quote:
Komt het wel op neer volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
Maar, hebben ze iets van een doel of is het kamp bouwen en 4 weken uitzitten?
Alleen overleven volgens mij. Eten zoeken en zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
doel is overleven denk ik? Eten en drinken wel noodzakelijk, dat krijgen ze niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
Een loods bouwen..quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
Das marioquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Prisha het volgende:
is dat een oostenrijker, op die reclame?
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
quote:
Ruben Nicolai van de Lama's of wist je dat welquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Prisha het volgende:
is dat een oostenrijker, op die reclame?
euhhhquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ruben Nicolai van de Lama's of wist je dat wel
Ja uiteraard, maar dacht misschien moeten ze nog opdrachten doen of iets.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
doel is overleven denk ik? Eten en drinken wel noodzakelijk, dat krijgen ze niet.
Taakje voor Tante Arie B misschienquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:54 schreef Prisha het volgende:
Ik vraag me af of er een team is die af en toe komt om de tot op dat moment verzamelde filmmateriaal mee te nemen? Of is het gewoon 4 weken daar neerpoten en echt niet meer terugkomen tot de 4 weken om zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |