SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:11 schreef Rezania het volgende:
Meh, liever zalm, tonijn of garnalen.
Smachten naar pangafilet en dan zalm en tonijn afwijzen.quote:
Zalmquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Smachten naar pangafilet en dan zalm en tonijn afwijzen.! Juist ja.
Ze sluit het wss af met een kopje warm water.quote:
Ik ben paxcon nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze sluit het wss af met een kopje warm water.
Een beetje maar niet met SPSS enzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
die met citroen niet!
He lokje heb jij ervaring met statistiek?
Jij krijgt het tenminste nogquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kregen we trouwens vandaag of morgen stufi
Morgen. Moneyz!quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Je kan toch op je bankrekening kijken, als je het vandaag niet hebt krijg je het morgenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nog wel warm water voor, van natuurlijke bron zelfs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Warm water
Drink het nu ook weer, zo chill
Beste student,quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe niet zo enorm smerigquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog wel warm water voor, van natuurlijke bron zelfs.
Wat? Er staat hier een fles spa op het bureau.quote:
SPSSquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje maar niet met SPSS enzo
#luiquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan toch op je bankrekening kijken, als je het vandaag niet hebt krijg je het morgen
Oh daar weet ik bijna niets van, dat is checken hoeveel terecht en vals positief/negatief is uitgevallen toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPSS
Nou ik had een klein vraagje over sensitiviteit en specificiteit van een test.
Ik heb wel een antwoord alleen ik weet het niet zeker, wil hem wel goed hebben voor bonuspunten. Ik laat het zo ff zien.
waaromquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Warm water
Drink het nu ook weer, zo chill
Of thee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon koud water drinken? als een normaal persoon
Nog beter om af te vallen ook, moet je het weer opwarmen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon koud water drinken? als een normaal persoon
Ik drink jus d'orangequote:Op donderdag 21 januari 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
zoete meuk drink ik niet
en wat blijft er dan nog over... water met een flauw smaakje?
Is lekker.quote:
Is geen zoete meuk. Is gewoon spa rood met citroenaroma, nul calorieën.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
zoete meuk drink ik niet
en wat blijft er dan nog over... water met een flauw smaakje?
dat heeft nog smaak tenminstequote:Op donderdag 21 januari 2016 22:32 schreef Rezania het volgende:
Koffie is dan ook nog een optie trouwens, evenals thee.
Ja. Koffiequote:Op donderdag 21 januari 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat heeft nog smaak tenminste
Homo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles met suiker, dat dan weer wel.
Jij gelukkig totaal niet hè.quote:
Ben aan het afkicken, dat wel. Drink nu koffie zonder suiker, thee bijna.quote:
nuanceverschilquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gelukkig totaal niet hè.
[..]
Ben aan het afkicken, dat wel. Drink nu koffie zonder suiker, thee bijna.
Dit heeft echt nul toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja joden ja joden,
joden joden joden
ja dat is de beste sinaasappelsapquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet eigenlijk weer een pers hebben
Je zou je nog steeds in de kont laten neuken, net zoals die slet van een Pax. :squote:
denk het ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit heeft echt nul toegevoegde waarde.
Het is 2016 en dit mag allemaal gewoon.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zou je nog steeds in de kont laten neuken, net zoals die slet van een Pax. :s
Niemand zegt dat het niet mag.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is 2016 en dit mag allemaal gewoon.
Eens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:11 schreef Rezania het volgende:
Meh, liever zalm, tonijn of garnalen.
Zalm met pasta, tonijnsalade op een vers broodje, of een garnalencocktail. Omnomnom.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zalm met pasta, tonijnsalade op een vers broodje, of een garnalencocktail. Omnomnom.
wat vind je van dezequote:Op donderdag 21 januari 2016 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
morgen lekker zuipen, heerlijk!
niet mijn stijl!quote:
Jij.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:48 schreef Trollscience het volgende:
sws hjb radneuzia wie wordt er nou geneukt door 8 verschillende personen
Futurequote:
met je ma jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Trollie houdt wel van gangbangs.
Je hebt wel dingen in huis die niet lekker zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
jammer dat ik niks lekkers in huis heb
naja, rijst en macaroni en sultanas en suikerklontjes en knorr wereldpakketten enzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt wel dingen in huis die niet lekker zijn?
sultanas zijn wel chillquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naja, rijst en macaroni en sultanas en suikerklontjes en knorr wereldpakketten enzo
nee juist niet anders zou ik wel allemaal zoete troep etenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:05 schreef Sked het volgende:
Pax heeft nog een beetje kindersmaak
komt wel goed
hartige Sultana's bestaan ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee juist niet anders zou ik wel allemaal zoete troep eten
chips en vet enzo is ook kindersmaakquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee juist niet anders zou ik wel allemaal zoete troep eten
ik snap t ook niet :Squote:Op donderdag 21 januari 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
chips en vet is kindersmaak? wat
je kan lezen tochquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
chips en vet is kindersmaak? wat
je hoeft niet elke keer hoi te zeggen hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik snap t ook niet :S
hoi btw
sorryquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hoeft niet elke keer hoi te zeggen hoor
ik kijk af en toe en plaats een post en dan ben ik vaak weer weg
tegen Pospisil/Sock toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Over een uur of 6 speelt Haase zn dubbelpartij.
Ja, ik neem aan dat Fokkie zn wekkertje hier voor zet.quote:
dat wordt weer een afgang voor Robinquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat Fokkie zn wekkertje hier voor zet.
Duurt nog langquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:54 schreef Sked het volgende:
hmm jammer dat Federer 3e partij is straks
wat moet je doen?quote:
spannendquote:
Ik wil je wel beschietenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zeg WEEEEEEKEEEND
Oh wacht maandag tentamen shoot me
Oh.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nieuwe serie in the arrowverse
Die tv-serie Arrow is echt verschrikkelijk. GTST is er niks bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt the arrow, the flash en nu legends of tomorrow
Zegt mij erg weinigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt the arrow, the flash en nu legends of tomorrow
eens, alleen het eerste seizoen was nog te pruimen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tv-serie Arrow is echt verschrikkelijk. GTST is er niks bij.
Hoiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wel mee eensquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GRTD is dood laatste 24 uur.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
eens, alleen het eerste seizoen was nog te pruimen.
hier verder nog wat te doen? Verveel me de tandjes
Mwa. Het kan beter, het kan slechter. Over paar uur kan ik hier meer duidelijkheid over verschaffen.quote:
over een paar uur weekend, dat is sowieso goedquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Het kan beter, het kan slechter. Over paar uur kan ik hier meer duidelijkheid over verschaffen.
Tot zover dit volledig cryptische antwoord.
Ben allang blij dat mijn fiets het overleefd heeft zaterdag. Had al een kapotte band dus die is straks klaarquote:
Dit klinkt mysterieus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Het kan beter, het kan slechter. Over paar uur kan ik hier meer duidelijkheid over verschaffen.
Tot zover dit volledig cryptische antwoord.
wtfquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben allang blij dat mijn fiets het overleefd heeft zaterdag. Had al een kapotte band dus die is straks klaar
Zaterdag heeft iemand alle fietsen hier kapot proberen te trappen, sommige ook gelukt.
Hier als in je echte leven? Waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis een tyfuschaos hier, dus weinig vrede![]()
Ja of niet dan. Sommige hebben wel forse schade, echt lelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
wtfranddebielen.
Kan daar slecht tegen, blijf met je klotepoten van andermans spullen af
tis chaos op het werk. het systeem wat ze bedacht hebben en onvoorbereid hebben uitgerold, werkt nagenoeg niet. En nu drie keer raden wie ingevlogen is om het op te lossenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier als in je echte leven? Waarom?
fietsenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Tot zover mijn fietsen verhaal vandaag.
Gewoon degene die je vermoed kapottrappenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben vermoeden maar geen bewijs.
Dat is jammerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben vermoeden maar geen bewijs.
Ah dat is lullig. Maar wel goed dat jij ze gaat helpenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis chaos op het werk. het systeem wat ze bedacht hebben en onvoorbereid hebben uitgerold, werkt nagenoeg niet. En nu drie keer raden wie ingevlogen is om het op te lossen
dus eigenlijk zou ik me niet kunnen vervelen, maar net alles en iedereen op pad gestuurd om juiste info te verzamelen etc. zodat ik daadwerkelijk met ze kan kijken naar het hoe of wat
Willen sommige mensen wel doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon degene die je vermoed kapottrappen
Ook dat willen sommige mensen doen maar ik denk zonder bewijs kom je niet ver.quote:
Ben ik ook bang voor ja. Maar ik ga sowieso geen aangifte doen of wat dan ook. Mijn achterlamp is alleen kapot gegaan, voor 6 euro doe ik geen aangifte.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
de politie zal je nog net niet uitlachen
Ook een stuk of 9 fietsen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
snap sowieso niet wat zo'n iemand bezielt
wat ga je fietsen kapottrappen? wat schiet je daar mee op?
ja dat is het hele ding met vandalisme, wss kindjes van 13quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
snap sowieso niet wat zo'n iemand bezielt
wat ga je fietsen kapottrappen? wat schiet je daar mee op?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
het enige wat ik verniel zijn vagina's
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
ahahahaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
Echt? Ga je OF meeten? Haha.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:10 schreef Toto69 het volgende:
straks arnhem centraal de sof
OF komt ook
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
nu snel anoniem tip geven van terreurdreiging op arnhem centraal en dan toto omschrijven
nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:14 schreef Trollscience het volgende:
ik vraag me af hoe wp in het echt is
Roze met een krulstaartjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:14 schreef Trollscience het volgende:
ik vraag me af hoe wp in het echt is
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / weet niet meer wat ik moet doen lang verhaal
Wat een intrigerend topic.
Kut nichtenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / weet niet meer wat ik moet doen lang verhaal
Wat een intrigerend topic.
Tja been there done thatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]wat moet je met iemand die nooit tijd heeft voor je
Zou daar echt niet tegen kunnen
Ik heb best veel aandacht nodigquote:
wowquote:
Ik denk dat het bij mij wel meevalt.quote:
misschien moet ik om dit soort redenen maar ook gewoon geen relatie nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij wel meevalt.
Maar 1 avond aandacht aan mij tegenover 3 aan de studentenvereniging vond ik niet oke. :$
Ja doe maar gewoon niet als je toch geen tijd hebt. Bespaart iedereen gedoe.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet ik om dit soort redenen maar ook gewoon geen relatie nemen.
Snap ikquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij wel meevalt.
Maar 1 avond aandacht aan mij tegenover 3 aan de studentenvereniging vond ik niet oke. :$
ik vind het eerlijk gezegd ook best vervelend dat een vriend van mij nooit meer mee uitgaat op vrijdagavond omdat hij dan naar utrecht moet voor zijn vriendinquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja doe maar gewoon niet als je toch geen tijd hebt. Bespaart iedereen gedoe.
Ulgh, zo irritant. Ik zag mijn ex best wel veel, maar op het einde te veelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woonde 100m verderop maar moest bijna zeuren om langs te mogen komen.
dit zou ik geen probleem vinden, maar dan niet verwachten dat het altijd leuk film kijken enzo is, soms zijn er ook andere verplichtingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woonde 100m verderop maar moest bijna zeuren om langs te mogen komen.
Oh tuurlijk. Volgens mij ben ik ook de moeilijkste niet hoor met een ander zijn eigen ding laten doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit zou ik geen probleem vinden, maar dan niet verwachten dat het altijd leuk film kijken enzo is, soms zijn er ook andere verplichtingen.
Hoeveel dan ongeveer sof?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ulgh, zo irritant. Ik zag mijn ex best wel veel, maar op het einde te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:14 schreef Trollscience het volgende:
Wat vinden jullie van mijn selfie?Voel vooral teleurstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag vanaf dat ik klaar was met school tot maandag als ik weer naar school moest. Maar hij werkte dan ook en ik deed huiswerk.quote:
VA.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bron? Je vroeg er anders zelf om!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:14 schreef Trollscience het volgende:
Wat vinden jullie van mijn selfie?Ik vind mannen met tatts aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Op instagram @guyswithink. Ooggasmewaardig
ik las iets alsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet echt tattoo's nemen dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Pauper gespotquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet echt tattoo's nemen dus.
het is instaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat een vreselijke types op die twitterpagina
Albertrusnak10 vind je wel leuk ofniequote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat een vreselijke types op die twitterpagina
jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Albertrusnak10 vind je wel leuk ofnie
WATquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Pax wist je dat morgen rusnak naar paddepoel komt.
quote:
quote:Groningen Fandag op zaterdag 23 januari in Winkelcentrum Paddepoel. De selectie van FC Groningen zal hierbij aanwezig zijn.
wat leukquote:
Ga gewoon ;squote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nouja dat gaat wel een beetje ver
Ik zie hem vanavond alweer in het echt
paxcon wordt dan een beetje verlegen denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga gewoon ;s
of ben je geen TRUE FAN
nee fandagen zijn voor kleine kinderen en zwakzinnige volwassenenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga gewoon ;s
of ben je geen TRUE FAN
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee fandagen zijn voor kleine kinderen en zwakzinnige volwassenen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja toen verloren we de beker in de finale.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moeten schrale jaren zijn geweest
van wie?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja toen verloren we de beker in de finale.
ik ook nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
ik ben nog nooit op een fan dag geweest
Leuk. Ik weer voetballen op zaterdagen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
waarschijnlijk weer de zaterdagen wedstrijden spelen met volleybalwat een genot. heb het gemist
Ja heb ik echt zin inquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk. Ik weer voetballen op zaterdagen.
Ik ook manquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
heb het ook wel gemist beetje teamsport op zaterdag
Oh, mijnes gelukkig niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook man
mijn vader was onze coach, dat was echt heel leuk
Hoezo had jij dan nooit gespeeldquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, mijnes gelukkig niet.
Dan had ik nooit gespeeld.
(tevens sprak ie geen nederlands, dus dat werd lastig)
slechte karakter, mijn vader had dat niet gepikt altijd banken danquote:
Oh ja mijn vader heeft me er ook wel eens uitgehaaldquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slechte karakter, mijn vader had dat niet gepikt altijd banken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |