abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159521087
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij gaat toch ook geen maand wachten? Juist omdat je verwachtingen dan alleen maar stijgen en je uberhaupt moet kijken of die klik er ook offline is. Een maand appen kost ook tijd en vergt hoop.
ik zou best een maand wachten. Maar ik zou dan niet continue hoeven te appen.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159521223
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je er echt zo weinig vertrouwen in hebt kun je het beter meteen opgeven
Maar dat doe je al door steeds jezelf te blokkeren
Nee, maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben na een maand contact. En als ze elke week zegt dat een datum snel volgt en wederom uitstellen is niet hoopvol... Nu dus al half februari. het is ook niet dat ik meerdere lijntjes heb lopen dus anders dan afkappen waar ik weer op 0 sta blijft er weinig over
pi_159521271
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben na een maand contact. En als ze elke week zegt dat een datum snel volgt en wederom uitstellen is niet hoopvol... Nu dus al half februari. het is ook niet dat ik meerdere lijntjes heb lopen dus anders dan afkappen waar ik weer op 0 sta blijft er weinig over
Nou, zeg dat dan tegen haar ipv ons. Je kan er wel over door blijven posten maar daar krijg je geen duidelijkheid van.
pi_159521439
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nou, zeg dat dan tegen haar ipv ons. Je kan er wel over door blijven posten maar daar krijg je geen duidelijkheid van.
Gewoon minimaal contact nu. Anders ga je je bij elke opmerking die je dubbel kan opvatten dingen afvragen en onbewust irriteren...

Online dating is lekker direct en kan je eerst goed praten via de app wat ik normaal niet zou durven in real life, maar praktisch is 't allemaal niet. Als ik een leuke collega zou hebben kan je veel sneller dingen aftasten en je weet hoe de ander eruit ziet en overkomt.
pi_159522193
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon minimaal contact nu. Anders ga je je bij elke opmerking die je dubbel kan opvatten dingen afvragen en onbewust irriteren...

Online dating is lekker direct en kan je eerst goed praten via de app wat ik normaal niet zou durven in real life, maar praktisch is 't allemaal niet. Als ik een leuke collega zou hebben kan je veel sneller dingen aftasten en je weet hoe de ander eruit ziet en overkomt.
Als je tegen haar net zo communiceert als dat je hier doet.....tja daar droogt mijn oma nog wel van op :{
  zaterdag 30 januari 2016 @ 18:48:04 #206
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159522600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon minimaal contact nu.
Waarom vraag je om advies een paar posts terug als je vervolgens je eigen antwoord geeft?
Beetje zinloos..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_159523089
Ga het toch nog maar eens wagen om een eigen update te posten:

Ben nog altijd aan het skypen met mijn Macedonische, het gaat echt goed. Heb wat gas gegeven en indirect duidelijk gemaakt dat ik haar toch wel heel aardig vind. Dat lijkt wel te werken want nu komt het initiatief ook regelmatig van haar kant, stuurt ze me vrijwel elke dag uit zichzelf berichtjes en heeft zelfs al data doorgegeven wanneer ze vrij heeft voor langere tijd. De klik is er enorm, is al weer even geleden dat ik dat heb mogen ervaren. Afgelopen week hebben we voorzichtig wat plannen besproken dat ik in april die kant op ga en zij in juni naar Nederland komt. :)

Daarnaast heb ik ook nog altijd Tinder, heb toch een beetje het idee dat Tinder een bepaald slag volk aantrekt. Niet negatief bedoeld maar ik heb eigenlijk nog nooit een super goed lopend gesprek gehad via daar. Deze week wat dingen op mijn profiel veranderd qua foto's en tekst, vier nieuwe matches erbij, begin met alle vier een gesprek. Ze praten allemaal terug maar er komt niks uit hunzelf, als je zelf wat stuurt reageren ze binnen een minuut. Als ik een beetje dieper met ze ga praten krijg ik veelal van die berichten te horen dat ze verlegen, onzeker zijn of met zichzelf in de knoop zitten. Allemaal heel erg en ellendig maar wat probeer je dan te bereiken vraag ik me af.

Kans is groot dat ik het weer lekker weggooi binnenkort. Doe dan maar de eerste optie. :)
pi_159524326
Even een update. Ik heb een date. ^^
Weliswaar niet met het baliemeisje, maar wel met een meisje. Dus mijn mediterraanse ambities met het baliemeisje zijn uitgesteld :@
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 20:02:47 #209
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159524512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef Mathemaat het volgende:
Even een update. Ik heb een date. ^^
Weliswaar niet met het baliemeisje, maar wel met een meisje. Dus mijn mediterraanse ambities met het baliemeisje zijn uitgesteld :@
Zien we er in deel 3 meer over? :o
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_159524613
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:02 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Zien we er in deel 3 meer over? :o
Nee hoor :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_159531569
Ik ga hier maar eens meelezen. Ik ben zeer zelden verliefd, zeg eens in de vijf jaar. De vorige keer ben ik afgewezen, ondanks hoopgevende signalen (bv dat hij zei 'je bent zo'n leuke meid, als een man jou niet ziet staan is ie gek' - hij bleek dus gek). Daardoor ben ik bang geworden om op mijn gevoel te vertrouwen dat er meer zou kunnen zijn. En omdat ik bijna nooit iemand echt leuk vind en het altijd heel lang duurt (ik heb vier jaar nodig gehad om over die afwijzing heen te komen, en de keren daarvoor - ook niet wederzijds - duurde het ook jaren) durf ik niet goed meer. Want als het niet wederzijds is, betekent dat dat ik waarschijnlijk de komende jaren single blijf. En dat zou ik jammer vinden, want ik mis het wel om iemand om me heen te hebben en ik wil geen relaties meer met mensen waar ik niet écht intens gelukkig van word. Ik vind nu iemand echt leuk, maar omdat ik zo bang ben geworden, kom ik er gewoon niet mee verder. Ik klap dicht, woorden komen er verkeerd uit, en ik durf niet meer te hopen dat er een kans is. Misschien helpt het een beetje om mee te lezen over hoe het bij anderen gaat.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159532300
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:13 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezen. Ik ben zeer zelden verliefd, zeg eens in de vijf jaar. De vorige keer ben ik afgewezen, ondanks hoopgevende signalen (bv dat hij zei 'je bent zo'n leuke meid, als een man jou niet ziet staan is ie gek' - hij bleek dus gek). Daardoor ben ik bang geworden om op mijn gevoel te vertrouwen dat er meer zou kunnen zijn. En omdat ik bijna nooit iemand echt leuk vind en het altijd heel lang duurt (ik heb vier jaar nodig gehad om over die afwijzing heen te komen, en de keren daarvoor - ook niet wederzijds - duurde het ook jaren) durf ik niet goed meer. Want als het niet wederzijds is, betekent dat dat ik waarschijnlijk de komende jaren single blijf. En dat zou ik jammer vinden, want ik mis het wel om iemand om me heen te hebben en ik wil geen relaties meer met mensen waar ik niet écht intens gelukkig van word. Ik vind nu iemand echt leuk, maar omdat ik zo bang ben geworden, kom ik er gewoon niet mee verder. Ik klap dicht, woorden komen er verkeerd uit, en ik durf niet meer te hopen dat er een kans is. Misschien helpt het een beetje om mee te lezen over hoe het bij anderen gaat.
Vrouwelijke variant van friendzone? :o

Balen zeg -O-
pi_159532608
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwelijke variant van friendzone? :o

Balen zeg -O-
Ik woon in de friendzone.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  FOK!fotograaf zondag 31 januari 2016 @ 01:12:52 #214
364681 over_hedge
pi_159532632
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:10 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wel gezellig met vrienden wonen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159532639
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wel gezellig met vrienden wonen.
Ja, pcies.
  FOK!fotograaf zondag 31 januari 2016 @ 01:17:39 #216
364681 over_hedge
pi_159532700
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:13 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ja, pcies.
Maar als je iemand nu leuk vind. En je verteld hem wat je ons nu net verteld hebt. Wat zegt hij dan?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 31 januari 2016 @ 01:18:50 #217
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159532718
quote:

[..]

Dag buurvrouw, heeft u misschien een kopje suiker te leen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159532738
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar als je iemand nu leuk vind. En je verteld hem wat je ons nu net verteld hebt. Wat zegt hij dan?
Dat kan ik niet zeggen. Ik durf niet meer, en over gevoelens praten kan ik heel slecht. Ik heb geprobeerd iets te zeggen, maar vervolgens kwam het er zo slecht uit dat het heel iets anders leek. Ik klap gewoon helemaal dicht dan.
  FOK!fotograaf zondag 31 januari 2016 @ 01:21:15 #219
364681 over_hedge
pi_159532748
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:20 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat kan ik niet zeggen. Ik durf niet meer, en over gevoelens praten kan ik heel slecht. Ik heb geprobeerd iets te zeggen, maar vervolgens kwam het er zo slecht uit dat het heel iets anders leek. Ik klap gewoon helemaal dicht dan.
En als je het opschrijft? Kan je het dan wel?
pi_159532798
We praten wel over persoonlijke dingen hoor. Dat wel. En ik probeer hem op andere manieren te laten merken dat ik hem leuk vind, door hem aandacht en complimenten te geven bijvoorbeeld. En ik heb weleens gezegd dat ie mijn favoriete persoon op aarde is (of zo) maar dat was dan een beetje een grap (maar ook weer niet natuurlijk).
  FOK!fotograaf zondag 31 januari 2016 @ 01:32:06 #221
364681 over_hedge
pi_159532846
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:26 schreef LadyOracle het volgende:
We praten wel over persoonlijke dingen hoor. Dat wel. En ik probeer hem op andere manieren te laten merken dat ik hem leuk vind, door hem aandacht en complimenten te geven bijvoorbeeld. En ik heb weleens gezegd dat ie mijn favoriete persoon op aarde is (of zo) maar dat was dan een beetje een grap (maar ook weer niet natuurlijk).
Komt vast goed dan
pi_159532847
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En als je het opschrijft? Kan je het dan wel?
Dat vind ik een beetje te. Ik wil liever leren hoe ik het wel kan zeggen. En het ook een beetje luchtig houden. Mensen schrikken vaak als je meteen over gevoelens begint en het dieper gaat dan een keer wat drinken.
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Komt vast goed dan
Dat weet ik niet. Het gaat al sinds de zomer zo. Misschien zit ik alweer in de friendzone hoor. :')

[ Bericht 21% gewijzigd door LadyOracle op 31-01-2016 02:13:13 ]
pi_159534062
quote:

[..]

Ben jij m'n buurvrouw?
pi_159534064
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:18 schreef yats het volgende:

[..]

Dag buurvrouw, heeft u misschien een kopje suiker te leen?
Dag overbuurman :W
pi_159534654
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:26 schreef LadyOracle het volgende:
Je hebt natuurlijk leuk en je hebt leukleuk. Het verschil tussen hem waarderen als mens en hem laten weten dat je er meer in ziet dan de huidige vriendschap alleen. Denk dat aandacht alleen niet duidelijk genoeg gaat zijn. Met complimenten kun je misschien dichter bij zo een boodschap komen. Wat voor complimenten maak je nu en hoe?
Grappend roepen dat ie de leukste is gaat misschien niet zo verhelderend werken, want je roept wel vaker enthousiast dingen volgens mij. Begrijpelijk dat het eng is om dat even direct neer te leggen, maar ook dat kun je oefenen. Zeg na zo een overduidelijk grapje eens serieus dat je dat wel echt meent. Kijk hem recht in de ogen aan als je durft, zodat de ernst wat beter overkomt. Even wachten tot het onzinkt en dan kun je hem desnoods weer een beetje afleiden ter luchthartigheid zodat het niet te zwaar wordt. Dan heb je wel dichter bij wat je echt wil gecommuniceerd en heb je dat zaadje een betere kans gegeven om tot bloei te komen.

quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:32 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje te. Ik wil liever leren hoe ik het wel kan zeggen. En het ook een beetje luchtig houden. Mensen schrikken vaak als je meteen over gevoelens begint en het dieper gaat dan een keer wat drinken.
Houd het dan gewoon eerst bij uiten, als verlengde van de complimentjes. Wees ondubbelzinnig duidelijk in wat hij echt voor je betekent, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat je dat gewoon even deelt zonder dat je daar nu ineens uren over moet gaan zit lullen. Laat het casual in die zin dat het jouw gevoel is en je voor nu niet meteen een antwoord van hem terugverwacht of druk op hem legt dat hij nu ineens aan andere verwachtingen moet gaan voldoen. Houd dat eens een tijdje vol om te zien of en zo ja hoe hij daar op reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')