Even zoeken naar iets wat alleen in de VS erop staat? Volgens mij kan je geen NL ondertiteling meer hebben dan.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb nu als het goed is de vs netflix, ondertitels op de appletv zijn nogsteeds nl. Hoe weet ik nou dat ik de vs netflix te pakken heb?
heb je een voorbeeld van iets op de vs netflix? Het was een impulsieve switch van mequote:Op zondag 24 januari 2016 18:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Even zoeken naar iets wat alleen in de VS erop staat? Volgens mij kan je geen NL ondertiteling meer hebben dan.
Ally Mc Beal.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
heb je een voorbeeld van iets op de vs netflix? Het was een impulsieve switch van me
Maar je hebt wel nog Nederlandse ondertiteling? Lijkt me chill zegquote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
ok dan, ja dan werkt het dus. Nice, bedankt
Volgens mij alleen bij de series die ook in Nederland werden uitgezonden.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar je hebt wel nog Nederlandse ondertiteling? Lijkt me chill zeg
Klopt. Nederlandse ondertitels zijn te kiezen als je in een andere regio zit en de serie ook op Netflix NL staat.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij de series die ook in Nederland werden uitgezonden.
Ik had even de serie bloodline opgestart, die had wel ondertiteling. Cartelland dan weer niet.
volgens mij is seizoen 3 alleen de kerstspecial.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:00 schreef Rijst het volgende:
Wanneer komt de 2e aflevering uit van black mirror?
Bij mij is dit volgens mij niet zo..quote:Op zondag 24 januari 2016 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. Nederlandse ondertitels zijn te kiezen als je in een andere regio zit en de serie ook op Netflix NL staat.
Dan wordt Aether dus overbodig.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:26 schreef KingRadler het volgende:
ik maak sinds kort gebruik van de app Upflix
krijg altijd een notificatie als er nieuwe content is.
Aetherflix™quote:Op maandag 25 januari 2016 18:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan wordt Aether dus overbodig.
#BOYCOTTUPFLIX2K16
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Black Sails (seizoen 2) – 2015 16
♫ Engels / CC Engels, Indonesisch, Nederlands
Genre: Actie, Drama
De bevolking van New Providence Island is niet helemaal eerlijk, maar het is de thuisbasis van kapitein Flint. Ieder die het eiland claimt, vindt hem op zijn pad.
Mr. Magoo – 1997 6 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Door een speling van het lot krijgt een bijziende miljonair, mr. Magoo, een kostbaar juweel in zijn bezit waar dieven en de politie ook op uit zijn.
Purge: Anarchy, The – 2014 16 1:43 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Horror, Thriller
In deze donkere sequel doen gewone burgers hun best om te overleven tijdens een jaarlijkse amnestie van 12 uur waarin elk misdrijf mag worden gepleegd.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Heb 'm direct toegevoegd aan mijn lijst. Altijd al eens willen kijken.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:35 schreef iBenny het volgende:
The Purge is best vermakelijk. Beetje krankzinnig en gek, maar he... Als je ervan houdt dan is het zeker een aanrader
De eerste film stond er ooit ook op, maar die is helaas verwijdertquote:Op maandag 25 januari 2016 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb 'm direct toegevoegd aan mijn lijst. Altijd al eens willen kijken.
Oh dit is het vervolg? Hmm, dan moet ik het eerste deel ook nog zienquote:Op maandag 25 januari 2016 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste film stond er ooit ook op, maar die is helaas verwijdert
Nah, het heeft weinig met elkaar te maken. Sowieso is deel 2 superieur aan deel 1.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh dit is het vervolg? Hmm, dan moet ik het eerste deel ook nog zien
Thnxquote:Op maandag 25 januari 2016 22:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Nah, het heeft weinig met elkaar te maken. Sowieso is deel 2 superieur aan deel 1.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:46 schreef Forbry het volgende:
Aan River begonnen en nu 3 afleveringen gezien. De 1e aflevering wist me nog niet zo te pakken, maar inmiddels vind ik het erg goed/intrigerend, zeer benieuwd naar de ontknoping van eea... thnx voor de tip
Nee, Gotham is een fictieve wereld ze gebruiken dingen van nu en van vroeger.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
Gotham city is dus eigenlijk NYC eind jaren 70/begin jaren 80, of hoe moet ik dat zien precies?
dat vond ik juist niet. Deel 1 heeft nog wat menselijks. Deel twee is meer over de top waardoor het al snel richting Die Hard gaatquote:Op maandag 25 januari 2016 22:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Nah, het heeft weinig met elkaar te maken. Sowieso is deel 2 superieur aan deel 1.
Ik vond deel 1 een van de slechtere films van 2013. Feit blijft dat je sowieso deel 1 (wat je er ook van vindt) niet gezien hoeft te hebben om deel 2 te kunnen bekijken, aangezien de films los staan van elkaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat vond ik juist niet. Deel 1 heeft nog wat menselijks. Deel twee is meer over de top waardoor het al snel richting Die Hard gaat
Dat is toch die film waarbij men één nachtje krijgt om het recht in eigen hand te nemen?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:35 schreef iBenny het volgende:
The Purge is best vermakelijk. Beetje krankzinnig en gek, maar he... Als je ervan houdt dan is het zeker een aanrader
gelukkig bestaat zoiets niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is toch die film waarbij men één nachtje krijgt om het recht in eigen hand te nemen?
Die is wel redelijk gaaf ja
True. Maar er over nadenken kan fijn zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
gelukkig bestaat zoiets niet echt.
Dan hou je helemaal geen bevolking meer over
Ik vond deel 1 tofquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 een van de slechtere films van 2013. Feit blijft dat je sowieso deel 1 (wat je er ook van vindt) niet gezien hoeft te hebben om deel 2 te kunnen bekijken, aangezien de films los staan van elkaar.
Ik heb Rectify t/m het tot nu toe laatste (=derde) seizoen gekeken (buiten Netflix om) en moest een beetje 'wennen' aan die serie. Vond het in het begin eigenlijk wat té vreemd/vaag allemaal en de hoofdpersoon vond ik niet zo, maar tegelijkertijd was er toch iets wat mij dus wel deed blijven kijken. Inmiddels staat de serie (heel) hoog in mijn lijstje van de beste series ooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:17 schreef planethugo het volgende:
seizoen 1 van Rectify (6 afleveringen) gekeken, beetje Making a Murderer maar dan (erg goed) geacteerd. Kijkt lekker weg ondanks dat er niet zo gek veel gebeurt. Mag wel iets meer in gebeuren dus maar verder prima drama serie
dat gevoel heb ik nu ook inderdaad, de hoofdpersoon krijg je totaal geen hoogte van en zoveel gebeurt er niet, maar de afleveringen zijn wel voorbij voor je het in de gaten hebt. Alleen die blonde meid ben ik wel een beetje beu, knappe meid en ze speelt ook goed maar die heeft overal als antwoord 'geloof je in god' opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb Rectify t/m het tot nu toe laatste (=derde) seizoen gekeken (buiten Netflix om) en moest een beetje 'wennen' aan die serie. Vond het in het begin eigenlijk wat té vreemd/vaag allemaal en de hoofdpersoon vond ik niet zo, maar tegelijkertijd was er toch iets wat mij dus wel deed blijven kijken. Inmiddels staat de serie (heel) hoog in mijn lijstje van de beste series ooit.![]()
Amantha
Ja, Tawney (quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik nu ook inderdaad, de hoofdpersoon krijg je totaal geen hoogte van en zoveel gebeurt er niet, maar de afleveringen zijn wel voorbij voor je het in de gaten hebt. Alleen die blonde meid ben ik wel een beetje beu, knappe meid en ze speelt ook goed maar die heeft overal als antwoord 'geloof je in god' op
thnx voor de toelichtingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, Tawney () is ook een aparte en een soort van de 'religieuze noot' in de serie. Samen met Daniel de personages waar ik nog het meest aan moest wennen denk ik en ze is nog steeds niet één van mijn favorieten, maar vind haar rol in het geheel toch wel boeiend. Acteerwerk in deze serie is uitmuntend trouwens (stipte je zelf ook al aan), met name 'Teddy' vind ik heel goed spelen. Verder vond ik de 'case' ook wel steeds boeiender/spannender worden...
Have fun met de rest van de serie!Op NF staat álleen seizoen 1 nog maar, zeker?
Ah, o.k.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
thnx voor de toelichting![]()
Seizoen 1 en 2 staan op Netflix, de rest vind ik wel via andere kanalen. Ben bij alf 2 van S2 dus nog wel even te gaan.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ever After High (seizoen 1-3) – 2015 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands, Vlaams / CC o.a. Engels, Nederlands, Vlaams
De kinderen van sprookjesfiguren zitten op een school met twee klieken: degenen die hun sprookjesachtige lot accepteren en degenen die hun eigen lot willen schrijven.
Up – 2009 6 1:36 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood
Van de knappe koppen van de Pixar Animation Studios en de bejubelde regisseur van 'Monsters En Co'. verschijnt nu een hilarisch avontuur waarin alles mogelijk is.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |