abonnement Unibet Coolblue
pi_159536340
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, mijn broer in december naar London geweest, zegt-ie we hebben Alan Davies gezien, en gesproken, foto erbij. Echt aardige gozer.
Wij iets van huh? Alan Davies?
Hij: ja, van Jonothan Creek, staat op netflix.
Wij nog van huh?
Enfin zit nu een aflevering te kijken, the clue of the huppeldepup thumb, blijkt Rick Mayall erin mee te spelen... even afkijken dus.
:D.

The clue of the savant's thumb.
Hoezo kijk je geen QI dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159536473
Gisteren eerste aflevering van Black Sails gekeken. Vond het mwa, weet niet of ik hem verder ga kijken.
pi_159537587
River :'( O+ _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals bedankt voor de tip, want erg genoten/speciaal en dat had ik, zo puur op basis van de omschrijving, niet per se verwacht... ^O^

Eerstvolgende serie (op Netflix) wordt Jessica Jones (Making A Murderer dus nog niet)...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 31-01-2016 13:29:45 ]
Tails tell tales
  zondag 31 januari 2016 @ 13:10:14 #229
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_159538184
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Contract met BBC is verlengd :)
En nu staat het hele spul weer op de nominatie om er af te gaan op 29 februari.
pi_159538249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
black sails is echt een topper
Mee eens.
Na de eerste afleveringen wordt het alleen maar beter.
  zondag 31 januari 2016 @ 16:45:10 #231
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_159545454
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:02 schreef Michellee het volgende:
Gisteren eerste aflevering van Black Sails gekeken. Vond het mwa, weet niet of ik hem verder ga kijken.
Haha, precies hetzelfde hier. Vond het maar een vage serie eigenlijk.
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mee eens.
Na de eerste afleveringen wordt het alleen maar beter.
Hmm, dan toch maar eens een kans gaan geven.

Ben nu aan Jessica Jones begonnen. Ook redelijk vermakelijk. Het is geen House of Cards of Breaking Bad, maar kijkt wel redelijk weg. Zeker nu die Killgrave wat vaker te zien is.
  zondag 31 januari 2016 @ 18:59:40 #232
401956 _Dido_
Remember me!
pi_159549339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ziggo/Casema klanten ondervinden dit probleem niet, Ziggo/UPC klanten wel.
Hoe weet je of je een Ziggo/Casema- of Ziggo/UPC-klant bent?

Ik heb hier ook geen problemen trouwens (Den Haag).
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 31 januari 2016 @ 19:09:31 #233
64792 Mryc
play me one more song
pi_159549612
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Hoe weet je of je een Ziggo/Casema- of Ziggo/UPC-klant bent?

Ik heb hier ook geen problemen trouwens (Den Haag).
Den Haag is geen oud-UPC gebied.
pi_159550533
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, precies hetzelfde hier. Vond het maar een vage serie eigenlijk.

[..]

Hmm, dan toch maar eens een kans gaan geven.

Ben nu aan Jessica Jones begonnen. Ook redelijk vermakelijk. Het is geen House of Cards of Breaking Bad, maar kijkt wel redelijk weg. Zeker nu die Killgrave wat vaker te zien is.
Had ik ook, eerste episode vond ik maar lauwtjes... toch nog maar een kansje gegeven en deze serie is met elke aflevering sterker, naarmate het einde van seizoen 1 is het echt een van de betere series van de afgelopen tijd. Acteerwerk is ook geweldig en de hele show is grafisch subliem.
<hr>
  zondag 31 januari 2016 @ 21:11:08 #235
202348 Susi
Temple of Love
pi_159553668
Geweldig dat RuPauls drag race op Netflix staat
  zondag 31 januari 2016 @ 22:45:59 #236
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159557293
Nu ook hier een block. Appletv e.d.

Hulu werkt nog wel.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 31 januari 2016 @ 23:06:04 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159558038
Heb nu een smart tv met ingebakken Netflix en dat werkt wel goed. Ben er zeer tevreden over.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_159560507
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:18 schreef Apotheose het volgende:
Ik ben Dexter aan het volgen. I know, laat :') Voordeel is wel dat de serie afgelopen is en ik niet hoef te wachten op een nieuw seizoen die pas volgend jaar komt. :P Maar goed: ik ben verslaafd. Spannende serie wel. Seizoen 1 net afgerond.
Hier nog 1, ik dacht dat ik zo'n beetje de laatste was die die serie ging kijken. Ik loop zelfs al iets op jou voor: S3.

En ik dacht dat ik er niks aan zou vinden maar het is best te pruimen en zelfs goed, sommige afleveringen. Nog 5 seizoenen te gaan :o ^O^
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  maandag 1 februari 2016 @ 01:50:26 #239
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_159560566
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:11 schreef Susi het volgende:
Geweldig dat RuPauls drag race op Netflix staat
omg O+ Dank je voor deze tip haha. Was zo moeilijk om sommige afleveringen te vinden.
吴 曼 迪
pi_159561678
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, precies hetzelfde hier. Vond het maar een vage serie eigenlijk.

[..]

Hmm, dan toch maar eens een kans gaan geven.

Ben nu aan Jessica Jones begonnen. Ook redelijk vermakelijk. Het is geen House of Cards of Breaking Bad, maar kijkt wel redelijk weg. Zeker nu die Killgrave wat vaker te zien is.
Seizoen 2 van Black Sails is dan ook meteen goed, wat mij betreft.
pi_159561908
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 01:41 schreef Impressme het volgende:

[..]

Hier nog 1, ik dacht dat ik zo'n beetje de laatste was die die serie ging kijken. Ik loop zelfs al iets op jou voor: S3.

En ik dacht dat ik er niks aan zou vinden maar het is best te pruimen en zelfs goed, sommige afleveringen. Nog 5 seizoenen te gaan :o ^O^
Tip : stop na seizoen 4.

Tot dan fantastisch serie, daarna is het helaas niet zo best meer.
pi_159562322
BBC-series beschikbaar t/m 29-02-2016
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fleming: The Man Who Would Be Bond
Het waargebeurde verhaal van de begindagen van Ian Fleming, de maker van James Bond, als playboy en als soldaat in het verscheurde Londen tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Frozen Planet
Ontdek de Noord- en Zuidpool met dit verbluffende programma dat de wildernissen en bewoners van deze gebieden verkent.

Gavin & Stacey
Na een lange afstandsrelatie ontmoeten Gavin en Stacey elkaar eindelijk en worden geconfronteerd met de uitgesproken meningen van vrienden en familie.

House of Cards Trilogy, The
Nadat een promotie aan zijn neus voorbij is gegaan, neemt de Britse politicus Francis Urquhart wraak op het stelsel dat zijn carrière in de weg staat.

Jonathan Creek
Illusionist Jonathan ontmoet zijn intellectuele gelijke in journaliste Maddy en ze verenigen zich om een uniek speurderskoppel te vormen.

Life on Mars (U.K.)
Rechercheur Sam Tyler wordt na een ongeluk in 2006 wakker in het jaar 1973. Hij gaat door met zijn werk aan politiezaken, maar worstelt met de notie van tijdreizen.

Masterpiece Classic: Emma
In deze bewerking van Jane Austen neemt de bemoeial Emma Woodhouse de nieuwe protegee Harriet Smith onder haar vleugels, maar haar plannen lopen uit op een ramp.

Masterpiece Classic: Great Expectations
Een serie gebeurtenissen leidt een jongeman, een wees, naar een mysterieuze erfenis en een kennismaking met een enge kluizenares en haar mooie beschermelinge.

Office, The
De 'mockumentary' van dit kantoor met zijn hilarische medewerkers is Britse humor op zijn scherpst.

Pramface
Een paar weken nadat ze Jamie op een feestje heeft ontmoet, ontdekt de 18-jarige Laura dat ze zwanger is en dat de vader van haar ongeboren kind slechts 16 jaar oud is.

Sense & Sensibility
Dit landelijke romantische drama maakt deel uit van de klassieke serie gebaseerd op de werken van Jane Austen, en volgt het wel en wee van drie verarmde zussen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_159562406
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Thread – 2016 16 1:01 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Misdaad, Provocerend, Sociocultureel
Een filmmaker onderzoekt de effecten van de hysterie op internet die volgde op de bomaanslagen tijdens de Boston Marathon, waarbij onschuldige mensen werden beschuldigd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_159562437
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 01:41 schreef Impressme het volgende:

[..]

Hier nog 1, ik dacht dat ik zo'n beetje de laatste was die die serie ging kijken. Ik loop zelfs al iets op jou voor: S3.

En ik dacht dat ik er niks aan zou vinden maar het is best te pruimen en zelfs goed, sommige afleveringen. Nog 5 seizoenen te gaan :o ^O^
Dan loop ik NET iets achter, ben bij de finale van seizoen 3.
pi_159563548
Zojuist even smartflix geïnstalleerd om justified te kijken staat het er niet op. Staat Justified nou echt nergens op? :'(
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 11:21:07 #246
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_159563795
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Zojuist even smartflix geïnstalleerd om justified te kijken staat het er niet op. Staat Justified nou echt nergens op? :'(
De rechten van Justified liggen bij Amazon.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_159564546
The Fall Seizoen 2 is beschikbaar in Nederland.
SOONY
  maandag 1 februari 2016 @ 12:19:09 #248
64792 Mryc
play me one more song
pi_159565148
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:55 schreef DKUp het volgende:
The Fall Seizoen 2 is beschikbaar in Nederland.
Finally!
pi_159569048
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

The grudge, sinister, insidious.
Ja, allemaal al gezien. Ik dacht meer aan nieuwe binnenkomers. Ik zal Mirrors proberen. Beschrijving klinkt goed.
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:29 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ik kijk nu samen met mn vriendin American Horror Story. Is vermakelijk.
Eerste seizoen ook helemaal gekeken. Weet niet waarom ik ben gestopt. Misschien moet ik ermee doorgaan idd :D
pi_159571086
Hoe kan je info voor de volgende serie uitzetten.. dus geen plaatjes met screenshots van de hieropvolgende aflevering
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')