Ach, ik heb best een aardige tuin om op te vangen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen tussen hier en subSahara-Afrika en Bangladesh. Miljoenen.
Niet hier, nooit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze mensen moeten wel ergens naar toe en dat wordt de EU.
Wat we nu zien is wrs fase 1 pas.
Gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, ik heb best een aardige tuin om op te vangen.
Denk toch wel dat mensen boven ons gesteld plannen daarover maken al hoor. Helicopterview gewijs.quote:
Hoe denken ze hier te komen? Het gros heeft geen nagel om z'n kont te krabben. Dat is ook het probleem voor velen die écht in de shit zitten. Sommige mensen zullen van familie kunnen lenen, maar verder zou ik het niet weten.quote:
Leer Nederlands. Helikopterview, en dat zeg jij, haha ik ging stuk.quote:
Joh, gek, je moet FOK! vriendelijk houden als iemand een schrijffoutje maakt of probeert de manier na te bootsen zoals jongeren met elkaar communiceren dan moet je hem of haar niet voor schut zetten. Doe ik ook niet als ik weer eens volslagen onzin lees van jongere generaties. Ik zou nooit zeggen dat ik jou een stuk nageboorte vind bijv.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Helikopterview, en dat zeg jij, haha ik ging stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |