Doofpot weer is, ik kan er verder niks over vinden, man man man.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Surprise surprise. De Arabische hennie huisman op bezoek
Man man man, wat achterlijk weer dit. Ik citeer,'Hoewel de sporthal was gesloten voor andere gebruikers en iedere bezoeker zich moest registreren, was de gemeente Zutphen niet op de hoogte van het bezoek'quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, dus de opgevangen mensen hebben een sleutel van de deuren, of zaten ze soms opgesloten en mogen ze er alleen op verzoek in en uit? Iedereen kan daar natuurlijk gewoon binnen lopen en dat is precies hoe het gegaan is. Kutsmoezen altijd.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Man man man, wat achterlijk weer dit. Ik citeer,'Hoewel de sporthal was gesloten voor andere gebruikers en iedere bezoeker zich moest registreren, was de gemeente Zutphen niet op de hoogte van het bezoek'
Ik had het ook niet over jou hoor, maar over die achterlijke gemeente.quote:
Ja, dat dat begreep ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou hoor, maar over die achterlijke gemeente.
In paar maanden hè. 5 maanden tijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dat begreep ik.Wat een land is het geworden in een paar jaar tijd. Welkom in Faalhazerijen.
Ik moest lachen haha, maar je hebt gelijk. Ik zag net een topic langs komen over Merkel. Zelfs haar eigen partij zegt het vertrouwen in haar op.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dat begreep ik.Wat een land is het geworden in een paar jaar tijd. Welkom in Faalhazerijen.
De grote toeloop wel, maar de problemen zijn zo'n 40 jaar geleden al begonnen, al stelde het toen nog weinig voor en luisterde er geen hond naar. Nu is het afwachten hoe één en ander gaat lopen. Zie het somber in.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In paar maanden hè. 5 maanden tijd.
Shit gaat kapot hier, ik vlucht naar Spanje, beetje chillen. Zon, zee, strand. Beetje werken in de bouw ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De grote toeloop wel, maar de problemen zijn zo'n 40 jaar geleden al begonnen, al stelde het toen nog weinig voor en luisterde er geen hond naar. Nu is het afwachten hoe één en ander gaat lopen. Zie het somber in.
Erg toch dat het zo lang heeft moeten duren? Veel te laat. Lijkt wel of politici blind zijn, terwijl burgers al járen roepen dat het niet goed gaat op deze koers.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik moest lachen haha, maar je hebt gelijk. Ik zag net een topic langs komen over Merkel. Zelfs haar eigen partij zegt het vertrouwen in haar op.
Je wordt sws pessimistisch als je je realiseert dat binnen een luttele 35 jaar de bevolking van Afrika verdubbelt, deze mensen moeten wel ergens naar toe en dat wordt de EU.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De grote toeloop wel, maar de problemen zijn zo'n 40 jaar geleden al begonnen, al stelde het toen nog weinig voor en luisterde er geen hond naar. Nu is het afwachten hoe één en ander gaat lopen. Zie het somber in.
Als ik het geld had was ik jaren geleden al vertrokken naar Spanje. Aan de andere kant hoef je daar ook niet meer in grote steden of toeristenplaatsen te gaan wonen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Shit gaat kapot hier, ik vlucht naar Spanje, beetje chillen. Zon, zee, strand. Beetje werken in de bouw ofzo.
Helemaal mee eens, dit probleem speelt al 2 jaar. En alles wat 'we' bereikt hebben, is een zak geld aan Turkije geven. Ik ben dan ook anti-EU. Vroeger niet, nu wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg toch dat het zo lang heeft moeten duren? Veel te laat. Lijkt wel of politici blind zijn, terwijl burgers al járen roepen dat het niet goed gaat op deze koers.
Dan er nog bij optellen wat diegenen die zijn opgevangen en hier blijven aan kinderen krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je word sws pessimistisch als je je realiseert dat binnen een luttele 35 jaar de bevolking van Afrika verdubbelt, deze mensen moeten wel ergens naar toe en dat wordt de EU.
Wat we nu zien is wrs fase 1 pas.
En komen de klimaatvluchtelingen nog bij hè.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan er nog bij optellen wat diegenen die zijn opgevangen en hier blijven aan kinderen krijgen.
Kan niet anders dan concluderen dat het bewust zo gedaan is. Niemand is zo achterlijk om te denken dat het wel goed zal komen met dergelijke aantallen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit probleem speelt al 2 jaar. En alles wat 'we' bereikt hebben, is een zak geld aan Turkije geven. Ik ben dan ook anti-EU. Vroeger niet, nu wel.
Australiërs?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En komen de klimaatvluchtelingen nog bij hè.
Nee dat klopt, het hoeft ook niet perse Spanje te zijn. Mijn familie van moeder's kant, woont in Portugal. Maarja, daar is de Economie ook gewoon kut. Het land is, geloof ik, bijna failliet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik het geld had was ik jaren geleden al vertrokken naar Spanje. Aan de andere kant hoef je daar ook niet meer in grote steden of toeristenplaatsen te gaan wonen.
Het is op het moment overal zwaar waardeloos. Mensen die dat tot op heden tegenspreken wonen blijkbaar in een afgelegen villawijk of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee dat klopt, het hoeft ook niet perse Spanje te zijn. Mijn familie van moeder's kant, woont in Portugal. Maarja, daar is de Economie ook gewoon kut. Het land is geloof ik, bijna failliet.
Ach, ik heb best een aardige tuin om op te vangen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen tussen hier en subSahara-Afrika en Bangladesh. Miljoenen.
Niet hier, nooit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze mensen moeten wel ergens naar toe en dat wordt de EU.
Wat we nu zien is wrs fase 1 pas.
Gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, ik heb best een aardige tuin om op te vangen.
Denk toch wel dat mensen boven ons gesteld plannen daarover maken al hoor. Helicopterview gewijs.quote:
Hoe denken ze hier te komen? Het gros heeft geen nagel om z'n kont te krabben. Dat is ook het probleem voor velen die écht in de shit zitten. Sommige mensen zullen van familie kunnen lenen, maar verder zou ik het niet weten.quote:
Leer Nederlands. Helikopterview, en dat zeg jij, haha ik ging stuk.quote:
Joh, gek, je moet FOK! vriendelijk houden als iemand een schrijffoutje maakt of probeert de manier na te bootsen zoals jongeren met elkaar communiceren dan moet je hem of haar niet voor schut zetten. Doe ik ook niet als ik weer eens volslagen onzin lees van jongere generaties. Ik zou nooit zeggen dat ik jou een stuk nageboorte vind bijv.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Helikopterview, en dat zeg jij, haha ik ging stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |