in ieder geval niet (meer) aan te twijfelen dat ie iets voor me betekent, dat ik hem vertrouw en dat ik veel waarde hecht aan zijn mening. Maar hoe dat andersom is? Ik weet zeker dat ie me wel mag, maar verder... (Op zich deels ook logisch gezien de werkverhouding.)

Ik heb al wel een plan om het gesprek weer wat dieper te laten gaan, maar dat gaat even duren.

[ Bericht 3% gewijzigd door LadyOracle op 01-02-2016 11:29:28 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 12:57:56 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159566199
quote:
Situatie:
- Hebben elkaar twee keer eerder gesproken, wel in een groep maar leuke gesprekjes gehad.
Net wat je zelf wilt? Waarom eerst appen als de mogelijkheid is om af te spreken?
Wel zou ik kijken of je zelf aan haar nr kan komen / tijdens zo'n groepsidng haar op date vragen. Toont net wat meer lef.
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 12:59:23 #236
5428 crew  miss_sly
pi_159566247
quote:
Situatie:
Je eigen gevoel volgen, niet dat van andere mensen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159574349
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Doen waar je je zelf goed bij voelt.
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je eigen gevoel volgen, niet dat van andere mensen :)
Mijn gevoel is vaak niet het juiste gevoel. ;) Of die anderen pasten niet bij me. Dat is waarschijnlijker.
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Net wat je zelf wilt? Waarom eerst appen als de mogelijkheid is om af te spreken?
Wel zou ik kijken of je zelf aan haar nr kan komen / tijdens zo'n groepsidng haar op date vragen. Toont net wat meer lef.
Ja, afspraakje is leuker. Ga het idd wel IRL vragen, is wel zo leuk. Met whatsapp kan ik echt helemaal niets.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:26:49 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_159580778
quote:
Situatie:
Zo snel mogelijk zeggen dat ze je wel een leuk meisje lijkt en voorstellen om een keer koffie te gaan doen. Neem haar dan even apart van de groep, anders loop je het risico dat ze onder de groepsdruk nee zegt terwijl ze eigenlijk best wilt.

Aan de andere kant. High risk high reward, als jij openlijk met haar kan flirten midden in een groep ziet ze in ieder geval dat je lef hebt :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_159580871
Eerst een paar weken whatsappen terwijl je d'r al kent? Dan kan je net zo goed direct je testikels inleveren.

Wat Pope zegt dus, mocht je er geen gelegenheid voor krijgen in ieder geval haar nummer vragen. Aan haar, niet aan iemand die haar nummer ook heeft.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:37:13 #240
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_159581214
Aan alle guys die zitten te strugglen op dating sites een simpele tip: Stop wat moeite in je foto's. Verhoogt je matches met 3000%. Maak ze met spiegelreflex, niet in de camera kijken, zorg dat je gezicht goed te zien is. Filtertje erover heen is prima.

Foto's met kindjes of dieren doen het ook altijd goed ;-)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_159582210
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Foto's met kindjes of dieren doen het ook altijd goed ;-)
Is dat zo? Voor mij juist direct een nee. Zeker kinderen, tenzij er heel duidelijk bij staat dat het neefjes zijn die maar eens in het jaar komen of zo. :-p
  maandag 1 februari 2016 @ 22:12:58 #242
47102 Elvi
miemkwien
pi_159582565
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Is dat zo? Voor mij juist direct een nee. Zeker kinderen, tenzij er heel duidelijk bij staat dat het neefjes zijn die maar eens in het jaar komen of zo. :-p
Inderdaad :P dieren ja, kinderen nee.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:18:46 #243
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_159582733
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ah, jah klopt. Had even geen rekening gehouden met mensen rond de 30 waar het al normaal is om kinderen te hebben. Ben zelf een stuk jonger dus heb dat probleem nooit ervaren;)
pi_159586012
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk zeggen dat ze je wel een leuk meisje lijkt en voorstellen om een keer koffie te gaan doen. Neem haar dan even apart van de groep, anders loop je het risico dat ze onder de groepsdruk nee zegt terwijl ze eigenlijk best wilt.

Aan de andere kant. High risk high reward, als jij openlijk met haar kan flirten midden in een groep ziet ze in ieder geval dat je lef hebt :D
Dat laatste heb ik gedaan, ging soort van OK maar volgens mij vond ze het niet heel gemakkelijk. :D
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerst een paar weken whatsappen terwijl je d'r al kent? Dan kan je net zo goed direct je testikels inleveren.

Wat Pope zegt dus, mocht je er geen gelegenheid voor krijgen in ieder geval haar nummer vragen. Aan haar, niet aan iemand die haar nummer ook heeft.
Precies, dat dacht ik dus ook. Echter menen mijn vrienden het beter te weten want 'zij hebben een vriendin'. Kutredenatie. :')
Ze hebben trouwens ook nog eens relaties die ik in geen duizend jaar zou willen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:17:46 #245
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_159599870
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik gedaan, ging soort van OK maar volgens mij vond ze het niet heel gemakkelijk. :D

[..]

Precies, dat dacht ik dus ook. Echter menen mijn vrienden het beter te weten want 'zij hebben een vriendin'. Kutredenatie. :')
Ze hebben trouwens ook nog eens relaties die ik in geen duizend jaar zou willen.
''Gewoon aan een vriendin van haar haar nummer vragen en dan naar de bios man, zo heb ik het ook gedaan, werkt sowieso''
pi_159600226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

''Gewoon aan een vriendin van haar haar nummer vragen en dan naar de bios man, zo heb ik het ook gedaan, werkt sowieso''
Disclaimer: zo moet het dus niet.

Voor de minder sarcasme gevoelige personen onder ons. ;(
pi_159603824
Vrijgezel anno 2016:
'BLIJKBAAR MAG JE ALLEEN NOG FLIRTEN VIA APPS!'
https://vrouw.nl/open_bri(...)nog_flirten_via_apps
  FOK!fotograaf dinsdag 2 februari 2016 @ 19:51:57 #248
364681 over_hedge
pi_159603921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:49 schreef Deezertje het volgende:
Vrijgezel anno 2016:
'BLIJKBAAR MAG JE ALLEEN NOG FLIRTEN VIA APPS!'
https://vrouw.nl/open_bri(...)nog_flirten_via_apps
niet gelezen. Maar wat doe je op vrouw.nl?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159604057
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

niet gelezen. Maar wat doe je op vrouw.nl?
Ik zat op Telegraaf en op de voorpagina stond zo'n blokje :P

Onder andere:

quote:
DATINGLES
Dat was drie maanden geleden. Sindsdien durf ik niet meer zomaar op een man af te stappen en krijg ik datingles van mijn single vriendinnen. Wat blijkt? Spontaan op een leuke man afstappen is er tegenwoordig helemaal niet meer bij. Dat doe je niet. Daar hebben ze iets heel anders voor bedacht. De zogenoemde datingapps. Jawel!

HARTJES EN KRUISJES
Als vriendin S. een knappe vent tegenkomt tijdens haar ochtend work-out in het park, spreekt ze hem niet aan. Welnee, dan tovert ze bij thuiskomt haar smartphone tevoorschijn en bekijkt ze via Happn wie die mysterieuze man was die zojuist haar pad heeft gekruist. Om vervolgens viritueel een gesprek met hem aan te knope
pi_159606001
Wat een kul. :') Semi-advertentie van Happn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')