Wa'n hommo joh, wilde zij wel? Niks mis met een beetje swingen. Je vreet ook niet elke avond bloemkoolquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:32 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevraagd, maar dat vond haar vriend die er ook bij was maar niks...
Fok! till i die!quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:36 schreef Pheno het volgende:
Dus als er visite is ga je rustig achter de pc zitten?
Bij vrienden en kanissen van mijn vriendin wel ja, als mijn eigen maties komen doet mijn vriendin hetzelfde.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:36 schreef Pheno het volgende:
Dus als er visite is ga je rustig achter de pc zitten?
Kanis en Gunnink!quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Bij vrienden en kanissen van mijn vriendin wel ja, als mijn eigen maties komen doet mijn vriendin hetzelfde.
Maar die blijven nooit lang want dan duiken we de kroeg in.
Nah, het is geen lekker wijf.quote:
Ze heet Godelief.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:44 schreef M4rc0 het volgende:
Wat was haar naam zei je?
[ afbeelding ]
Als je kansloze mensen op visite hebt heft dat elkaar op.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:44 schreef Aardappelfabriek het volgende:
Best kansloos. FOK!ken als je mensen op visite hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nah, het is geen lekker wijf.
Zo'n strijkplank met kort pittig kapsel en jampotglazen.
En of het nu vriest of heet is, altijd die wollen trui.
Wat een wereldvreemd wicht is het dan. (Als ze GeenStijl zou bedoelen, had ze wel een punt.)quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:29 schreef Werkman het volgende:
Volgens haar was Fok! een verzamelplaats voor mensen met arrogantie, sarcasme en eigenwaan en dat was volgens haar een verzameling karaktertrekken die tekenend zijn voor narcisme.
Rustaaahg!quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemd wicht is het dan. (Als ze GeenStijl zou bedoelen, had ze wel een punt.)
FOK! is een community bedoeld voor iedereen en de mensen die dit forum bezoeken, zijn allemaal verschillend en het betreft niet alleen een bepaalde groepering.
Jammer dat al die zieleknijpers overal een label op moeten plakken. Je moet aan een hele reeks strenge eisen voldoen om als normaal te worden gezien en niet één of andere stoornis toegewezen te krijgen. Het verhaal dat psychologen zelf heel onzeker zijn en die studie vooral hebben gedaan om zichzelf te leren begrijpen, klopt vaak wel. Het is vooral veilig om alles maar te analyseren in plaats van geconfronteerd te worden hoe de wereld echt in elkaar zit. De wereld is nou eenmaal hard; zelfs anno 2016 met alle wetenschappelijke en technische vooruitgang geldt nog steeds het recht van de sterkste, net als in de oertijd. Mensen zijn niet goed en lief. Volg het nieuws maar en aanschouw hoe gewelddadig, egoïstisch en primitief mensen nog steeds zijn en altijd zullen blijven.
Narcisme is een milde vorm van sociopathiequote:Op donderdag 21 januari 2016 23:40 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
Ik zie mezelf meer als een sociopaat, of kunnen die dingen hand in hand gaan?
Ha, ik WIST dat ik de beste narcist was!quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:45 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Narcisme is een milde vorm van sociopathie
Hoho! Echte narcisten ontkennen dat ze narcistisch zijn. Ze kunnen namelijk niet erkennen dat er iets mis met ze is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:46 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
[..]
Ha, ik WIST dat ik de beste narcist was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |